جزئیات کمپین لغو شده بازی Call of Duty: Black Ops 4 فاش شد
جزئیات کمپین داستانی لغو شده Call of Duty: Black Ops 4، تنها بازی این فرنچایز که مد اختصاصی تکنفره نداشت، پس از چهار سال به بیرون درز کرده است. آنطور که Eurogamer گزارش کرده، یکی ...
جزئیات کمپین داستانی لغو شده Call of Duty: Black Ops 4، تنها بازی این فرنچایز که مد اختصاصی تکنفره نداشت، پس از چهار سال به بیرون درز کرده است.
آنطور که Eurogamer گزارش کرده، یکی از کاربران ردیت با اسم Purpletoaster20 توضیح مفصلی از آنچه قرار بود یک کمپین لایو سرویس کوآپ باشد را منتشر کرده است که ظاهراً این بخش داستانی، به مدهای بخش چندنفره و اسپشالیستهای Black Ops 4 متصل میشد.
این گزارش پس از ماهها تحقیق و گفتگو با کسانی که با کمپین داستانی لغو شده آشنا بودند به دست آمده و همچنین شامل بیش از ۴۰۰ تصویر از آثار هنری مفهومی، استوریبرد، برنامهریزی اولیه ماموریتها و موارد دیگر است که به اطلاعات افشا شده اعتبار میبخشند.
طبق گزارشها، این کمپین در سال ۲۰۷۰ و در «سال آشوب» و پس از وقایع Black Ops III آغاز میشد. یک بیماری همهگیر جهانی و چندین فاجعه آب و هوایی، نظم جهانی را بهم زده و دنیا را به دو جناح اصلی تقلیل داده بود: سازمان ملل متحد جهانی (WUN) و ارتش آزاد مردمی (FPA) و بازیکن انتخاب میکرد که برای کدام جبهه بجنگد.
اگرچه بازی به صورت انفرادی نیز قابل بازی بود، اما حول یک مکانیک 2v2 با ذهنیتِ «مسابقه تا خط پایان» میچرخید و وضعیت جهان بسته به اینکه کدام تیم ابتدا به اهداف خود دست پیدا میکرد، تغییر میکرد و اساساً تعدادی از تجربههای مبارزاتی مختلف بسته به عملکرد هر دو جناح تولید میشدند.
برای مثال در یکی از ماموریتها به نام Data Control، جناح FPA به یک مرکز داده در زوریخ سوئیس نفوذ کرده تا اطلاعات حیاتی را استخراج کند و طبیعتاً بازیکنان در حین انجام این کار تعدادی از دشمنان را از بین میبرند.
با این حال، در ماموریت معکوس، جناح WUN به قسمتهای پایینی تأسیسات نفوذ کرده و بمبهایی را برای نابود کردن کارخانه جایگذاری میکنند. اگر بازیکنان WUN میتوانستند قبل از استخراج دادههای FPA این کار را انجام دهند، کل تأسیسات نابود و WUN پیروز میشد.
استودیو Treyarch چند شخصیت اصلی و کاتسین برای همراهی با گیمپلی ایجاد کرده بود که هر گروه «مربی» مخصوص به خود را داشت. شخصیتهایی که در جریان هر ماموریت با بازیکن صحبت میکردند و به طور کلی بر کمپین نظارت داشتند.
با توجه به لایو سرویس بودن، چندین بسته الحاقی نیز برنامهریزی شده بود که هر کدام شامل تعدادی ماموریت جدید (حدود یک ساعت محتوا اگر فقط یک بار بازی شود) و ادامه داستان دو جناح اصلی بود.
ماهیت جاهطلبانه این کمپین ممکن است منجر به لغو آن شده باشد، زیرا اولین بار در آوریل ۲۰۱۸ گزارشهایی منتشر شد مبنی بر اینکه Black Ops 4 برای اولین بار در تاریخ فرنچایز شامل مد تکنفره نمی شود. ظاهراً Treyarch نتوانست ضرب الاجل را رعایت کند و این موضوع به طور بالقوه برنامه انتشار سالانه Call of Duty را تهدید میکرد.
بازی در عوض مدهای چندنفره و زامبی را در اولویت قرار داد و همچنین شاهد معرفی اولین گیم مد بتل رویال در قالب Blackout بود.
ویجیاتو سینما: کلیشههای سینما و سریالها که روی اعصاب هستند!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ای کاش این بازی کامل آنلاین نبود حداقل این بخش داستانی رو داشت(هر چند خود بخش آنلاینش یه داستان ریزی داره ولی خیلی سمه خیلی سمه?)
چقد جالب و خلاقانه میتونسته باشه. فقط یه بدی ای که داشت بلک آپس 3 و بعدش داشته به بلک آپس 4 هم نفوذ میکرده نبود شخصیت پردازی درسته. چون صرفا ما یه کاراکتر به اسم پلیر بودیم (یعنی حتی اسم نداشتیم) و خب این خیلی باعث ایجاد شکاف توی برقراری ارتباط پلیر با داستان میشه وگرنه بلک آپس 3 داستان جذاب و خلاقانه ای داشت که حرفای مهمی لابه لاش بود. کلدوار به نسبت بهتر بود ولی باز هم توی بخش داستانی بلک آپس 2 و بعد 1 از قوت بیشتری برخوردار بود.امیدوارم بعد مدرن2 یه نسخه ی فیوچریستیک دیگه از سری بلک آپس ببینیم نه اینکه باز بریم گذشته
حقیقتش از نظرم کمپین داستانی بلک آپس ۲ پیچیدگی و جذاب بودن داستانش از نظر شخصیم بهتر از بقیه بلک آپس هاست چون علاوه بر بخش آنلاین باحالش داستانش به پلیر اجازه میده که هم در آینده و هم در گذشته بازی کنه و با محیط و گیم پلی بازی بیشتر حال کنه در مورد بلک آپس ۳ حقیقتش داستانش بیش از حد پیچیده بود و مثل سخن شما که گفتین چون شخصیت ما اسمی نداشت خیلی سخت میشه با داستانش ارتباط برقرار کرد که دقیقا این اتفاق برای من افتاد
منم نسخه محبوبم بلک آپس دو هس پیچش داستان شخصیت منفی کاریزماتیک و دوراهی های مختلف واقعا خوب در اومده بود و وودز ، میسون و بقیه کاراکترا اندازه بودن و توی داستان نقش هاشونو به خوبی درآورده بودن و همین فلش بک ها هم برا پلیرهای مدرن هم برا فن های نسخه های قدیمی تر لذت بخش بود. داستان 3 به نظرم بلک آپس نبود اسمش خیلی بهتر بود چون نسخه های دیگه همشون روی خط سیاست و اجتماع بود اما نسخه 3 خیلی فلسفی و درونی تر بود
یعنی میشه یروز igi برگرده و با قابلیت انلاین بازی کردن :))))
بشخصه من بیشتر از کالاف دوسش داشتم
[الان سهامداران کالاف میریزن دیسلایک میکنن]
نه چرا دیس؟؟؟ سلیقه شماست دوست داری igi بازی کنی دیس بدن اونا #### هستن که دیس میدن سلیقه س
بلک آپس 4 یکی از بهترین چندنفره های کالاف دیوتی بود به نظرم.اما خب طبیعی بود که سازنده ها به کمپین فکر نکنن.منظورم اینه بلک آپس 3 یه داستان نسبتا خوب(وی خیلی پیچیده داشت)که خیلیا نفهمیدن.اونییم که فهمیدن داستنشو براشون فاقد اهمیت بود اینام دیدن اینطوریه پس رو کمپین بلک آپس 4 کار نکردن