مایکروسافت ادعا دارد که شرایط کاری بتسدا دیگر بد نیست
طی سالهای گذشته شرایط کاری بتسدا (Bethesda) چندان خوب نبوده و کرانچهای سنگین با انتقادات زیادی برای این کمپانی همراه بوده است. اکنون مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوهای ایکس باکس، ادعا دارد که شرایط ...
طی سالهای گذشته شرایط کاری بتسدا (Bethesda) چندان خوب نبوده و کرانچهای سنگین با انتقادات زیادی برای این کمپانی همراه بوده است.
اکنون مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوهای ایکس باکس، ادعا دارد که شرایط کاری در بتسدا بسیار بهتر شده و دیگر خبری از فرهنگ کاری کرانچ نیست. بوتی طی یک جلسه پرسش و پاسخ در مورد شرایط کاری بتسدا و زنیمکس شفافسازی کرد. او در پاسخ به گزارشها مربوط به کرانچ سنگین برای ساخت Fallout 76 توضیح داد:
چالش بسیاری از این مقالات این است که آنها به عقب نگاه میکنند و گاهی اوقات خیلی به گذشته میروند. فرهنگ کرانچ تنها بخشی از صنعت است و من این را برای توجیه نمیگویم. فقط میگویم این بخشی از صنعت بود. من به معنای واقعی کلمه در اوایل زیر میز کارم میخوابیدم و ما به آن مانند یک نشان افتخار نگاه میکردیم.
من از صحبت با مدیران بتسدا میدانم که ما شرایطی نداریم که کارکنان بیش از حد کار میکنند و فضای زورگویی وجود داشته باشد. من در این مورد مطمئن هستم.
بتسدا در حال حاضر روی چند پروژه کار میکند که یکی از مهمترین آنها استارفیلد (Starfield) است. همچنین دو بازی فال اوت ۵ و The Elder Scrolls 6 نیز در مراحل اولیه توسعه قرار دارند. استارفیلد به تنهایی پروژه بسیار بزرگی است که بیش از ۱۰۰۰ سیاره در آن وجود دارد.
بتسدا برای ساخت استارفیلد موتور بازیسازی خود را ارتقا داده و برای اولین بار به سراغ Creation Engine 2 رفته است. Starfield حدود ۱۵۰ هزار دیالوگ دارد که یعنی با محتوای داستانی کامل و بزرگی طرف هستیم. از طرف دیگر تایید شده که شخصیت اصلی بازی صدا ندارد و طی دیالوگها صحبت نمیکند.
ویجیلاگ: داستان یک موسیقی نفرین شده و آهنگساز شارلاتانش
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مگه قبلش بد بود ؟
آره یکم اوضاعش بد بود
سر فال اوت 76 خیلی کرانچ بدی رو تحمل کردن