مدیر عامل یونیتی دسته خاصی از توسعه دهندگان را احمق میداند
جان ریکیتیلو (John Riccitiello)، مدیر عامل یونیتی (Unity)، به صحبت درباره توسعه دهندگانی پرداخته که از ابتدای کار استراتژی کسب درآمد خود را مشخص نمیکنند و آنها را احمق خطاب کرد. جان ریکیتیلو با سایت ...
جان ریکیتیلو (John Riccitiello)، مدیر عامل یونیتی (Unity)، به صحبت درباره توسعه دهندگانی پرداخته که از ابتدای کار استراتژی کسب درآمد خود را مشخص نمیکنند و آنها را احمق خطاب کرد.
جان ریکیتیلو با سایت PocketGamer مصاحبهای درباره موتور بازیسازی یونیتی و ادغام با کمپانی IronSource داشت. آیرون سورس شرکتی است که در زمینه ابزارهای تبلیغاتی و کسب درآمد برای توسعه دهندگان بازیهای موبایلی فعالیت میکند. به همین خاطر استراتژی کسب درآمد برای جان ریکیتیلو از اهمیت زیادی برخوردار است.
فِراری و برخی دیگر از سازندگان خودروهای سطح بالا هنوز از سفال و چاقوهای حکاکی استفاده میکنند. بخش بسیار کوچکی از صنعت بازیهای ویدئویی به این روش کار میکند که برخی از آنها افراد مورد علاقه من برای جنگ و بحث هستند.
آنها زیباترین و خالصترین و باهوشترین افراد هستند ولی همچنان برخی از بزرگترین احمقهای جهان نیز محسوب میشوند.
بعضی از بازیسازها باور دارند که مشخص بودن استراتژی کسب درآمد از ابتدای کار چندان درست نیست. با این وجود ریکیتیلو فکر نمیکند این افراد بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند.
قبلا اینطور بود که توسعه دهندگان بازی خود را از روی دیوار برای ناشر پرت میکردند، بدون اینکه از قبل هیچ تعاملی داشته باشند. این صنعت افراد را به دو دسته تقسیم میکنند: کسانی که هنوز به آن فلسفه پایبند هستند و کسانی که به طور گسترده پذیرفتهاند که درک عامل موفقیت یک محصول بسیار پر اهمیت است.
من هیچ هنرمند موفقی را نمیشناسم که به نظر بازیکن خود اهمیتی ندهد.
به دنبال اعلام خبر ادغام یونیتی با کمپانی IronSource به قیمت ۴ میلیارد دلار، حدود ۴ درصد از کارمندان این شرکت در سرتاسر جهان به دلیل چالشهای بوجود آمده در فعالیتهای تبلیغاتی اخراج شدند.
بهترین سلاحهای سیزن ۶ کالاف دیوتی موبایل + بازیهای علمی-تخیلی موبایل
تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو پلاس
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سخنشو هم دوست داشتم هم دوست نداشتم
خودش مزخرف ترین انجین رو ساخته ها
:/
می شه بگی چرا یونیتی که انقدر محبوبه و بسیاری از سازندگان هم ازش راضی اند و حتی بسیاری از خفن ترین عناوین با همین انجین ساخته شدن به نظرت انقدر مزخرفه ؟
وقتی نمی تونی باهاش کار کنی چرا می گی مزخرفه :/
نسبت به بقیه ضعیف هست ولی کارو راه میندازه
مخصوصا برای موبایل انجین خوبیه
بازی های ساخته شده با یونیتی:
فال گایز
امانگ اس
ori
stanly parable
آیا چرته؟
اکثر بازی های موفق مثل گنشین یا فال گایز دسترسی به سورس انجین دارن. بله به عنوان یه توسعه دهنده میگم گه گاه تاثیر کار های مسخرشون واقعا روی مغز آدم میره.
بازی که پروفایلش رو داری با همین انجین ساخته شده
بهترین انجین برای ساخت بازی موبایلیه اکثر بازی های موبایلی شاهکار با همین انجین ساخته شدند!
مثل هیل کلمب ریسینگ XD
نه فقط بازی های موبایل
خیلی از بازیسازان ایندی از همین موتور استفاده می کنن
از جمله بازی هالو نایت که پروفایل خود ایشون هم هست