سازنده We Happy Few روی یک بازی انحصاری برای ایکس باکس کار میکند
استودیو Compulsion Games، سازنده We Happy Few، روی یک بازی سوم شخص تکنفره برای ایکس باکس کار میکند. نیلا حاجاس (Naila Hadjas) از کامپالشن گیمز طی مصاحبهای با Xbox Squad، درباره گسترش استودیو، برنامهها آنها ...
استودیو Compulsion Games، سازنده We Happy Few، روی یک بازی سوم شخص تکنفره برای ایکس باکس کار میکند.
نیلا حاجاس (Naila Hadjas) از کامپالشن گیمز طی مصاحبهای با Xbox Squad، درباره گسترش استودیو، برنامهها آنها برای آینده و جزئیاتی از بازی بعدی استودیو صحبت کرد. کامپالشن گیمز یکی از توسعه دهندگانی بود که مایکروسافت در سال 2018 خریداری کرد. با این وجود در کنار استودیوهای نینجا تئوری، Playground Games و Undead Labs، کمتر به آنها توجه شده است.
من فکر میکنم ما زمان کمی را برای یادگیری به خود اختصاص دادیم. این اولین بازی ما با مایکروسافت است و ما چیزهای زیادی یاد میگیریم.
ما نیروی کار خود را دو برابر کردهایم و در حال سازگار با آن هستیم. هدف این است که جهان مسخره خود را گسترش دهیم و به عنوان یک استودیو که دوست دارد بازیهای منحصر به فردی بسازد، نقش خود را در صنعت بازیهای ویدئویی به جا بگذاریم. فعلا هدف ما این است که میراث خود را دنبال کنیم، در حالی که به خودمان وفادار هستیم.
بنابر گزارش سایت VGC، استودیو Compulsion Games چند ماه پس از عرضه We Happy Few کار روی پروژه جدید را آغاز کرد و کل اعضای تیم در حال حاضر روی این بازی کار میکنند. بر اساس گفتههای نیلا حاجاس به خاطر ماهیت داستان محور این بازی، نباید انتظار داشت که وارد سرویس دسترسی زودهنگام شود.
بازی جدید ما یک عنوان سوم شخص داستان محور است و من فکر نمیکنم ما به بازخورد بازیکنان نیاز داشته باشیم. این یک بازی روگ لایک نیست که که چندین بار آن را تجربه کنید و برای اطمینان از سرگرم کننده بودن آن به داده و اطلاعات بیشتری نیاز داشته باشد.
We Happy Few در سالهای گذشته تکامل یافته است. در ابتدا یک بازی روگ لایک بود و سپس یک داستان به آن اضافه کردیم، چون طرفداران جهان و شخصیتهای آن را دوست داشتند. بنابراین گفتیم خوب، ما قصد داریم یک بازی با پایان و یک داستان بسازیم. بازی بعدی داستان دارد و هدفمان مشخص است.
بازی جدید کامپالشن گیمز هنوز تاریخ انتشار خاصی ندارد و احتمالا برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی به بازار عرضه خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
- ۱۰ بازی فوقالعاده که پایانبندی افتضاحی داشتند
- ۱۰ بازی ویدیویی که با یک تصمیم اشتباه نابود شدند
- هر آنچه که باید از بازی Call of Duty: Vanguard بدانید
ماینکرفت #۴۰ – مهارت تیراندازی بچههارو به چالش کشیدم!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بازی پتانسیل داشت
تیم خوب بود
ولی پول نبود آلان که افتاده دست پولدارترین پولدارها پس ببینیم چی میشه
چه خوب چون we happy few خیلی پتانسیل داشت ولی معلوم بود به دلیل نداشتن بودجه مناسب زمین خورد الان با حمایت های مایکروسافت دستش باز تره
واقعا we happy few هوش مصنوعی و سیستم مبارزات بدی داشت ... ولی اگه اشتباه میکنم بگید ادیت کنم .
خیلی هم درسته ، بازی میکردی بوی ...... میومد
بچه ها من خیلی اینجا فعال نیستیم چرا کامنتا بدیل میره تایید؟
چون دوس داله?
چون فعال نیستی
نیستم* بی دلیل* چون فعال نیست*
خودت داری تو دهن خودت می گی فعال نیستی
((یک عنوان شوم شخص))
//:
شوم شخص نشنیده بودم?