تعداد بازیکنان Forza Horizon 5 از ۸ میلیون عبور کرد
بازی Forza Horizon 5، عنوان مسابقهای جهان باز مایکروسافت و Playground Games با جذب بیش از ۸ میلیون بازیکن از زمان عرضه، همچنان به موفقیتهای بزرگ خود ادامه میدهد. تقریبا همه میدانستند که بازی Forza ...
بازی Forza Horizon 5، عنوان مسابقهای جهان باز مایکروسافت و Playground Games با جذب بیش از ۸ میلیون بازیکن از زمان عرضه، همچنان به موفقیتهای بزرگ خود ادامه میدهد.
تقریبا همه میدانستند که بازی Forza Horizon 5 به یکی از موفقترین بازیهای سال تبدیل خواهد شد و برای مایکروسافت و پلیگراند گیمز موفقیتهای زیادی به همراه خواهد داشت. اما سرعت افزایش تعداد بازیکنان بازی نیز همچنان بسیاری را شگفت زده کرده است.
هرچند تعداد بازیکنان بازی جهان باز مسابقهای جدید مایکروسافت که آنها را به کشور بسیار زیبا مکزیک میبرد، همین چند روز پیش از ۶ میلیون عبور کرده بود، اکنون آمار موجود در تالار مشاهیر درون بازی عنوان میکنند که بازیکنان Forza Horizon 5 از ۸ میلیون نفر نیز بیشتر شده است. البته این آمار تمام بازیکنانی که حداقل یک بار به سرورهای بازی متصل شدهاند را لیست میکند.
Forza Horizon 5 پنج روز پیش (۱۸ آبان) عرضه شد و همچنین از تاریخ ۵ نوامبر در دسترس بازیکنانی قرار گرفت که نسخه Premium آن را خریداری کرده بودند. ثبت ۸ میلیون بازیکن در مدت کمتر از یک هفته، یک دستاورد بسیار بزرگ محسوب میشود و آنطور که به نظر میرسد، در روزهای آینده رکوردهای بهتری نیز ثبت خواهد شد.
Forza Horizon 5 برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پیسی منتشر شده است. نقد و بررسی بازی توسط ویجیاتو را میتوانید در این صفحه مشاهده کنید.
ماینکرفت #۴۸ – برنده چالش ماینکرفتمون یوتوبرهان یا ویجیاتوییها؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
واقعاً چیز عجیبی نیست با اینهمه بهینه سازی که روش انجام شده به احتمال زیاد تا هفته آینده 11میلیوت میشکنیم??????
دو ساعت پیش ده میلیونو شکستیم?
مایکرو قدرت.. فن بوی سوزش
من فن مایکرو نیستم ولی چقدر خوب این عنوان رو از فرش به عرش روسوند و سرمایه گذاری عالی ای کرد رو استودیو پلی گراند
فروتزا همیشه رو عرش بوده
تو دوره ایکس باکس اورجینال کسی نمیدونست وجود داره و اواخر سیصد و شصت من اسمش رو شنیدم و از لحاظ فروش و محبوبیت میگم
مایکروسافت همیشه برای بازی ها و پلیر هاش ارزش قائل بوده، دمشون گرم
فورتزا میقولم?
فکرشو بکن ۸۰۰۰ نفر بازی کردن تو هنوز بازی نکردی?
سوتی دادی
اون هشت میلیون هست نه هزار ?
یا خدا
وقتی زحمت می کشی بازی به این خوبی میسازی باید برات این اتفاقا بیفته . خیلی خوبه من ویدئوش رو دیدم دلم خواست
من فورتزا موخوام?
تو هم موخوای؟
نه خوشم اومد بعد کنکور میرم کا بکنم هم ایکس باکس بگیرم هم پلی استیشن
تا چند روز پیش 6 میلیون بود ?دمش گرم واقعا..... خیلی عالیه?
حیف که فقط دیدن ویدئو اش نصیب من میشه ?
چقدر خوشبخت هستی?
به من همونم نمیرسه
??
Need hope✊
منم هنوز وقت نکردم حتی ویدیو هاشو نگاه کنم ??
خیلی بازیه خوبیه اما سیاست مایکروسافت اینه گیم انحصاریشو بزاره گیم پس که خیلی فروش کنه سونی هم اینکارو کرده لست دو رو اورذ تو پلی استیشن ناو یا پلاس فک کنم سیاست خوبیه اما جدا از این بحث بازی محشریه
بزاره گیم پس فروش نمیکنه چون نخریدنش از روی سرویس استفاده اش کردن
ولی واقعا محشره
من چهارشو بازی کردم فوق العاده بود مطمئنم این از چهارشم بهتره ?
