خریداران Cyberpunk 2077 روی پلی استیشن ۴ و ۵ خواهان بازگشت پول خود هستند
پس از عرضه ناامیدکننده بازی Cyberpunk 2077 روی کنسولهای نسل هشتمی، حالا مخاطبان خواهان پس دادن بازی و بازگشت پول خود هستند. به نقل از Push Square، سونی هیچگاه سیاست بازگرداندن پول خریداران را نداشته ...
پس از عرضه ناامیدکننده بازی Cyberpunk 2077 روی کنسولهای نسل هشتمی، حالا مخاطبان خواهان پس دادن بازی و بازگشت پول خود هستند.
به نقل از Push Square، سونی هیچگاه سیاست بازگرداندن پول خریداران را نداشته و این موضوع مورد انتقاد بسیاری از مخاطبان در سالهای اخیر بوده است. با این حال گهگاه موارد استثنا هم مشاهده کردهایم که سونی پول خریداران را به خاطر یک محصول معیوب یا نامرغوب بازگردانده است.
- Cyberpunk 2077 رکورد بزرگترین عرضه تاریخ پی سی را شکست
- دانلود کمیک بوک Cyberpunk 2077 با ترجمه فارسی – قسمت اول
اکنون نیز به نظر میرسد عملکرد بسیار بد سایبرپانک ۲۰۷۷ روی پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ سونی را به این کار راضی کرده است. با اینکه همه مخاطبان تا این حد خوش شانس نبودهاند، اما خب گزارشات موجود در ردیت نشان میدهد عدهای از خریداران موفق به بازپسگیری پول خود شدهاند.
قطعا شما هم در جریان هستید که نسخههای کنسولی سایبرپانک واقعا افتضاح بوده و مخاطبان را عصبانی کرده است. از رزولوشن بسیار پایین بازی روی پلی استیشن ۴ گرفته تا افت فریم (حتی تا ۱۵ فریم بر ثانیه). بدتر از اینها، خیلی از مخاطبان شاهد کرش کردن مداوم بازی و باگهای آزاردهندهای هستند - تا جایی که تجربه بازی را غیرممکن میکند.
سی دی پراجکت روز گذشته یک پچ بزرگ برای تمامی پلتفرمها عرضه کرد که مشکلات متعددی را در Cyberpunk 2077 برطرف میکند و احتمالا به مرور زمان خیلی از مسائل موجود برطرف شود. با این حال نسخه پلی استیشن ۴ بازی اصلا خوب به نظر نمیرسد و گویی این سختافزار توان مدیریت آن را ندارد.
در نتیجه حالا خیلی از مخاطبان ترجیح دادهاند به جای صبر کردن بیشتر، خواستار بازگشت پولشان شوند. در هر حال باید منتظر ماند و دید وضعیت این مشکلات بزرگ و بیشمار چگونه خواهد بود.
- ایکس باکس سری ایکس در Cyberpunk 2077 بین فریم ریت و کیفیت تصویر به شما انتخاب میدهد
- مشکل نقدهای Cyberpunk 2077 چیست؟
علی رغم تمام این مشکلات مطرحشده و امتیاز پایین کاربران متاکریتیک، خبر رسیده سی دی پراجکت رد پاداش اعضای استودیو را به طور کامل پرداخت خواهد کرد. سایبرپانک ۲۰۷۷ بیش از ۸ میلیون پیشفروش داشت و تنها همین بخش توانسته کل هزینههای ساخت بازی را جبران کند.
در اخبار مرتبط خواندیم Cyberpunk 2077 شامل گزینه سانسور محتوای نامناسب است، بخش چندنفره آن یک بازی مستقل خواهد بود و سی دی پراجکت رد به دفاع از نقدهای منفی این بازی پرداخته.
بازی Cyberpunk 2077 هماکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی سی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد.
ویجی لاگ: با دوالسنس خفنترین کنترلر تاریخ از نزدیک آشنا شوید
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من قبول دارم که بازی اونی نبود که همه منتظرش بودن اما بیاین منطقی باشین.
1.این یکی از بزرگ ترین پروژه های صنعت گیمه و اوایل عرضه بامشکلاتی همراهه که با چنتا اپدیت حل میشه.
