بخش چندنفره بازی Halo Infinite در ابتدا کاملا متفاوت بود
اواخر سال ۲۰۲۱ بازی Halo Infinite به صورت کامل به بازار عرضه شد و توانست به خاطر بخش چندنفره و کمپین داستانیِ خود بازخوردهای خوبی کسب کند. با این وجود به نظر میرسد که در ...
اواخر سال ۲۰۲۱ بازی Halo Infinite به صورت کامل به بازار عرضه شد و توانست به خاطر بخش چندنفره و کمپین داستانیِ خود بازخوردهای خوبی کسب کند.
با این وجود به نظر میرسد که در ابتدا بخش چند نفره هیلو اینفینیت مانند اورواچ قهرمان محور، یا به عبارتی دیگر یک Hero Shooter بود. کریس ری گان به تازگی اعلام کرده است که استودیو ۳۴۳ اینداستریز بودجه زیادی را صرف اینکه کرده بود که Halo Infinite را به کلون و کپی Overwatch تبدیل کند. سپس جیسون شرایر (Jason Schreier) صحبتهای ری گان را تایید کرد، اما آن را اغراق آمیز دانست.
این موضوع از مقاله اواخر سالِ گذشته من حذف شد. بله، 343 مدتی را صرف نمونه سازی یک سیستم مبتنی بر قهرمانها کرد. دقیقاً نمیدانم که توسعه دهندگان چه زمانی به نسخه فعلی سوئیچ کردند (و توییتی که در اینجا لینک شده به اندازهای اغراقآمیز است که بیشتر نادرست است)، اما میتوانم تأیید کنم که آنها روی نمونههای اولیه مختلف مبتنی بر قهرمان کار میکردند. در واقع من فکر میکنم که نمونههای اولیه PVP و PVE ساخته شده بود.
بخش چندنفره هیلو اینفینیت با وجود اینکه چندان سنتی نیست، اما برای طرفداران این سری آشنا بود. همچنین مایکروسافت تصمیم گرفت که برای اولین بار بخش چند نفره این سری را به صورت رایگان در دسترس قرار دهد. با این وجود کم بودن تعداد آپدیتها و مدهای Halo Infinite در ماههای گذشته، باعث ناراحتی طرفداران شده است. کو-آپ حالت داستانی و مد Forge چندین بار تاخیر خوردهاند و طرفداران نگران عملکرد استودیو هستند.
آمار نشان میدهد که تعداد بازیکنان هیلو اینفینیت در حال افت بوده و معرفی یک حالت بتل رویال میتواند به بهبود اوضاع کمک بسیار زیادی کند. از این رو دو هفته پیش شایعهای از مد بتل رویال برای بازی Halo Infinite منتشر شده بود که احتمالا Last Spartan Standing نام دارد. همچنین مایکروسافت استودیو Certain Affinity به تیم پشتیبانی از بازی Halo Infinite اضافه کرده است.
چالش ماینکرفت #11 - راند دوم بیلد بتل تو هایپیکسل!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
قطعا شکست میخورد چون با وجود بازی های بزرگ تر نمیتونست چندان دیده شه. خوشبختانه نظرشون عوض شد و حالا هم که به این جا رسیده