ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی inFamous
اخبار و مقالات

خالق بازی inFamous تایید کرد: نسخه جدیدی در دست ساخت نیست

ساکر پانچ پروداکشنز تایید کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت نسخه جدیدی از دو بازی Infamous و Sly Cooper ندارد و در حال حاضر هیچ استودیویی روی این بازی‌ها کار نمی‌کند. در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

ساکر پانچ پروداکشنز تایید کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت نسخه جدیدی از دو بازی Infamous و Sly Cooper ندارد و در حال حاضر هیچ استودیویی روی این بازی‌ها کار نمی‌کند.

در حالی که از اواخر سال گذشته تاکنون شایعاتی درباره ساخت نسخه جدید بازی‌های Infamous و Sly Cooper شنیده می‌شود، اما استودیو Sucker Punch Productions توسعه‌دهنده آن‌ها در پست جدید وبلاگ خود نوشت:

با توجه به اینکه بازی‌های ما همچنان از نظر وسعت و پیچیدگی رشد می‌کنند، به توجه کامل استودیو ما نیاز دارند.

با تمرکز روی پروژه فعلی‌مان، در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای نسخه جدیدی از inFAMOUS یا Sly Cooper نداریم و هیچ استودیو دیگری نیز روی پروژه‌های مرتبط با این فرنچایزها کار نمی‌کند. بنابراین، اگرچه هرگز نمی‌گوییم که بازی جدیدی از آن‌ها ساخته نخواهد شد، اما در حال حاضر هیچ بازی جدیدی در دست توسعه نیست.

این استودیو همچنین قصد دارد سرورهای بازی inFAMOUS 2 را به مکان جدیدی منتقل کند تا مدت طولانی‌تری آن‌ها را فعال نگه دارد. هرچند این سرورها نیز روزی به پایان کار خود خواهند رسید، اما ساکر پانچ تا زمانی که بازیکنان فعالی وجود داشته باشند، آن‌ها را از دسترس خارج نمی‌کند.

در همین حال برخی گزارش‌ها نیز به دنباله بازی Ghost of Tsushima اشاره کرده‌اند که خالق این عنوان نیز ساکر پانچ پروداکشنز است.


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
    Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۱۰ تیر ۱۴۰۱

    بیزینس اعجاب میکنه برن سراغ بازی هایی با سودآوری کلان مثل سوشیما در واقع چیزی که فن ها میخان ، برای سونی خیلی مهم نیست.

  • 3D Club
    3D Club | ۱۰ تیر ۱۴۰۱

    به نظرم یه استودیو بازی سازی اگر یه بازیو بسازه و خوب فروش کنه نباید منتظر باشه تا فروش اون بازی افت کنه تا اون وقت بازی بسازه و مشکل استودیو های بازی سازی امروزه همینه. اگر من یه استودیو بازی سازی داشتم و یه بازی رو منتشر میکردم، یک ماه بعدش پروژه جدید رو شروع میکردم، دقیقا مثل فرام سافتور. اون یه ماه بینشو هم صرف رفع مشکلات و آپدیت های بازی قبلی میکردم

مطالب پیشنهادی