توسعه تکنولوژی آب در Horizon Forbidden West «سالها» زمان برده است
بازی جدید گوریلا گیمز انقلابی خواهد بود؟
کارگردان Horizon Forbidden West افشا کرده توسعه تکنولوژی خاص آب و امواج در این بازی چندین سال زمان برده است.
نسخه جدید Horizon اکنون در میان موردانتظارترین انحصاریهای پلی استیشن است که حسابی هواداران را به وجد آورده. سونی مدتی پیش طی رویداد State of Play برای نخستین بار از گیمپلی آن رونمایی کرد و همچنین روز گذشته مثیجس دا یونگه کارگردان بازی اطلاعات مختلفی در اختیار رسانهها قرار داد.
این کارگردان امروز هم مصاحبه جدیدی با مجله GQ انجام داده و درباره تکنولوژی نوآورانه و متمایز پردازش آب در Horizon Forbidden West صحبت کرده است:
مهندسان ما زمان بسیار زیادی صرف پردازش آب و تکنیک رندر امواج در بازی کردهاند؛ احتمالا چند سال. ما جزییات بسیار زیادی در خرابههای سان فرانسیسکو قرار دادیم. فکر نمیکنم مخاطبان متوجه شده باشند اما هر بند و رشته طناب در بازی به شکل جداگانه رندر شده.
در Horizon Forbidden West ایلوی بالاخره سرزمینی که در آن به دنیا آمده بود را ترک میکند و راهی مناطق غربی کالیفرنیا میشود. به همین خاطر، بخش اعظمی از گیمپلی در سواحل و حتی زیر دریا رخ میدهد و اینجا تکنولوژی جدید گوریلا گیمز میتواند تعیینکننده باشد.
اینکه ایلوی قادر به شنا کردن است، تفاوت قابل توجهی نسبت به Horizon Zero Dawn محسوب میشود. طبق اطلاعاتی که تاکنون به دستمان رسیده، ایلوی احتمالا زمانهایی طولانی را زیر آب سپری کرده و با رباتهای خطرناک و دریایی مختلفی مواجه خواهد شد.
بازی مورد انتظار Horizon Forbidden West قرار است جایی در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر شود.
بیشتر بخوانید:
- ویجیلاگ: مهمترین نکات تریلر Horizon Forbidden West
- قرار نیست الوی تنها ستارهی دنیای Horizon Forbidden West باشد
- مقایسه گرافیکی بازی Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West
- ۵ ویژگی جذاب Horizon Forbidden West که ما را هایپ کردند
لتسپلی ماینکرفت #۹ – نوبت به جنگ بزرگ رسیده!
سلام اقا نیما هورایزن برای ps4 هم میاد یا فقط برا ps5 میاد??
در جواب سوال تیتر : خیر
تریلر گیمپلی که از لحاظ گرافیکی و فنی که فوقالعادههه بود نه تنها تکنولوژی آب بلکه شنهاهم تو اون نبرد با ماموت آخر تریلر اگه دقت کنین تو یه سطح دیگهایی بودن، اصن فک انداز بود
تنها نگرانی من مربوط به خود بازی و المانهای جهانبازشن، بازی اولی با اینکه بازی خوبی بود ولی بازی “جهانباز” خوبی نبود. امیدوارم از ghost of tsushima درس گرفته باشن که چطوری یه بازی open world خوب بسازن چون اون بازی واقعا استادانه بود
قسمت ناامید کننده اینکه بیننده این همه زحمت و تلاش رو نمیبینه اکثریت منتقد بدون اطلاع از حتی مبانی اولیه انیمیشن و برنامه نویسی نظر میده.
واقعا با این جزییاتی که من دیدم قطعا زمان طولانی نیاز داره
حس میکنم خیلی بازی رو بزرگ کردین و من میترسم مثل سایبرپانک از اون چیزایی که تو تریلر دیدم خیلی بد تر باشه