ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقالات

اشتباهاتی که Resident Evil 9 باید از آن‌ها دوری کند

محبوبیت سری رزیدنت اویل در سال‌های اخیر پس از انتشار Resident Evil 7: Biohazard در سال ۲۰۱۷ بار دیگر افزایش یافت. هفتمین نسخه جان تازه‌ای به این سری بازی‌های قدیمی دمید که پس از عملکرد ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۱۶ دی ۱۴۰۰ | ۲۲:۰۰

محبوبیت سری رزیدنت اویل در سال‌های اخیر پس از انتشار Resident Evil 7: Biohazard در سال ۲۰۱۷ بار دیگر افزایش یافت. هفتمین نسخه جان تازه‌ای به این سری بازی‌های قدیمی دمید که پس از عملکرد و بازخورد ضعیف Resident Evil 6، نیاز مبرمی به تغییر و تحول داشت. با تغییر زاویه دید دوربین از نظر شخصیت اصلی به اول شخص و سفر به محیط جدید و آشنایی با شخصیت‌های داستانی جدید، قسمت هفتم به این مُهم دست پیدا کرد.

در حالی که مطمئناً هر نسخه از بازی‌های این سری دارای امتیازات و شایستگی‌های خود هستند، اکثر طرفداران رزیدنت اویل معتقد هستند که سطح کیفیت هر بازی نسبت به بازی دیگر بسیار متفاوت است. اما باید اعتراف کرد که دو نسخه آخر، Resident Evil 7 و Resident Evil Village، تغییرات زیادی برای بازگشت این سری به مسیر اصلی خود انجام دادند. از آنجا که طرفداران پس از تجربه قسمت هشتم در سال ۲۰۲۱، چشم انتظار نسخه بعدی این سری در خط اصلی هستند، احساس ناراحتی و اضطراب ناخوشایندی به سراغ‌شان می‌آید: ممکن است قسمت نهم به سرنوشت شومی دچار شود و موفق نباشد؟

به نظر می‌رسد که هر سومین بازی در این سری در مقایسه با بازی‌های پیش از آن با استقبال خوبی مواجه نمی‌شود، اشتباهات و بازخوردهایی که پیش از این در بازی‌های Resident Evil 3 و Resident Evil 6 مشاهده کرده بودیم، گواه این موضوع است. بدین معنا که از نظر برخی‌ها به طور بالقوه ممکن است Resident Evil 9 نیز با چنین مشکل مواجه شود. اگر چه این چرخه شوم قابل اجتناب است، تا زمانی که کپکام بتواند از اشتباهات قبلی خود درس عبرت بگیرد و بازی بی عیب و نقصی را عرضه کند که شایسته استقبال خوب و حسن نیت فعلی پیرامون سری رزیدنت اویل باشد.

مطلب پیشنهادی
به جای خرید یک رم ۱۶ گیگابایت، می‌توانید از چینش دو کاناله دو عدد رم ۸ گیگابایتی استفاده کنید
چرا استفاده از رم دو کاناله بهتر است؟

اشتباهاتی که Resident Evil 6 داشت


بر روی کاغذ، نسخه ای از رزیدنت اویل که بتواند بسیاری از شخصیت‌های نمادین و محبوب سری را برای یک بازی کراس‌اوور بازگرداند، ایده‌ای عالی به نظر می‌رسد. اما در عمل، Resident Evil 6 مشکلات زیادی در نحوه مدیریت بسیاری از عناصر خود داشت. بزرگترین اشتباهی که می‌توان گفت تاکنون برای این سری اتفاق افتاده، نحوه مدیریت مقیاس RE6 بود: به جای آن که مسائل مختلف را در حد ساده و قابل کنترل نگه دارند و بر عناصر ژانر ترسناک بقا تمرکز کنند که سری رزیدنت اویل بر روی همان عناصر بنا شده بود، سازندگان یک بازی بزرگ و شلوغ با ظاهری زیبا اما تو خالی درست کرده بودند که سری را از سبک بقا و وحشت دور کرد و تبدیل به یک تیرانداز اکشن پر هیاهو محض شده بود.

اگرچه ذاتاً چنین رویکردی برای اکشن‌تر شدن بازی به خودی خود بد نیست، چرا که برخی از بهترین بازی‌های این سری نیز هر کدام سهم خود را از لحظات اکشن دارند. با این حال، تکیه و تمرکز بالای رزیدنت اویل ۶ بر سبک اکشن باعث شد تا به طرفداران این احساس دست بدهد که گویا شرکت کپکام نمی‌داند چرا مردم این فرنچایز را دوست دارند. هر چه بازی جلوتر می‌رفت و داستان با شخصیت‌های مختلف پیش می‌رفت، هیولاها و صحنه‌های اکشن نیز در مقیاس خود بزرگ و بزرگ‌تر می‌شدند.

