ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

FIFA 22
اخبار و مقالات

نسخه پی‌سی فیفا 22 از ویژگی HyperMotion پشتیبانی نمی‌کند

تریلر فیفا 22 با تمرکز روی ویژگی هوش‌ مصنوعی HyperMotion منتشر شد و به نظر می‌رسد این قابلیت در دسترس کاربران پی‌سی و کنسول‌‌های نسل هشتم قرار نخواهد گرفت. نسخه پی‌سی بازی فیفا 22 ویژگی‌های ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۷

تریلر فیفا 22 با تمرکز روی ویژگی هوش‌ مصنوعی HyperMotion منتشر شد و به نظر می‌رسد این قابلیت در دسترس کاربران پی‌سی و کنسول‌‌های نسل هشتم قرار نخواهد گرفت.

نسخه پی‌سی بازی فیفا 22 ویژگی‌های خاصی که در نسخه مربوط به کنسول‌های نسل نهمی و پلتفرم گوگل استیدیا وجود دارد را از دست خواهد داد. طبق گفته برخی منابع نسخه پی‌سی بازی با نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل مقایسه خواهد بود.

الکترونیک آرتز در تریلر بازی مورد انتظار خود روی فناوری جدید و پیشگامانه‌ گیم‌پلی به نام Hypermotion تمرکز داشت که گویا با استفاده از هوش مصنوعی واقعی‌ترین و روان‌ترین انیمیشن‌ها را برای بازیکنان ارائه می‌کند و به صورت کلی تجربه بازی را بهبود می‌بخشید. متاسفانه الکترونیک آرتز می‌گوید این ویژگی فقط در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و گوگل استیدیا در دسترس خواهد بود و نسخه پی‌سی بدون پشتیبانی از آن عرضه خواهد شد.

فیفا 22

همچنین سایر ویژگی‌های از دست رفته نسخه پی‌سی بازی تا حدود شبیه فیفا 21 در سال گذشته است. بازیکنان پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس آن نسخه، یک بروزرسانی رایگان دریافت کردند که ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند تغییر شکل توپ و زوایای ویژه دوربین استادیوم را به بازی اضافه کرد. این بروزرسانی‌ها هرگز برای نسخه پی‌سی بازی منتشر نشد، با این وجود «آرون مک هاردی» یکی از توسعه‌دهندگان بازی به یوروگیمر اعلام کرد که بخشی از تلاش این تیم برای پایین نگه داشتن حداقل مشخصات مورد نیاز نسخه پی‌سی بوده تا افراد بیشتری بتوانند آن را تجربه کنند.

عدم برابری ویژگی‌های نسخه پی‌سی و کنسول‌های بازی فیفا در نسل‌های گذشته نیز اتفاق افتاده است. برای مثال در سال ۲۰۱۳، نسخه پی‌سی بازی فیفا نیز ویژگی‌های زیادی را از دست داده بود در حالی که بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به صورت کامل عرضه شده بود. البته این مشکل سال بعد از آن و با بازی فیفا ۱۵ برطرف شد.

فیفا 22

الکترونیک آرتز می‌گوید که برای اجرای فیفا 22 حداقل به پردازنده اتلون X4 880K یا i3-6100 اینتل، کارت گرافیک Radeon HD 7850 یا GeForce GTX 660 و ۸ گیگابایت حافظه رم نیاز پیدا خواهید کرد.

انتظار می‌رود فیفا 22 در تاریخ ۹ مهر ماه سال جاری برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پی‌سی و استیدیا عرضه شود.

بیشتر بخوانید:


لتس‌پلی ماینکرفت #۱۴ – بالاخره فورترس رو تو ندر پیدا کردیم!

تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Arshia0016y
    Arshia0016y | ۲۶ تیر ۱۴۰۰

    هنوز چیزی به اسم تنظیمات گرافیک اختراع نشده فعلا!

  • گوربه مکانیک
    گوربه مکانیک | ۲۲ تیر ۱۴۰۰

    این احمقانه ترین و مسخره ترین کاریه که دیدم یه شرکت انجام بده ، ینی اینقدر نمی فهمه که بخش تنظیمات بازی برای پیسی از خود بازی مهمتره و باید با جزئیات ترین و دقیق ترین حالت باشه ؟!

