ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

امانگ آس
اخبار و مقالات

Innersloth در سال ۲۰۱۹ تقریبا Among Us را کنار گذاشته بود

«مارکوس برومَندر» (Marcus Bromander) یکی از بنیانگذاران Innersloth در مصاحبه جدیدی گفت که تیم آن‌ها ابتدا قصد داشت تا توسعه بازی امانگ آس (Among Us) را کنار بگذارد. Bromander در پادکست Visionaries به عنوان مهمان ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

«مارکوس برومَندر» (Marcus Bromander) یکی از بنیانگذاران Innersloth در مصاحبه جدیدی گفت که تیم آن‌ها ابتدا قصد داشت تا توسعه بازی امانگ آس (Among Us) را کنار بگذارد.

Bromander در پادکست Visionaries به عنوان مهمان حضور داشت تا در مورد افزایش محبوبیت بازی Among Us، تاثیر آن بر Innersloth و برنامه‌های آینده این استودیو صحبت کند. امانگ آس اولین بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد اما تا سال ۲۰۲۰ (و زمان قرنطینه ناشی از ویروس کرونا) به محبوبیت اصلی خود دست پیدا نکرد.

به گفته برومَندر، او به همراه «فارست ویلارد» (Forrest Willard) دیگر بنیانگذار استودیو و دوست مشترکشان «ایمی لیو»، تمام وقت روی Among Us کار می‌کردند.

مطلب پیشنهادی
تزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۷۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

با این حال، فروش بسیار کم بازی به این معنی بود که این عنوان سودآور نبوده است. بنیانگذار Innersloth در ادامه توضیح می‌دهد که آن‌ها حدود دو سال از نظر مالی وضعیت مساعدی نداشته‌اند و بدون کسب درآمد ساخت بازی‌های خود را ادامه می‌دادند.

«جیکوب ولف» مجری برنامه از برومَندر سوال کرد که آن‌ها چه اندازه به تعطیل کردن امانگ آس نزدیک شده‌اند، چیزی که ویلارد قبلا در مصاحبه خود با Kotaku به آن اشاره کرده بود. او در پاسخ گفت:

از دید تجاری، احتمالا خیلی بیشتر از چیزی که نیاز بوده صرف ساخت بازی کرده‌ایم. با این حال، چندین بار سعی کردیم تا آن را ترک کنیم.

امانگ آس

او در ادامه فاش می‌کند که تیم آن‌ها در سال ۲۰۱۹ آماده بود تا توسعه بازی را کنار بگذارد، یعنی دقیقا پس از انتشار سومین نقشه آن.

به اندازه کافی باگ‌های بازی را رفع کرده بودیم و فکر می‌کردم دیگر وقت آن رسیده که روی چیز دیگری کار کنیم.

مطلب پیشنهادی
آموزش خرید و اسمبل سیستم مناسب گیم با بودجه بالا
راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ بالا رده | دی ۱۴۰۲

برومَندر به صورت همزمان با Among Us در حال کار روی بازی The Henry Stickmin Collection بود و امید داشت که از طریق آن برای پروژه‌های آینده خود درآمد داشته باشد. همچنین ویلارد و لیو نیز ساخت نمونه اولیه ایده‌های خود برای بازی‌های دیگر را آغاز کرده بودند.

هنگامی که Among Us با محبوبیت بسیار زیادی روبرو شد، آن‌ها تصمیم گرفتند تا به کار خود روی بازی ادامه دهند و به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های بیشتری را به آن اضافه کنند.

مطلب پیشنهادی
بهترین سیستم گیمینگ با بودجه پایین
راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ ارزان قیمت | فروردین 1403

چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hurting-other-pepole
    hurting-other-pepole | ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

    ولی در حال حاضر بازی بازهم نسبت به دوران اوجش که همه گیری کویید 19 بود بازهم افت پیدا کرده .

مطالب پیشنهادی