کارمندان سیدی پراجکت گزارش مربوط به مشکلات Cyberpunk 2077 را رد کردند
بازیها به صورت داخلی هم تست شدهاند!
برخی کارمندان سیدی پراجکت رد، توسعهدهنده بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) گزارشهای منتشر شده مبنی بر اینکه یک کمپانی تضمین کیفیت (QA) شخص ثالث مسئول مشکلات و باگهای بازی بوده را رد کرد.
روز گذشته گزارشی منتشر شده بود که ادعا میکرد شرکت Quantic Lab که مسئول تضمین کیفیت سایبرپانک ۲۰۷۷ بوده، درباره توسعه بازی گزارش درستی به سیدی پراجکت رد اعلام نکرده و همین موضوع باعث شده تا بازی انتشار ناموفق و پر از مشکلی داشته باشد.
مطلب پیشنهادی:آیا بازیها و رمانهای ویچر به هم مرتبط هستند؟الهامبخش، دنباله یا پیشدرآمد؟در این گزارش به دلایل زیادی اشاره شده بود که نشان میدهند Quantic Lab مسئول باگهای بازی بوده و مهمترین آن استفاده از نیروی کار جوان و تازهکار برای ساخت بازی Cyberpunk 2077 بوده است.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Libertyبسته الحاقی؟ با سیدی پراجکت تماس بگیریدبا این وجود، یکی از کاربران توییتر با یوزر LegacyKillaHD اشاره میکند که با برخی کارمندان سیدی پراجکت رد که روی ساخت بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ نقش داشتهاند صحبت کرده و تمام این ادعاها را رد کردهاند. او در ادامه توییت خود به نقل از یکی از توسعهدهندگان توضیح میدهد:
ما از اشکالاتی که مردم به آنها اشاره داشتند، اطلاع داشتیم. این موضوع برای ما چیز ناشناختهای نبود. اما ما زمان کافی نداشتیم تا روی آنها تمرکز کنیم و با کرانچ بسیار سنگینی روبرو شده بودیم.
او همچنین به نقل از همان توسعهدهنده توضیح داده که جنبههای مهم یا عملکرد فنی بازی به صورت داخلی نیز آزمایش شده است. با این وجود، استودیو لهستانی سیدی پراجکت رد هنوز به صورت رسمی درباره این گزارش واکنشی نشان نداده است.
هرچند بازی Cyberpunk 2077 در ابتدا مشکلات و باگهای بسیار زیادی داشت که روی تجربه آن تاثیر زیادی میگذاشتند، اما با ارائه بهروزرسانیهای جدید، اکثر آنها برطرف شدهاند و اکنون تجربه بازی، همان لذت موردانتظار از یک عنوان سایبرپانکی را به بازیکنان ارائه میکند.
Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!
فکرشو میکردم …
دیدین گفتم همش الکی بوده. ولی یه سوال، اینا که از مشکلات بازی آگاه بودن، پس چرا یه تاخیر نزدن؟ این همه بازی مثل استارفیلد تاخیر خورد اینا هم یه تاخیر ده ماهه الی یه ساله میزدن بازیو درست میکردن ?
من واقعاً دیگه حرفی ندارم….
خب پس بسیاریمون «از جمله خودم» در اشتباه بودیم ?♂️
دلیلش همین تاخیر های پیاپی و کرانچ سنگین بود
خب مشخص شد که داستان چی بوده
معلوم بود که بازی تست شده
ولی حالا یه انتقادی دارم به سیدی پراجکت
شما که تست کردین و میدونستین بازی مشکل داره چرا عرضه کردین
واقعا ارزش داشت اون همه کرانچی که انجام دادین و کارمندارو اذیت کردید
واقعا ارزش داشت که اون همه حواشی راجب بازیتون بوجود بیاد
واقعا ارزش داشت بازیتون ناقص عرضه بشه
واقعا ارزش داشت
که اعتماد گیمرا رو از دست بدین
سر یه اشتباه خودتونو تا مرز نابودی بردین
این اشتباهم هم بخاطر طمع کاری خودتون بود