    حالت حداقل ینی بدون افکت ها ، حالت پیشنهادی اینطوری فقط تغییر میکنه ، که البته دیگه شرکتا مثل قدیم فقط دوتا حداقل و پیشنهادی نمیدن و تو یه جدول به تفکیک رزولوشن و تنظیمات اعلام میکنن شرایط سخت افزاری نسخه پیسی رو .

    خب بذار قابلیت رو خودش میره تو ستینگ خاموش یا روشنش میکنه دیگه ، بازی سازی به روش کمونیستیه این کار ، اونی که RTX داره بهترین و مستعد ترین سخت افزار رو از نظر هوش مصنوعی داره و تو این زمینه تکامل یافته ترینه چرا نباید بتونه از این قابلیت استفاده کنه ؟

    هیچوقت ندیده بودم که یه شرکت اینقدر کارش مسخره باشه .

    الان برای بتلفیلد 2042 هم لابد میره ری تریسینک رو حذف میکنه !! چون اینکار دقیقا مثل همین حذف HyperMotion از نسخه پیسیه .

    • Uncle-STULIN
      Uncle-STULIN | ۲۲ تیر ۱۴۰۰

      درسته که هسته های تنسور برای هوش مصنوعی طراحی شدن ولی صرفاً برای dlss استفاده میشن و هیچ کمکی به هوش مصنوعی بازی نمی کنن، ریتریسینگ هم صرفاً تنها کاری که می کنه اینه که کار توسعه دهندگان رو به شدت آسون می کنه و رستریزیشن به قدری پیشرفت کرده که فرقش با ریتریسینگ رو به زور تشخیص میشه داد.

      • گوربه مکانیک
        گوربه مکانیک | ۲۲ تیر ۱۴۰۰

        همینطوره ، اشتباه گفتم ، چون حرکات و اکشن های بازی جزو عناصر تصویری نیست و کد بازیه و منطق و فیزیک بازیه ولی هسته های تنسور فقط رو تصویر و گرافی که می بینیم تاثیر میذارن ... ولی این قابل انکار نیست که کارتای نسل 30 و 7000 ، حتی کارتای نسبتا قدیمی تر هم میتونن حداقل به خوبی کنسول بازی رو با این قابلیت راحت اجرا کنند وقتی تو ستینگ بشه فعال و غیر فعالش کرد .


        ولی در مورد حس کردن ری تریسینگ ،
        بستگی داره بخواید ری تریسینگ رو تو یه بازی مثل SOTR که انعکاس های نور و رنگ خیلی غلیظ و شدیدی توش نیست بررسی کنید یا تو بازی هایی مثل Cyberpunk 2077 یا Ghostrunner یا کنترل ، اونجا ها وقتی ری تریسینگ روی الترا باشه قطعا تفاوتش به راحتی تشخیص داده میشه .

        برای من تشخیص تفاوت ری تریسینگ الترا با خاموش بودن ری تریسینگ تو بازی هایی که سوژه های زیادی برای انعکاس نور دارند خیلی راحت تر از تشخیص 4 کی با فول اچدیه ، چون حتی تو کنسول هم بازی ای مثل مایلز مورالز ری تریسینگ تاثیر کاملا محسوسی داره .

  • deadman
    deadman | ۲۲ تیر ۱۴۰۰

    از ea بابت نگرانیش متشکریم .

  • Uncle-STULIN
    Uncle-STULIN | ۲۲ تیر ۱۴۰۰

    Ctrl + c
    Ctrl + p
    21 + 1

  • Ilya5124
    Ilya5124 | ۲۲ تیر ۱۴۰۰

    اولین کامنت

    • Uncle-STULIN
      Uncle-STULIN | ۲۲ تیر ۱۴۰۰

      آفرین به تو بچه خوب

    • deadman
      deadman | ۲۲ تیر ۱۴۰۰

      بیا این تیتاپ رو به عنوان جایزه بگیر .

    • enemyite
      enemyite | ۲۲ تیر ۱۴۰۰

      داداش اینستا نیست |:

مطالب پیشنهادی