سازنده ریمستر سونیک از وضعیت Sonic Origins راضی نیست
یکی از توسعهدهندگان کلیدی Sonic Origins اعلام کرد که کل تیم از وضعیت محصول نهایی ناراضی هستند. این مجموعه در روز پنجشنبه منتشر شد و شامل ریمسترهای Sonic، Sonic 2، Sonic 3 & Knuckles و ...
یکی از توسعهدهندگان کلیدی Sonic Origins اعلام کرد که کل تیم از وضعیت محصول نهایی ناراضی هستند. این مجموعه در روز پنجشنبه منتشر شد و شامل ریمسترهای Sonic، Sonic 2، Sonic 3 & Knuckles و Sonic CD میشود.
ریمستر Sonic CD در ابتدا توسط کریستین وایتهد با استفاده از Retro Engine وی ساخته شد، در حالی که سونیک 1 و 2 توسط وایتهد و استودیو Headcannon Games ساخته شدند. سپس این استودیو در ماه آوریل تایید کرد که سونیک 3 را برای Sonic Origins بازسازی کرده است.
با این حال، ریمسترهای موجود در Sonic Origins در نهایت داخل کمپانی سگا توسعه یافتند و سایمون تاملی توسعهدهنده استودیو Headcannon از محصول نهایی راضی نیست.
تاملی در توییتر خود مفصل به این موضوع پرداخت:
این وضعیت ناامیدکننده است. منکر این موضوع که محصولی که به سگا تحویل دادیم مشکل داشت، نمیشم اما چیزی که الان در Origins میبینیم، محصولی که ما تحویل دادیم نیست. ادغام بازیها باعث بروز باگهای بزرگی شده که مسلماً اینطور برداشت میشه که ما مقصر حل نکردن آنها بودیم، در حالی که بیشتر آنها تقصیر ما نیست.
او ادامه داد:
در مورد Origins، ما یک سری فرد خارجی بودیم که پروژهای جداگانه میساختیم و درنهایت، محصول ما به چیزی کاملاً متفاوت تبدیل شد! میدانستیم که با ورود به پروژه، یک بحران زمانی بزرگ بوجود خواهد آمد و تمام تلاش خود را کردیم که توسعه بازی به نحوی پیش برود تا سر زمان وعده داده شده منتشر شود.
باز هم میتونم مسئولیت اشتباهات خود و تیمم را بر عهده بگیرم و البته که اشتباهاتی هم وجود داشت. برخی از اشتباهات واقعی بودند، برخی از نادیده گرفته شدنها، برخی از کارهای عجولانه، برخی از مواردی که متوجه شدیم اما اجازه نداشتیم در پایان کار اصلاح کنیم. قطعاً یک کار کاملاً بی عیب و نقص نبود و برخی از اشتباهات از طرف ماست.
تاملی در ادامه از قصد آنها برای درست کردن مشکلات گفت:
ما درخواست کردیم که پیش از تحویل کار، عیبزداییهای اساسی انجام بدهیم، اما به دلیل قوانین سفت و سخت کمپانی، اجازه پیدا نکردیم. بارها درخواست کردیم که تاریخ عرضه بازی تغییر کند، اما افراد رده بالا گفتند که این موضوع امکانپذیر نیست.
پیشنهاد دادیم برای اصلاحات و بهروزرسانیهای پس از انتشار، بار دیگر بازگردیم. اما هنوز نمیدانیم که آیا این اتفاق میافتد یا خیر.
Sonic Origins به طور کلی با استقبال مثبت روبرو شد، اما طرفداران سونیک اشاره میکنند که ریمسترها مانند بازیهای اصلی نیستند. مجموعهای از تاپیکهای مخصوص مشکلات در فروم سونیک رترو ایجاد شده که به مواردی مانند مشکلات برخورد با موانع در سونیک 3، مشکلات صوتی یا افت کیفیت صدا در تمام بازیها، مشکل مربوط به صفحههای عریض و رفتارهای عجیب هوش مصنوعی Tails، به ویژه در سونیک 2 اشاره میکنند.
تصمیم سگا برای قفل کردن مدهای خاص، موسیقی متن و حتی انیمیشنهای منوی اصلی در سه بسته الحاقی Sonic Origins پیش از انتشار، بحثهایی را به همراه داشت. سگا همچنین بازیهای مستقل موجود در فروشگاههای آنلاین را پیش از انتشار مجموعه حذف کرد.
Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دهن سگا سرویس، حتی از پس ریمستر کردن بازی سی سال پیش هم بر نیومد! چطور یک زمانی این شرکت کنسول هم میساخت...
همون بازی قبلی رو دادن بیرون فقط موسیقی هاشو عوض کردن
حداقل یه حالت ۳ بعدی هم واسش میساختید
عجب. انتظار نداشتم بازی بد از آب در بیاد
متاش هم ۸۰ شده ، بد نیست ، یسری مشکل داره
سگائه دیگه ، همین کار هارو کرد الان وضعیتش همینه