با این حال، این عناصر تنها در صورتی به خوبی جواب می‌دهند که با تجربه کردن لحظات کوچک‌تر و ساده‌تر به دست آمده باشند تا به معنای واقعی احساس مقیاس بزرگ‌تر و معنادارتر بودن صحنه‌ها را به بازیکنان ببخشند. به نظر می‌رسید کپکام نگاهی به قسمت پنجم داشته و اینکه چطور داستان RE5 به پایان رسید و با خود گمان کرده که تنها راه برای تداوم چنین روندی این است که ابعاد همه چیز را از همه نظر افزایش دهد. اقدامی که باعث شد قسمت ششم با استقبال ضعیفی از جانب طرفداران روبرو شود و شاهد ریزش محبوبیت سری باشیم.

Resident Evil 9 چگونه می‌تواند موفق شود؟


اگر Resident Evil 9 می‌خواهد از اشتباهات رزیدنت اویل ۶ و تا میزانی از اشتباهات کم رزیدنت اویل ۳ دوری کند، باید از ترکیب مقیاس بزرگ‌ با کیفیت بازی اجتناب کند. به طور مثال، Resident Evil Village مقیاس بسیار بزرگ‌تری نسبت به رزیدنت اویل ۷ داشت، اما با این حال در قسمت هشتم اتفاقات بسیار بیشتری، چه از لحاظ محیط داستانی و چه از لحاظ گیم‌پلی، اتفاق می‌افتاد که صرفاً حکم یک نسخه «همان رزیدنت اویل ۷ اما بزرگ‌تر» را نداشت. با توجه به اتفاقاتی که در قسمت هفتم برای ایتن وینترز افتاد و سفری که در طول مسیر انجام داد، برای نسخه هشتم منطقی بود که احساس مقیاس بزرگ‌تری نسبت به قسمت قبلی داشته باشد و رشد خود را با داشتن روایتی عظیم‌تر که به آن محتاج بود، توجیه کند و در عین حال احساس روند تدریجی از بازی قبلی را نیز به خوبی ادامه دهد که باعث دلزدگی نشود.

بنابراین اگر Resident Evil 9 بخواهد که صرفاً از قسمت هشتم بزرگ‌تر باشد و قصد داشته باشد که تنها مقیاس بازی را افزایش دهد بدون آن که دلیل واضح و مشخصی برای انجام این کار داشته باشد، باید گفت که راه اشتباهی را در پیش گرفته و بهتر است به دنبال اصلاح اهداف خود باشد. آنقدر فعالیت‌های مختلف و زیاد در رزیدنت اویل ۶ در جریان بود که از روایت یک داستان منسجم و مناسب ناتوان بود و با وضعیت مقیاس بزرگ نیز ترکیب شده بود که احساس موفقیت از زحمات انجام شده را در طول بازی به بازیکن دست نمی‌داد. با توجه به نحوه مدیریت داستان در قسمت هفتم و هشتم و تمرکز بر خانواده وینترز، به نظر می‌رسد کپکام یاد گرفته چه روندی را طی کند که به بخش داستان صدمه‌ای وارد نکند.

البته وجود صحنه‌های اکشن در بخش‌های پایانی بازی رزیدنت اویل ۸، برخی از طرفداران را نگران کرده که ممکن است بار دیگر سازندگان برای قسمت بعد ژانر وحشت و بقا را کنار بگذارند و به سمت اکشن و هیجان فوق‌العاده‌ بالا بروند. امیدواریم که کپکام به واقع از اشتباهات پیشین خود درس عبرت گرفته باشد و به عناصری که همگان سری رزیدنت اویل را با آن‌ها می‌شناسند، پایبند باشد. ناگفته نماند که طبق آمار سایت HowLongToBeat و داده‌هایی که بازیکنان در اختیار آن‌ها قرار دادند، جدیدترین ساخته کپکام بیش از هر بازی دیگری در سال ۲۰۲۱ تکمیل شده بود که گواه موفقیت و محبوبیت این بازی بین طرفداران بود.