2.یکی از موضوعاتی که باید توجه کرد و با فکر کردن بهش میشه امید وار شد ، شرکت سازندس.همیشه سیدی پراجکت بازی های شاهکار و بزرگی داشته که میشه با فکر کردن به اون بازی ها امیدوار بود هرچه سریع تر با اپدیت های جدید درست میشه.
3.بابا دیگه ایناهم شورشو در اوردن اگر ایران بود نفری 60 دلار پول بازی میدادیم انقدر بازیش میکردیک که دیگه اصلا نشه بیشتر از این بازی کرد نه اینکه تا دیدیم چنتا باگ داره بریم پسش بدیم
پ.ن:من همین الان دارمش با اپدیت جدیدش خیلی از باگاش رفع شده و فقط تنها مشکلی که میبینم گاهی بافت ها دیر لود میشن اما ازار دهنده نیست و من مشکلی ندارم.
یکم بیشتر باید ببینی
وضعیت بازی در یک کلمه فاجعس
سایبرپانک در بحث باگ و پرفورمنس و گلیچ داره با یونیتی زمان عرضه رقابت میکنه.
در بحث بزرگ بودن هم حرفی درش نیست. هر چند من هنوز مشکوکم که آیا این بزرگ بودن واقعیه یا بازی به شکلی توهم بزرگی رو ایجاد میکنه.
من به هیچ وجه اسم فاجعرو روش نمیزارم این جور چیزا قابل حل هستن
خب یونیتی هم مشکلات قابل حلش حل شد. چیزی از فاجعه بودن زمان عرضه کم نمیکنه. بعضی وقتا بازی خوب اجرا میشه ولی با گلیچا و باگای معمولی که من دیدم، بازی به سختی پایداره. انگار با چسب و طناب پیچیدنش که از هم نپاشه.
برسی های کامال های معتبری هم که من توی یوت.یوب میدیم ، جدا از مشکل داشتن بازی حتی روی قوی ترین سیستم ها هم ، اکثرا بایزیو بطور کلی و بدون در نظر گرفتن باگ ها هم ، بازیه شاهکار یا انقلابی نمیدونستن و اکثرا میگفتن که یک بازی خوب یا خیلی خوبه و باید توقعاتتون رو کنترل کنید (حتی اگه این مشکلات فنی حل بشن ) . درسته بازی توی بعضی بخش ها فو قالعاده و شاهکاره مثل دنیا سازی معرکه اش یا طراحی های عالی بازی و داستان خوب اصلی و مراحل فرعی عالی ولی مشکلات و کمبود های زیادی هم در قسمت های مختلف داره که از یه بازی کم نقص و شاهکار دورش میکنه مثل گان پلی و کمبت متوسط ، هوش مصنوعی پایین npc ها و المان های ضعیف از rpg و کیفیت متوسط رانندگی .
میتونید بررسی های جامع کانالهای skill up و penquinz0 و... رو خودتون توی یو.تیوب ببینید
مثلا cyberpunkمیخواست گیم سال بشه
سی دی پراجکت رد کاری کرد که ea ??? هم انجام نداده، مدیران سی دی پراجکت کاری کردن که سرمایه گذاران هم انجام ندادند، از هشت سال پیش به ما دروغ می گفتن من فکر میکردم همه حرفاشون درست از آب در نیاد ولی نه تا این حد هشت سال دروغ برای پیش فروش بیشتر، من بیشتر از اون دروغ شون ناراحتم که گفتن تاخیر آخر برای بهینه سازی روی کنسول های نسل هشتمه و بازی روی بقیه پلتفرم ها آمادست، این بازی پولیش نشده و انگار تو وسط توسعه هست که هیچ بهینه هم نیست، روی کنسول های نسل هشت که بحثش تموم شدست ولی رو پی سی چی ؟ شما به رد دد 2 ایی که همه می نالن از بهینه سازیش رو پی سی با آرتی ایکس 3090 150 فریم رو اولترا 4 کی به طور میانگین میده در صورتی که این بازی 60 فریم با دی ال اس اس رو بزور میده، اگه موفق بشه سی دی پراجکت که میشه، میشه بدتر از ea فقط بازی های خوبی میده.
در کل بازی فوق العاده ایه فقط سی دی پراجکت حقش نیست که موفق بشه.
پ.ن: نگاه کنید چی شده که سونییییی هم داره بازی رو پس می گیره.
