کارگردان The Witcher 3 استودیو جدیدی تاسیس کرد
کار روی یک بازی نقش آفرینی با آنریل انجین 5
کارگردان و مدیر هنری بازی The Witcher 3 یک استودیو جدید با نام Rebel Wolves تاسیس کرده و هم اکنون در حال کار روی یک بازی نقش آفرینی داستان محور با آنریل انجین ۵ است.
سرپرستی این استودیو به عهده «کنراد توماسکیویچ» است که کارگردانی بازی The Witcher 3 و همچنین مدیر تولید/کارگردان ثانویه بازی Cyberpunk 2077 را در کارنامه خود دارد. توماسکیویچ سال گذشته به دنبال ادعاهایی مبنی بر اعمال زور در محل کار، از سی دی پراجکت رد استعفا داد که البته آنها را رد کرد. با این حال تحقیقات چند ماهه سی دی پراجکت نیز او را بی گناه تشخیص داد.
مطلب پیشنهادی:آیا بازیها و رمانهای ویچر به هم مرتبط هستند؟الهامبخش، دنباله یا پیشدرآمد؟علاوه بر او، برخی اعضای سابق سی دی پراجکت نیز در این استودیو جدید مستقر در ورشو لهستان حضور دارند. از جمله آنها میتوان به Bartłomiej Gaweł مدیر هنری The Witcher 3 ، یاکوب سامالک (Jakub Szamałek) نویسنده Witcher 3 و Cyberpunk 2077، دانیل سادووسکی کارگردان طراحی Witcher 1، تامارا زاوادا کارگردان انیمیشن Witcher 3، مایکل بوریکا مدیر مالی و رابرت مورزینوفسکی رئیس استودیو اشاره کرد.
اولین پروژه این استودیو یک «بازی فانتزی AAA تاریک که با موتور آنریل 5 ساخته شده» خواهد بود که ظاهرا در دسترس پیسی و کنسولهای نسل جدید قرار خواهد گرفت و همچنین اولین نسخه یک بازی حماسی خواهد بود.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Libertyبسته الحاقی؟ با سیدی پراجکت تماس بگیریدتوماسکیویچ مدیرعامل این استودیو در بیانیهای گفت:
مطلب پیشنهادی:کتابهای ویچر را به چه ترتیبی بخوانیم؟ماجراجویی پا به پای گرالتبرای تمام ما در استودیو Rebel Wolves، بازیهای ویدیویی همیشه چیزی بود که احساس میکردیم باید انجام دهیم، چیزی که در DNA ما ریشه دارد. شخصا بسیار خوشحال هستم تا با دوستانی که در این زمینه اشتراک داریم، متحد شدهام.
در حالی که به عنوان یک تیم فشرده و با یک هدف و جاهطلبی مشترک کار میکنیم، ما میخواهیم سبک CPRG (نقش آفرینی کامیپوتری) را با خلق داستانهای فراموش نشدنی و برانگیختن احساسات عمیق به تکامل برسانیم.
یاکوب سامالک نیز اضافه میکند:
برای ایجاد بازیهای فوقالعاده، ما نیازی به دنبال کردن روندها یا آمار نخواهیم داشت. هدف ما به وضوح تعریف شده است: ایجاد بازیهای به یادماندنی، بیان داستانهای تکان دهنده و برانگیختن احساسات درونی. این اهداف بلندپروازانه و واقعی هستند و از این بابت خوشحالم. من نمیخواهم بازی دیگری بسازم، میخواهم روی بازی کار کنم که مردم آن را به خاطر بسپارند.
کدوم SSD رو برای کدوم لپ تاپ بخریم؟
خب، امیدوارم موفق باشن ولی تنها چیزی که اطمینان دارم اینه که هر بازی ای که بسازن داستان فوق العاده ای داره ناسلامتی نویسنده ویچر و سایبرپانک رو دارن