مطلب پیشنهادی
مقرون به صرفه‌های بازار لپ تاپ را بشناسید
راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان | پاییز ۱۴۰۳
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (76 مورد)
  • Masoud-13
    Masoud-13 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

    سلام به همگی
    بنده ایول ۸ رو بازی نکردم ولی به نظرم تو ایول ۹ یه آنتاگونیست مثل نمسیس می خواد که دائم دنبال آدم باشه مثل ریمیک۲
    و این که بالاخره به سرنوشت افرادی که به شخصیت اصلی در این سری کمک کردند هم پرداخته بشه مثلا سرنوشت کارلوس بعد از فرار از راکون سیتی چی شد؟(البته اگر بخوان جیل رو بیارن)

  • Amirrip2
    Amirrip2 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

    زمانی که به باس اخر میرسی کالاف دیوتی نشه

  • Just a Human
    Just a Human | ۱۷ دی ۱۴۰۰

    کوتاه ترین توصیف و آرزو و امری که با RE9 دارم...«مثل RE7 نباش! مثل RE6 نباش! از RE8 ترسناک تر با‌ش!»

    • amir-hossein1389
      amir-hossein1389 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

      چرا مثل RE7 نباشه؟
      گیم به این خوبی

      • Just a Human
        Just a Human | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        اگه رزیدنت ایول با جامپ اسکیر بترسونه واسه من دیگه RIP Resident evil

    • ROCKGAMERR
      ROCKGAMERR | ۱۷ دی ۱۴۰۰

      این بهتره اتمسفر رزیدنت اویل ۷ رو داشته باش مثل رزیدنت اویل ۶ نباش نسبت به رزیدنت اویل ۸ ترسناک تر باش

      • Just a Human
        Just a Human | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        موافقم

      • Amirrip2
        Amirrip2 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        لیوای مد شده همه لیوای میزارن منم لیوای گذاشتم?

    • 💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗
      💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

      چرا مثل re:7 نباشه ?

      • leonskenedy
        leonskenedy | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        دقیقا

      • Just a Human
        Just a Human | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        محیط RE7 خیلی خوشگله برای یه گیم ترسناک رزیدنت ایول ولی 90 درصد ترسناکی RE7 جامپ اسکیراش بود که اصلا برای سری با قدمتی مثل رزیدنت ایول با جامپ اسکیر ترسوندن افت داره

    • leonskenedy
      leonskenedy | ۱۷ دی ۱۴۰۰

      اتفاقا اگر برای خوب شدن،بازی باید شبیه RE7 باشه

      • Just a Human
        Just a Human | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        اگه قرار باشه با جامپ اسکیر فقط بترسونه من اسم بازیو RE9 نمیزارم

    • Daeealireza
      Daeealireza | ۱۷ دی ۱۴۰۰

      داش ار ۸ ترسناک تر باشه میشه مثل نسخه ۷
      بعد میگی ۷ هم نباش
      پس چیکار کنه این بنده خدا?

      • Just a Human
        Just a Human | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        نه اصلا نمیشه مثل 7 مگه یه عالمه جامپ اسکیر اضافه کنن

  • Daeealireza
    Daeealireza | ۱۷ دی ۱۴۰۰

    به نظرم انتظار شاهکار برای یک رزیدنت ایول غلطه
    دیگه عمرا اون شاهکار های قدیمو بده
    از نظر من با منتظر یک بازی خوب و سرگرم کننده باشیم

    • 💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗
      💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

      چرا غلطه همین رزیدنت اویل ویلیج هم که تازه اومده خیلی عالیه درسته به خوبیه رزیدنت های قدیمی نیست اما اگه چند سال بشینن مثل آدم رو داستانش کار کنن یه رزیدنت فوق العاده دیگه میبینیم

      • Daeealireza
        Daeealireza | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        نمیشه بهش گفت شاهکار
        کلمه شاهکار رو لطفا برای هر گیمی الکی بکار نبرید

        • Siavash-777-AAA
          Siavash-777-AAA | ۱۷ دی ۱۴۰۰

          رزیدنت اویل 7 از رزدینت اویل 8 به مراتب بهتر بود شاید بشه به اویل 7 گفت شاهکار ولی به ویلیج نمیشه گفت

    • leonskenedy
      leonskenedy | ۱۷ دی ۱۴۰۰

      ولی من به نسخه نهم امیدوارم چون دیگه احساس میکنم کپکام فهمیده باید چطوری بازی بسازه بعد 13 نسخه(با ریمیک 3 نسخه اصلی و رولیشن ها میشه 13)

      • Daeealireza
        Daeealireza | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        خیلی نسخه های فرعی بیشتری هم هست

