ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

مایکروسافت استودیو جدیدی در بازارهای نوظهور خریداری می‌کند

به عقیده «فیل اسپنسر» مایکروسافت بدون شک در آینده یک استودیو جدید در بازارهای نوظهور مانند هند، آفریقا یا آمریکای جنوبی خریداری خواهد کرد. به لطف ادغام اخیر بتسدا و مایکروسافت، در حال حاضر ۲۳ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۶

به عقیده «فیل اسپنسر» مایکروسافت بدون شک در آینده یک استودیو جدید در بازارهای نوظهور مانند هند، آفریقا یا آمریکای جنوبی خریداری خواهد کرد.

به لطف ادغام اخیر بتسدا و مایکروسافت، در حال حاضر ۲۳ استودیو زیر پرچم مایکروسافت قرار گرفته‌اند. هرچند بیشتر این استودیوها در سراسر ایالات متحده واقع شده‌اند، اما تعداد زیادی استودیوی کانادایی، دو استودیوی سوئدی، سه استودیوی انگلیسی و یک استودیوی ژاپنی (تانگو، زیرمجموعه زنیمکس مدیا) نیز در این لیست دیده می‌شوند.

فیل اسپنسر

اما به نظر می‌رسد که به عقیده فیل اسپنسر تعداد استودیوهای توسعه‌دهنده مایکروسافت در سراسر جهان کافی نباشد. او در مصاحبه اخیر خود با گاردین، اعلام کرد که مایکروسافت خرید استودیوی جدیدی که در بازارهای نوظهوری مانند هند یا آمریکای جنوبی واقع شده را در نظر دارد. او گفت:

اگر چنین اتفاقی نیفتد، غافلگیر خواهم شد. با وجود استعداد و ابزارهایی که بسیار بیشتر از قبل در دسترس قرار دارد، تعجب می‌‎کنم که اگر در سه تا پنج سال آینده، استودیوهای زیادی در مکان‌هایی که مراکز سنتی توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی نیستند، وجود نداشته باشد.

«مت بوتی» رئیس استودیوی مایکروسافت نیز نظر مشابهی را بیان کرد:

باید یک استودیو چند صد نفری در یکی از این مناطق وجود داشته باشد که کار آن‌ها فقط پشتیبانی نیست، بلکه بازی‌های پرفروشی را برای بازار خود تولید خواهند کرد.

مایکروسافت

این اولین باری نیست که اسپنسر به گسترش تعداد استودیوهای ایکس باکس در مناطق جدید تمایل نشان می‌دهد. مایکروسافت در طول تاریخ برای ورود به بازار ژاپن مشکلاتی داشته است اما در جریان کنفرانس بتسدا، اسپنسر به مخاطبان پخش زنده گفت که امیدوار است استودیوی ژاپنی تانگو گیم‌ورکس این مشکل را برطرف کند. او در آن زمان گفت:

من برای رفتن به توکیو و استودیو تانگو گیم‌ورکس که احترام زیادی برای خلاقیت آن‌ها قائل هستم، آمادگی دارم. مدت زمان زیادی در مورد تمایل ما به حضور در ژاپن صحبت کرده‌ام و این یک گام عالی در این زمینه خواهد بود.

متاسفانه، به نظر می‌رسد اولین موفقیت بالقوه مایکروسافت در ژاپن به تاخیر افتاده است زیرا بازی Ghostwire: Tokyo از استودیو تانگو گیم‌ورکس روز گذشته تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید:


لتس‌پلی ماینکرفت #۱۴ – بالاخره فورترس رو تو ندر پیدا کردیم!

تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Bayenzia
    Bayenzia | ۲۹ تیر ۱۴۰۰

    دوست دارم یه استودیو هم تو ایران داشته باشه
    واقعا استعداد داریم

  • Uncle-STULIN
    Uncle-STULIN | ۲۳ تیر ۱۴۰۰

    بابا اول بازی بساز بعداً استودیو بخر؛ الان استودیو هایی که تصاحب کردی و بازی هاشون رو انحصاری کردی هم بازیشون نیومده حالا آی پی های خودت بماند، یه چند تا بازی بده بیرون بعداً هی استودیو بخر

    • Frank-Underwood
      Frank-Underwood | ۲۳ تیر ۱۴۰۰

      ببخشید اما یه سوال داشتم واقعا طرفدار استالین هستی؟

      • Uncle-STULIN
        Uncle-STULIN | ۲۳ تیر ۱۴۰۰

        جواب کوتاه: ازش متنفرم

        • Frank-Underwood
          Frank-Underwood | ۲۳ تیر ۱۴۰۰

          خ.دا را شکر فکر کردم کمو.نیست فنی!!

    • Amiralikbr
      Amiralikbr | ۲۴ تیر ۱۴۰۰

      بازیا که تایمشون مشخصه که میان

  • CR7-fan
    CR7-fan | ۲۳ تیر ۱۴۰۰

    بازی Ghostwire: Tokyo انحصاری ایکس باکسه؟

    • Frank-Underwood
      Frank-Underwood | ۲۳ تیر ۱۴۰۰

      نه برای کامپیوتر و پلی استیشن ۵ میاد
      البته انحصاریه زمانی برای پلی استیشن ۵ چون قبل خرید بتسدا بازی رو می ساختند و اعلام کرده بودند

مطالب پیشنهادی