شما میری از گیم پس بازی میخری؟ دمتگرم
البته بخوای کرکیشو هم حساب کنی خیلی بیشتر میشه
۸ میلیون پلیر فعال!
بدون احتساب اونایی که کرکی زدن
با اینکه ps4 دارم برای اولین بار حسرت ایکس باکسداشتنو خوردم #متعصب-نباشیم
فقط میتونم بگم، پشمام
تو این زمان کم با این میزان رشد بازیکنا ?♂️
حلالت باشه ?
مطمئنا بازی خیلی خوبی هست که باعث چنین اتفاقی شده ولی باید در نظر داشته باشیم رویکرد مایکروسافت سر اینکه بازی های انحصاریش روز عرضه به گیم پس بیان مطمئنا تاثیر زیادی توی این آمار داشته
پ.ن: امیدوارم توی نسخه بعدی شاهد تغییرات بیشتری نسبت به تغییر مکان بازی باشیم چون حتی یک سری از نقد های بازی هم به این قضیه اشاره میکرد
البته باید در نظر داشته باشیم که تغییرات باید کاملا منطقی اضافه بشه تا بازی مثل عناوین دیگه ارکید که نتونستن درست تغییرات رو اضافه بکنن خراب نشه
شاید تغییرات نسبت به نسخه های قبلی، کمی کمتر باشه، ولی این کم بودن کاملا نسبیه و مطلق نیست
همون تغییرات به ظاهر کم(که البته به طور مستقل که نگاه کنی همچین کم هم نیست!) تغییرات سازنده ای بوده که جذابیت بازی رو حتی نسبت به نسخه ی شاهکار قبلی، چندین برابر کرده
بله حرف شما درسته تغییراتی داشته و این اتفاق در تمامی نسخه درحال تکرار بوده و اگر چنین اتفاقی نمی افتاد بازی تکراری می شد اما چیزی که یک سری از منتقد ها راجبش صحبت میکردن نبودن یک تحول درست بود خود من با چنین اتفاقی انچنان موافق نیستم چون ممکنه باعث بشه بازی نتونه تغییر خوبی ایجاد کنه و مثل سری NFS بشه بنظرم بهترین راه اینکه مایکروسافت چند اپدیت برای این مجموعه بده و با این اپدیت ها بازی رو برای تغییرات مختلف ازمایش بکنه (چنین کاری رو راک استار و چندین استدیو دیگه هم انجام میدن) و در اخر برای نسخه بعدی تا اخرای نسل روش کار بکنه و تو سال های اخر نسل نهم بازی رو عرضه بکنه یک بازی با تغییرات درست که این بازی رو به بهترین بازی ریسینگ ارکید تبدیل بکنه
ولی اینکار خیلی ریسکش بالاست
کلا چنین سبک بازی هایی ریسکی هست چون بعد از چند نسخه به شدت توقعات میره بالا و پلیرها انتظار تغییرات مختلف دارن این کاری رو که گفتم رو تا الان استدیوهایی که ازش استفاده کردن تونستن موفق بشن مثلا راک استار یا فرام سافتور تو بازی های مختلف میان و چیزهایی رو امتحان میکنن بدون اینکه پلیرها متوجه بشن و بعدا اگه موفقیت امیز بود تو بازی بعدیشون ازش استفاده میکنن مثلا خیلی از قابلیت های Red dead 2 توی Gta v وجود داشت یا تو تمام بازی های میازاکی یک باس فایتی هست که کاملا با بقیه باس ها متفاوته و تو بازی بعدی میازاکی مشخص میشه که اون باس اشاره ای به نوع مبارزات بازی بعدی داشته و مطمئنا با این کار میان و برسی میکنن ایا این تغییرات خوب هست یا نه
اگر بتونن تغییرات درستی رو اعمال بدن خوب که هیچ خیلیم عالی می شه
درسته
من خودم هم ترجیحم کاملا بر این مورده که تا جایی که میشه با تغییرات کوچک اما کارآمد، همچنان جذابیت زیادِ سری رو حفظ کنن به جای اینکه با تغییرات بزرگِ پر ریسک یهو یه جای کار کلا سری رو خراب کنن.دقیقا مثل بلایی که سر بازی های فوق العاده ی nfs اومد
البته اگر هم بتونن با کمتر کردن هرچه بیشتر ریسک ها، هر از چند گاهی تغییر بزرگی ایجاد کنن هم واقعا خوبه
به طور مثال من تغییر فصل ها رو توی FH4 تغییر بزرگی می بینم که واقعا خوب از آب در اومده بود
کلا FH4 یه بازی فوق العاده بود
به نظر منم زیاد تغیرمکان نداشت یا به طور کلی تغییر خاصی نداشته ولی همون یه ذره تغییر هم یه شاهکار می سازه این گیم