      • Mtdjjp
        Mtdjjp | ۱۸ دی ۱۴۰۰

        سید تعداد سری های فرعی بیشتره امبرلا کورپز بودش یکی دو تا دیگه هم بودش که اسمش یادم نیست

  • 💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗
    💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

    اولا اینکه کپکام بهتره به این زودی ها نره سراغ رزیدنت اویل ۹ و بهتره یه نسخه ریمیک دیگه یا یه نسخه فرعی بده بعدشم انگار نه انگار که کپکام یه سریال انیمیشنی از رزیدنت اویل ساخته بود چرا اونو ادامه نمیده ?اما در مورد رزیدنت اویل ۹ :
    -بهتره چند تا از شخصیت های قدیمی سری رو وارد بازی کنن

    -رو داستان بازی بیشتر کار کنن و پیچش های داستانی بیشتری رو توش قرار بدن

    - سعی کنن داستان بازی رو بیشتر شبیه نسخه های اولی کنن (اسپویل: نه مثل اینکه بگن اسپنسر شاگرد میراندا بوده که خیلی مسخره است )

    - سعی کنن محیط های متفاوتی رو تو بازی قرار بدن (مثل رزیدنت اویل ۴ که محیط هاش خیلی متفاوت و عالی بود )

    - انمی های متفاوتی تو بازی قرار بدن

    - چند تا مینی گیم مثل رزیدنت ۴ قرار بدن

    -تمرکزشون رو بزارن رو یه شخصیت منفی

    • leonskenedy
      leonskenedy | ۱۷ دی ۱۴۰۰

      تقریبا همه اینایی که گفتی رو رزیدنت 8 داشت ولی بازی از نظر ترسناک بودن...

      • 💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗
        💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        رزیدنت اویل ویلیج رو بازی نکردم و بر اساس تجربه ام از رزیدنت ۷ و ۶ و قدیمی هاش گفتم

        • leonskenedy
          leonskenedy | ۱۷ دی ۱۴۰۰

          اوکی

  • TLmen
    TLmen | ۱۷ دی ۱۴۰۰

    واقعا این فرنچایز باید از اشتباهاتش درس بگیره. به نظرم اگر رزیدنت ایول ها روند اکشنشون کمی کمتر بشه اما چاشنی بقا و ترس زیاد تر بشه خیلی عالی میشه (البته به شرط اینکه نشه یه بازی کلا ترسناک)

  • amir-hossein1389
    amir-hossein1389 | ۱۶ دی ۱۴۰۰

    برای شاهکار شدن، رزیدنت اویل 9 از نظر من باید یه داستان رزیدنت اویل طور داشته باشه! ( یعنی داستانی دارک و ترسناک و حتی غم انگیز! )
    بازی نباید به جامپ اسکر وابسته باشه چاشنی ترس گیم زیاد باشه و کفه ترازو به سمت ترس سنگینی کنه(رزیدنت ویلیج بازی فوق العاده ای بود و کلی پتانسیل داشت اما به دلیل اینکه ترسش و اکشن متعادل بودن پتانسیل ها به چشم نیومدن) و باید حس تعلیق توی فریم به فریم بازی با تک تک سلول های بدن حس بشه.(البته فکر نکنم کپکام بخواد خیلی ترسناکش کنه . چون مخاطب کمتری سمتش میره و پول کمتر:/ )
    از اکشن بیش از حد دوری کنه و آدم رو واقعا محدود کنه، طوری که ناچار بشیم از خیر کشتن بعضی زامبی ها و حتی گشت گذار تو کل مپ بگذریم؛ نه مثل ریمیک رزیدنت اویل 3 که تهش تیر هم اضافه میوردیم? یا مثل رزیدنت اویل 6 که بشه بازی رو کلا با کاراته بازی تموم کرد
    روی شخصیت های منفی بیشتر کار کنن و فقط ادای خفن بودن و منفی بودن رو در نیارن
    به نظرم باید یکی از شخصیت های قدیمی(غیر از کریس:/) رو یه طوری بیارن توی داستان(ترجیحا جیل? چون کریس هم هست)
    اسپویل :
    .
    .
    .
    به نظرم با توجه به پایان نسخه 5 وسکر زنده اس(اگر دقت کرده باشید وسکر جاخالی داد و ارپیجی ها رفتن تو مذاب) و قراره توی رزیدنت 9ببینیمش( حتما میگید اینا ربطی ندارن اما دارن. توی نسخه فهمیدیم اسپنسر[فیل رو نمیگما] شاگرد میراندا بوده و وسکر یکی از بچه های طرح اسپنسر بوده پس وسکر به میراندا ربط داره)
    و مگامایسیت کنترلش میکنه
    و اینکه در نهایت چهره ایتن رو ببینیم
    پ.ن: ببخشید خیلی حرف ارزان زدم..

