بازی Ghostwire: Tokyo در ابتدا قسمت سوم The Evil Within بود
زمانی که Ghostwire: Tokyo برای اولین بار در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد، مدیر خلاق سابق، ایکومی ناکامورا گفت که قرار نیست این بازی مانند همانند آثار قبلی استودیو Tango Gameworks یعنی دو قسمت The ...
زمانی که Ghostwire: Tokyo برای اولین بار در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد، مدیر خلاق سابق، ایکومی ناکامورا گفت که قرار نیست این بازی مانند همانند آثار قبلی استودیو Tango Gameworks یعنی دو قسمت The Evil Within، یک بازی بقا و ترسناک باشد. با این حال و به گفته سازندگان Ghostwire: Tokyo، پروسه ساخت این بازی اکشن-ماجراجویی شبحوار در اصل تحت عنوان The Evil Within 3 آغاز شد و به مرور با تغییراتش به یک عنوان جدید تبدیل شد. علیرغم این تغییر، برخی از ماهیتهای آن سری در اکشن اول شخص ماوراء الطبیعه Ghostwire: Tokyo باقی ماندند.
همچون بازی ترسناک روانشناختی The Evil Within و بهخصوص دنباله آن، Ghostwire: Tokyo دارای اتاقهایی است که تغییر شکل پیدا میکنند و هم شما را گمراه میکنند و هم شما را مهیای هر چیزی میکنند، زیرا کل اتاق میتواند بچرخد. تفاوت در اینجا این است که به جای اینکه همچون بازیهای قبلی ذهن درهم شکستهی شخصیت اصلی در تلاش برای محافظت از خود در برابر آسیبهای بیشتر باشد، جادوهای فراطبیعی اجرا شده توسط فرقهها مقصر اصلی تغییر محیطها هستند. اما طوری به نظر میرسد که Ghostwire: Tokyo در حال استفاده از نقاط قوت استودیو است، بدون اینکه احساس شود در حال حرکت دقیقاً در همان حوزهی پیشینیان خود باشد.
هنوز مشخص نیست که استودیو Tango Gameworks تا چه حد میخواهد مرزهای طراحی بازی خود را پیش ببرد، زیرا The Evil Within و دنبالهی آن خود دو بازی بسیار متفاوت بودند. در حالی که نسخه اصلی تا حد زیادی شبیه ادای احترام به Resident Evil 4 با اندکی سادیسم به سبک سری فیلمهای Saw بود، The Evil Within 2 بیشتر اثری تجربی بود، از جمله چندین بخش که اصلاً سبک بقا-وحشتناک نبودند و در عوض رویدادهای گذشته را به روشهای منفعلانهتری بررسی میکردند. این یک جهش خلاقانه بود که دنباله را تبدیل به یک بازی بسیار قویتر از قسمت اول کرد. اینکه تماشا کنیم استودیو به وضوح پیشرفت کرده و دیگر به آنچه در گذشته انجام داده، وابسته نیست، بسیار هیجانانگیز است.
Ghostwire: Tokyo در روز ۵ فروردین برای پیسی و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. به دلیل قرارداد انحصاری زمانبندیشده پیش از خرید Tango Gameworks توسط مایکروسافت، این بازی یک سال طول میکشد تا در پلتفرمهای ایکس باکس در دسترس قرار گیرد. این بازی دارای یک سیستم مبارزه خلاقانه مبتنی بر طلسم است و تغییرات بزرگی را در طراحی جهان باز ایجاد میکند.
Top 10:جنجالیترین اتفاقات دنیای گیم
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بنظرم خیلی خوب شد بازی رو تغییر دادن و تبدیل گوست وایر شد بنظرم خیلی بازی متفاوت و یونیکیه و با وجود این همه بازی AAA معمولی یه بازی خاص و متفاوت خیلی میچسبه ?
چیز عجیبی بود تو نمایش . حتی میتونم بگم مریض بود .
یک حسی بهم میگه قرار نیست چیز خوبی ازش درآد
خیلی چیزی از این بازی نشنیدم ولی خب ممکنه بازی خوبی بشه
این بازی شاهکار میشه
برای ps4 نمیاد ؟
نه برای کنسول های نسل 8 نمیا
پی اس ۵ و پیسی