سرنوشت اولیه شخصیت دزموند در سری بازی Assassin’s Creed متفاوت بود
Assassin's Creed یکی از پرطرفدارترین سری بازی های تاریخ صنعت ویدئو گیم محسوب میشود و حالا طرفداران یک مصاحبه قدیمی از خالق آن را پیدا کردهاند. پاتریس دسیلتس (Patrice Désilets) خالق سری بازی Assassin's Creed ...
Assassin's Creed یکی از پرطرفدارترین سری بازی های تاریخ صنعت ویدئو گیم محسوب میشود و حالا طرفداران یک مصاحبه قدیمی از خالق آن را پیدا کردهاند.
پاتریس دسیلتس (Patrice Désilets) خالق سری بازی Assassin's Creed است که روی نسخه اول، دوم و Assassin's Creed: Brotherhood کار کرده بود. او پیش از پایان آرک داستانی دزموند و اتزیو با Assassin's Creed: Revelations از یوبیسافت جدا شد. اکنون طرفداران مصاحبهای از او پیدا کردهاند که در مورد پایان شخصیت دزموند و انیموس صحبت کرده بود.
این مصاحبه مربوط به سال ۲۰۱۷ بوده و این سوال از او پرسیده شد: برنامه اولیه او برای پایان بازی چه بود؟ جواب این سوال مشخص میکند که برنامههای پاتریس دسیلتس برای شخصیت دزموند بسیار متفاوت بودند، اما هیچ وقت به واقعیت تبدیل نشدند. همانطور که در این سری بازی پیشبینی شده بود، او میخواست که در سال ۲۰۱۲ دنیا را نابود کند. مایانها باور داشتند که دنیا در سال ۲۰۱۲ نابود خواهند شد و در آن سالها پیشگوییهای نوستراداموس نیز حسابی معروف بودند.
با این وجود دسیلتس قصد نداشت دزموند را بکشد. برنامه او این بود که دزموند و لوسی با یک سفینه فضایی از نابودی زمین فرار کنند. از این رو دزموند و لوسی حکم آدم و حوا را پیدا کرده و آغازگر نسل جدیدی از انسانها میشدند. این پایان شاید متفاوت باشد، اما مثبتتر از پایانی نیست که یوبیسافت برای Assassin's Creed 3 انتخاب کرده بود.
پس از فرار از نابودی زمین، دزموند و لوسی از Animus استفاده میکردند تا نحوه تبدیل شدن به انسانهایی کامل را یاد بگیرند. آنها سپس بشریت را از نو شروع کرده و از تمام تجربیات گذشته انسانها برای ایجاد جهان و جامعه بهتر استفاده میکردند. در واقع دزموند و لوسی با تمام دانش ارائه شده از میوه درخت دانش، آدم و حوا میشدند.
پس از عرضه Assassin's Creed 3 و پایان داستان دزموند، این سری سالهای پر فراز و نشیبی را پشت سر قرار داد. سپس یوبیسافت با Assassin's Creed Origins عناصر نقشآفرینی زیادی به این فرانچایز وارد کرد و جان تازهای به آن بخشید. تقریبا یک سال از عرضه Assassin's Creed Valhalla نیز گذشته و یوبیسافت این بار میخواهد که Assassin’s Creed Infinity یک بازی سرویس محور و آنلاین باشد. این بازی توسط یوبیسافت مونترال (سازنده والهالا) و یوبیسافت کبک (سازنده ادیسه) در دست توسعه قرار دارد و شامل چندین زمینه تاریخی متفاوت میشود. البته تا قبل از سال ۲۰۲۴ نباید انتظار عرضه این بازی را داشته باشید.
بیشتر بخوانید:
- اساسینهای سری Assassin’s Creed؛ از بدترین تا بهترین!
- تاریخچه سری اساسینز کرید؛ از تور اروپا تا دنیای وایکینگها
- تاریخچه سری اساسینز کرید؛ از داستان الموت تا دزدان دریایی کارائیب
- ۵ دوره تاریخی که دوست داریم با سری Assassin’s Creed به آنها سفر کنیم
۱۰ حقیقت جالب از سری Max Payne
تماشا نسخه با کیفیت از یوتیوب ویجیاتو
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خوب شد این کارو نکردن چون خیلی دیگه هندی میشد
آدم و حوا؟
الان am1287 میاد یک چیزی میگه?
اگه این حرکت رو میزدن شاید ساختن اساسین های بعدی با مشکل مواجه میشد
خوب شد که اینطوری نشد
بنظرم اساسین کرید ۳ واقعا یکی از بهترین اساسین کریدا بود ، دلم برا اساسین کریدا قدیمی تنگ شده
پایان قسمت 3 خیلی بهتر و تراژیک بود
خوب شد که این اتفاق نیفتاد
عجب