    • leonskenedy
      leonskenedy | ۱۶ دی ۱۴۰۰

      نقطه ویرایش به به

      • amir-hossein1389
        amir-hossein1389 | ۱۶ دی ۱۴۰۰

        ??

        • leonskenedy
          leonskenedy | ۱۶ دی ۱۴۰۰

          #leonskenedy_تیزبین

    • leonskenedy
      leonskenedy | ۱۶ دی ۱۴۰۰

      ((چون مخاطب کمتری سمتش میره و پول کمتر))
      رزیدنت 7 یعنی ترسناکترین نسخه سری پرفروش ترین هم هست?

      • Just a Human
        Just a Human | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        ارای 7 به نظر من اصلا ترسناک نبود! چون تنها عنصر ترسش جامپ اسکیر و محیط نمورش بود (که با محیط نمور و نرم من موافقم)! رزیدنت ایول 7 اونقد جامپ اسکیر داشت که معلوم بود دیگه.. یه جاهایی میدونستم قراره چی بشه چشامو میبستم روی دکمه w میفشاریدم بعد صدا تند میشد باز میکردم!! این اسمش ترس نیست! اسمش به زور ترسوندنه!

        • amir-hossein1389
          amir-hossein1389 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

          موافقم
          باید از ترسی که توی خونه دانا بنوینتو استفاده کردن داخل نسخه 9 هم استفاده کنن؛ یعنی ترس روانشناختی . جون تنها ترسیه که هنوزم میترسونه آدم رو

          • leonskenedy
            leonskenedy | ۱۷ دی ۱۴۰۰

            اسپویل رزیدنت 8:
            .
            .
            .
            .
            .
            البته نه مثل رزیدنت 8 که تو بخش دانا بنوینتو شبیه اوت لست شده بود و نمی تونستی با دشمنا مبارزه کنی

          • amir-hossein1389
            amir-hossein1389 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

            آره اون جوری هم نه ، ولی یه چی شبیهش

        • 💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗
          💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

          ???...

        • leonskenedy
          leonskenedy | ۱۷ دی ۱۴۰۰

          بازی به بهترین شکل ترس محیطی رو با جامپ اسکر ترکیب کرده بود ولی اونقدرا هم که میگی جامپ اسکر نداشت و به نظرم مهم ترین دلیل ترسناک بودن بازی محیط های خییییلی تنگش بود که با دنبال شدن توسط مارگاریت و جک خیلی بازی رو ترسناک کرده بود

      • amir-hossein1389
        amir-hossein1389 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        خب ببین
        واسه رزیدنت اویل 7 خیلیا اعتراض کردن که ترسناکه بخاطر همین کپکاک ترس ویلیج رو کمتر کرد
        (نمیدونم طرفدارا چشونه، اکشن میسازن میگن بده ، ترسناک میسازن میگن بده، پس چکار کنن:| )

    • leonskenedy
      leonskenedy | ۱۶ دی ۱۴۰۰

      ((و اینکه در نهایت چهره ایتن رو ببینیم))
      فقط امیدوارم مثل کریس رزیدنت 7 چهرش ضایع نباشه

      • amir-hossein1389
        amir-hossein1389 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        آره واقعا
        امیدوارم نسخه پدرگونه اینی که رو پروفمه باشه

    • 💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗
      💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

      اسپویل
      .
      .
      وسکر صد در صد تو رزیدنت اویل ۵ مرده اصلا ممکن نیست زنده مونده باشه

      • amir-hossein1389
        amir-hossein1389 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        اسپویل:
        .
        .
        .
        وسکر برا کپکام مثل GTAv برا راکستاره ،تا بتونه روغن وسکر رو می کشه xD xD
        جدا از شوخی ، تا حالا وسکر 2 بار مرگش رو جعل کرد. حالا اگه دقت کرده باشی موقع شلیک ارپیجی، وسکر کله اش رو کنار کشید و ارپیجی ها رفتن توی مذاب
        از نظر من وسکر یه جورایی زنده اس و قراره تو نسخه 9 ببینیمش
        به نظرم وسکر از اون حادثه جون سالم به در برده و با باقی مونده مگامایسیت بدنش رو ترمیم کرده

        • 💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗
          💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

          بابا حتی اگه جاخالی هم داده باشه دوتا آرپیجی خوردن بعل دستش مگه میشه نمیره ?

