ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

سازندگان بازی Guardians of the Galaxy تنها چهار روز در هفته کار می‌کنند

استودیو Eidos Montreal در حال حاضر روی بازی Guardians of the Galaxy کار می‌کند و در همین حین انتقال به هفته کاری چهار روزه را برای اعضای خود آغاز کرده است. این استودیو سابقه ساخت ...

اشکان دولتی
نوشته شده توسط اشکان دولتی | ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

استودیو Eidos Montreal در حال حاضر روی بازی Guardians of the Galaxy کار می‌کند و در همین حین انتقال به هفته کاری چهار روزه را برای اعضای خود آغاز کرده است. این استودیو سابقه ساخت سه‌گانه Tomb Raider و Avengers را نیز دارد.

این توسعه اعلام کرده است که ساعت کاری اعضای استودیو را از ۴۰ به ۳۲ ساعت در هفته کاهش داده‌ است. دفتر استودیو Eidos Montreal در روز جمعه باز نمی‌شود و این تغییرات با هیچ کاهشی در دستمزد کارکنان همراه نخواهد بود. هدف این نیست که کار ۵ روز را در ۴ روز انجام دهند، بلکه امیدوار هستند این تغییرات باعث شود که توسعه دهندگان بتوانند بیشتر زمان خود متمرکز کنند.

ایده این نیست که ساعات کاری را در ۴ روز متراکم کنیم، بلکه ما می‌خواهیم روش‌های انجام کارها و زمان کیفی سرمایه گذاری شده را با هدف کار بهتر مرور کنیم! مهم‌تر از همه، ما می‌خواهیم بهره وری و رفاه کارکنان را افزایش دهیم. به طور خاص، ما می‌خواهیم زمان کار را کاهش، اما کیفیت زمان سرمایه گذاری شده را افزایش دهیم. چه به صورت درون تیمی و چه به طور کلی برای استودیو. یک بالانس و تعادلِ مناسبِ امیدوار کننده برای همه چیز.

بازی Guardians of the Galaxy

هفته‌های کاری چهار روزه مدتی است که مسئله فرهنگی وسیع‌تری شده‌اند، اما کمی به‌خاطر پاندمی کرونا سرعت گرفته است. تحقیقات اخیر در ایسلند نشان می‌دهد که هفته‌های کاری کوتاه‌تر بسیار موفقیت آمیز بوده‌اند و به کارکنان زمان شخصی بیشتری را بدون از دست دادن بهره‌وری کاری می‌دهد. هفته‌های کاری کوتاه‌تر همچنین به جلوگیری از کار بیش از حد و کرانچ نیز کمک می‌کند، مشکلی که صنعت ویدئو گیم با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

Eidos اولین استودیویی نیست که به سراغ هفته‌های کاری ۴ روزه رفته است. پیش از این Young Horses، توسعه دهنده Bugsnax، این سیاست را در استودیو خود پیاده کرده بود. با این وجود Eidos را می‌توان اولین استودیو بزرگی دانست که در این زمینه پیشگام است. البته باید به این اشاره کنیم که این سیاست تنها برای اعضای استودیو اعمال می‌شود و شرایط کارکنان موقت و قراردادی تغییر نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:


ماینکرفت #۳۷ – به آخرین باس ماینکرفت رسیدیم

تماشای ویدیو از یوتوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Niyayesh-j
    Niyayesh-j | ۱۶ مهر ۱۴۰۰

    آش خور ها?
    بچه ۱۲ ساله نمیگیره این لامصب برای استخدام؟
    کدنویسی پایه بلدم اگر قبول کنه بیشتر هم یاد میگیرم??

  • Matin-Artorias
    Matin-Artorias | ۱۶ مهر ۱۴۰۰

    دِ کار کنید مفت خورر های تنه لش??

  • Daeealireza
    Daeealireza | ۱۶ مهر ۱۴۰۰

    کارمندای بلیزارد اینارو میخونن گریه شون میگیره

    • mmd-mofangi
      mmd-mofangi | ۱۶ مهر ۱۴۰۰

      کارمندای راکستارو هم فراموش نکن

      • Uncle-STULIN
        Uncle-STULIN | ۱۶ مهر ۱۴۰۰

        اونا که خودکشی کردن، به همراه کارمندای ناتی داگ و سی دی پراجکت

مطالب پیشنهادی