اره قبول دارم که سیدی پراجکت یکم اینطوری رفتار کرد اما باید چنتا چیزو بسنجی.
1.نمیشه با یک بازی یک کمپانی گفت که همیشه همینه سیدیپراجکت شاهکارهایی مثل ویچر2و3 رو ساخته
2. اگر تحدید های بعضی از افراد نبود و گیمر ها یک سل یا دو سال دیگه صبر میکردن حتما از این بهتر میشد
این بازی شاهکاره ولی سی دی پراجکت 8 سال به ما دروغ گفت که صرفاً پیش فروش بکنه و تو این هشت سال هیچ کدوم از کارکنان نیومدن بگن نخیر بازی اینجوری نیست اونجوریه و این نشون میده این استدیو مشکلی نداره با اینجور کارا، آخه ea هم اینکارا رو نمی کنه، این بازی فروششو می کنه مشکلاتشم درست میشه، سهام سی دی پراجکت هم میترکونه ولی حداقل مدیر عامل استدیو باید عوض بشه چون اگه بخوان با این روش ادامه بدن، که قطعاً میدن چون ازش جواب گرفتن هر چقدر هم شاهکار بسازن این استدیو مفت نمیرزه.
تهدید ها از تاخیر آخری شروع شد که تازه مثلاً بازی گلد شده بود، که اینم یه دروغ بزرگ دیگه برای فروش بیشتر بود چون وقتی بازی وقتی عرضه شد پولیش هم نشده بود یعنی بازی تا روز آخر تموم نشده بود.
پ.ن: همین الان تو حساب کن با این دروغ هاشون چقدر درآمد داشتن، فروش و پیش فروش رو هم حساب نکنیم از شیر مرغ تا جون آدمیزاد وسیله با طرح سایبرپانک اومده اینا پول عظیمی رو وارد جیب شرکت کردن.
قبول دارم
با یه ویچر سه هم نمیشه گفت سی دی پراجکت همیشه شاهکار میسازه یا همیشه مشکلات رو رفع میکنه.
بحث تهدید نیست. سی دی پراجکت اومد سال ۲۰۱۸ گیم پلی نشون داد، هزار جور تبلیغات با کیانو ریوز انجام داد. اینا همه تقصیر خودشونه. یه نگاه به راکستار بنداز. اصلا صدای هیچی رو در نیاورد بعدش با رد دد اومد وسط. نیومد سال ۲۰۱۶ گیم پلی نشون بده بعد کلی تبلیغ کنه تا ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بعد بازی رو با کلی مشکل عرضه کنه حتی با حساب مشکلات نسخه پی سی که غیرقابل بخششه بازم راکستار به خاطر سکوت خبریش چند قدم جلوتر از سی دی پراجکته. به خصوص وقتی کمتر از یک ماه مونده به عرضه میان میگن ما از پرفورمنس کنسولای نسل هشت سورپرایز شدیم و بازی خیلی خوب روشون اجرا میشه.
از اون حرکات یوبی سافتی اول نسل هشت بود.
رو PS4 قبول داره با گرافیک super low رندر میشه ولی رو PS5 دیگه چرا؟
نسخه مخصوص نسل بعدش هنوز نیومده و اینایی که روی ps5 یا سری ایکس اجرا میشه همین نسخه نسل هشته که با backward compatibility میان رو کنسولای جدید
بازم حداقلش fps قفله اینا دیگه دارن سوسول بازی درمیارن?
سونی و مایکی رو نسل نه کلی پز دادن که دیگه شصت فریم و ری تریسینگ و فورکی قراره عادی بشه بعدش شما میگی fps قفله؟
عجب
هنوز پچ نسل 9 نیومده و داره با بکوارد اجرا میشه
2021 که پچ نسل 9 اومد 60 فریم میشه
هیچ کدوم از این حرفا وضعیت بد نسل جدید رو توجیه نمیکنه
نسخه پی اس ۴ داره بین ۹۰۰پی و ۷۲۰پی و حتی زیر اون اجرا میشه. گیریم که در بهترین شرایط بکوارد اجرا بشه. واقعا زشت نیست رو کنسول نسل ۹ یه بازی ۹۰۰پی عرضه بشه؟ بازی کلی باگ داره، گلیچ داره، کرش میکنه، لود نمیکنه. حتی اگر ۴کی هم اجرا میشد بازم اوضاعش خوب نبود.