          • Daeealireza
            Daeealireza | ۱۷ دی ۱۴۰۰

            منطق رزیدنت ایول?

          • amir-hossein1389
            amir-hossein1389 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

            در رزیدنت اویل منطق جایی نداره پس منطقی صحبت نکن??✌

        • leonskenedy
          leonskenedy | ۱۷ دی ۱۴۰۰

          تئوری عالیییی بود و کاملا باهاش موافقم

  • leonskenedy
    leonskenedy | ۱۶ دی ۱۴۰۰

    یه سوال دارم از نویسنده محترم دقیقا رزیدنت ایول 3 ارجینال چه مشکلاتی داشت که شما داخل این مقاله نوشتید اشتباهات کم رزیدنت ایول 3

    • amir-hossein1389
      amir-hossein1389 | ۱۶ دی ۱۴۰۰

      رزیدنت اویل 3 اورجینال مشکل نداشت
      منظورشون ریمیکه
      و اینکه مقاله ترجمه اس

      • leonskenedy
        leonskenedy | ۱۶ دی ۱۴۰۰

        نه منظورشون ارجیناله چون نوشته هر 3 نسخه بازی دچار اشتباهاتی شده

        • amir-hossein1389
          amir-hossein1389 | ۱۶ دی ۱۴۰۰

          فکر کنم مشکل ترجمه اس
          چون جدیدا مشکل ترجمه دارن

  • Chocolate
    Chocolate | ۱۶ دی ۱۴۰۰

    ترسناک باشه
    .
    کال او دیوتی یا مورتال کامبت نباشه
    .
    از همه مهمتر شخصیت های قدیمی رو بیارن نه که شخصیت جدیدی بسازن من خودم دوست دارم بازم لیان رو بیارن
    .
    و اما اول شخص یا سوم شخص بودنش هم مهمه ولی هر دو رو هم خوب در میارن
    .
    .
    .
    ‌.
    با انریل اینجاین ۵ هم بسازن که دیگه ....

    • leonskenedy
      leonskenedy | ۱۶ دی ۱۴۰۰

      خودشون یکی از بهترین و بهینه ترین انجین های بازی سازی رو دارن(re انجین) چرا برن سراغ آنریل 5؟!

      • 💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗
        💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗 | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        خواستم همین رو بگم که گفتی

      • Chocolate
        Chocolate | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        نمیدونستم

    • TLmen
      TLmen | ۱۷ دی ۱۴۰۰

      جیل ولنتاین هم کارکتر عالی ای بود اونو هم میتونن بیارن

  • ROCKGAMERR
    ROCKGAMERR | ۱۶ دی ۱۴۰۰

    چاشنی ترسش باید بالاتر باشه رزیدنت اویل ۸ بازی خوش ساختیه ولی نسبت به رزیدنت اویل ۷ ترسش به مراتب کمتره

    • Matin-Artorias
      Matin-Artorias | ۱۶ دی ۱۴۰۰

      بیا نظرات نقد مایکتتو کنترل کن داره به فا میره

      • asal
        asal | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        ایدی مایکتش چیه

        • Matin-Artorias
          Matin-Artorias | ۱۷ دی ۱۴۰۰

          همون rockgamer
          آیدی منم همین اسم خودمه ولی فارسی

  • Hhd
    Hhd | ۱۶ دی ۱۴۰۰

    آقا اصلا فعلا رزیدنت اویل ۹ رو بذار کنار یعنی ببین من فقط دلم میخواد رزیدنت اویل ۴ مثل ریمیک ۳ بشه اونوقته که دیگه آره??

    • leonskenedy
      leonskenedy | ۱۶ دی ۱۴۰۰

      اگر این اتفاق بیوفته طرفدارای سری کپکام رو آتیش میزنن برا همین هم هست که کپکام وظیفه ساخت ریمیک رو از M2 منفور گرفت

      • Hhd
        Hhd | ۱۷ دی ۱۴۰۰

        من که میگم بسپارن به M4 بهتره به نظر مسلسل خوبی میاد?

  • Matin-Artorias
    Matin-Artorias | ۱۶ دی ۱۴۰۰

    بزرگترین اشتباه ممکن:حضور اشلی

    • Hhd
      Hhd | ۱۶ دی ۱۴۰۰

      صد البته

مطالب پیشنهادی