رئیس بخش چندنفره Halo Infinite استودیو 343 Industries را ترک کرد
«اندرو ویتس» از 343 Industries که به عنوان طراح اصلی حالتها و سیستمهای چندنفره بازی Halo Infinite مشغول به کار بوده، از این استودیو جدا شد. هرچند Halo Infinite اواخر سال گذشته میلادی منتشر شد، ...
«اندرو ویتس» از 343 Industries که به عنوان طراح اصلی حالتها و سیستمهای چندنفره بازی Halo Infinite مشغول به کار بوده، از این استودیو جدا شد.
هرچند Halo Infinite اواخر سال گذشته میلادی منتشر شد، اما 343 Industries به خوبی آگاه است که با توجه به مدل سرویس زنده جدید آن، باید تا چندین سال از بازی شوتر خود پشتیبانی کند و کارهای زیادی با آن خواهد داشت. با این حال، از این نقطه به بعد، استودیو باید این کار را بدون یکی از اعضای کلیدی تیم توسعه خود انجام دهد.
اندرو ویتس که بیش از سه سال در 343 Industries حضور داشته، اخیرا در توییتر اعلام کرد که این استودیو را ترک میکند. او در توییت خود نوشت: «یک افتخار بوده که در طول این سالها رهبری تیم طراحی بخش چندنفره را برعهده داشتهام.» او در ادامه توضیح داد که قصد دارد برای مدتی به دور از صنعت به استراحت بپردازد.
پیش از Halo Infinite، ویتس در شرکت ArenaNet روی بازی Guild Wars 2، در استودیو Boss Key Productions رو بازی Lawbreakers و در یوبیسافت روی Rainbow Six Siege کار کرده است.
درباره بازی Halo Infinite، اخیرا تاریخ آغاز فصل دوم بازی مشخص شد و البته نکته ناامیدکننده اینکه طرفداران برای حالت Forge و کوآپ داستانی باید بیشتر منتظر بمانند. با این حال 343Industries قصد دارد محتوای داستانی بخش چندنفره را افزایش دهد و ظاهرا ۱۰ نقشه دیگر برای بازی در دست ساخت قرار دارد.
امانگ آس اما ایمپاستر مثل هیولا قویه
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
این بده
ای بابا چرا همه دارن استودیو ها رو ترک میکنن حالا درسته میگن باید راه برای جوون ها باز بشه ولی خب اگر بخوان همه برن که کسی دیگه نمیمونه امیدوارم جاشونو آدمای خوب پر کنن و گند نزنن به صنعت گیمینگ