اسکوئر انیکس به دنبال ساخت NFTهای متمرکز بر داستان است
با توجه به گزارش جلسه سهامداران اسکوئر انیکس در سال ۲۰۲۲ (که توسط michsuzuki منتشر شده)، این شرکت قصد دارد به ادغام فناوری بلاکچین و NFTها در توسعه بازیهای خود ادامه دهد. آنطور که در ...
با توجه به گزارش جلسه سهامداران اسکوئر انیکس در سال ۲۰۲۲ (که توسط michsuzuki منتشر شده)، این شرکت قصد دارد به ادغام فناوری بلاکچین و NFTها در توسعه بازیهای خود ادامه دهد. آنطور که در این گزارش آمده، اهداف میان مدت این شرکت ژاپنی شامل «توسعه بازیهای بلاک چین و محصولات سرگرمی» است.
با این حال، یوسوکه ماتسودا رئیس اسکوئر انیکس، هنگام بحث درباره چگونگی تأثیر بلاک چین بر بزرگترین فرنچایزهای شرکت گفت:
هنوز برای فکر کردن به ساخت بازیهای بلاکچین Dragon Quest و Final Fantasy زود است.
شرکت اسکوئر انیکس اخیراً استودیوهای کریستال داینامیکس، ایدوس مونترال و اسکوئر انیکس مونترال را به همراه کاتالوگ فرانچایزهایی چون Deus Ex ،Thief ،Legacy of Kain و Tomb Raider را با قیمت ۳۰۰ میلیون دلار به کمپانی Embracer فروخت. اسکوئر انیکس زمانی که این معامله انجام شد اعلام کرد: «این تراکنش با پیشبرد سرمایهگذاری در زمینههایی همچون بلاک چین، هوش مصنوعی و فضای ابری؛ راهاندازی کسبوکارهای جدید را ممکن میسازد».
با این حال یوسوکه ماتسودا در جریان کنفرانس مالی شرکت در روز ۱۳ می، اعلام کرد که پول حاصل از فروش استودیوهای غربی، برای تقویت بازیهای اصلی این شرکت استفاده خواهد شد. وی اعلام کرد:
بهجای استفاده از درآمد حاصل شده در حوزههای جدید سرمایهگذاری مانند NFT و بلاکچین، قصد داریم از آن عمدتاً برای تامین مالی تلاشهای خود برای پرورش IPهای اصلی و ارتقای قابلیتهای توسعه خود در بخش اصلی سرگرمیهای دیجیتال استفاده کنیم.
قصد ما این است که برای حوزههای سرمایهگذاری جدید، جدا از حوزههای سرمایهگذاری اصلی خود، تلاشهایی برای جذب سرمایه انجام دهیم و در حال بررسی احتمالات مختلف هستیم.
ماتسودا قبلا توسط برخی از افراد صنعت بازی به خاطر ارسال نامهای هنگام سال نو میلادی ۲۰۲۲ مورد انتقاد قرار گرفته بود که در آن از اشتیاق شرکت برای ترندهای نوظهور گفته و به ساخت بازیهای بلاکچین و NFT متعهد شده بود.
رئیس اسکوئر انیکس در این نامه گفته بود که معتقد است بازیهای بلاکچین پتانسیل رشد بازیهای خودپایدار را با پیشبرد مفهوم «بازی کردن برای کسب درآمد» (Play to Earn) دارند. نامهای که باعث جهش هشت درصدی قیمت سهام اسکوئر انیکس شد و بزرگترین نرخ افزایش سهام یک روزه از آگوست سال گذشته تا آن زمان به شمار میرفت.
Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
همه دارن به سمت NFT میرن و این موضوع خیلی تاثیر میزاره روی صنعت گیمینگ . اینکه اثراتش بد باشه یا خوب هنوز معلوم نیست ولی از الان پس لرزه های اثرات بدش حس میشه . به نظرم باید به جای این کارا برن دنبال بازی هاشون و آی پی هاشون رو قوی تر کنن و بازی های جدید بدن بیرون
از NFT متنفرم?
میشه دلیلشو بدونم؟ :)
داداش منم میخواستم قبلا همین سوال رو هم از ایشون و هم اونایی که این رو میگفتن بپرسم ولی چون توی این سایت با جوابش توسط چند تا کاربر برخوردم دقیقا مثل اینه که گل لگد میکنی، هیچی به هیچی همش تفره میرن به جواب دادن یه چیزی میگن که آدم میخواد هرچی ارزدیجیتال داره به یه کیف پول ناشناس منتقل کنه و بازار رو ببوسه بزاره کنار.
دقیقا
این داداشمون هم کاملا مشخصه دلیلی برای حرفش نداره و صرفا بخاطر جو ایجاد شده تو سایت این کامنتو گذاشتی
*گذاشته
ایده خفنیه اگه واقعا بخوان بازی ها رو P2E کنن ولی چطوریش رو نمیدونم
این مگه از حرفش پشیمون نشده بود؟
بزودی اسکوئر هم عین کونامی فوت میشه
آخر این اگه کاری نکرد بخش شرقیش هم به فروش بره اونم مفت !