شینجی میکامی روی بازی بعدی خودش کار میکند
با هدف ایجاد فرهنگ کاری بهتر
شینجی میکامی (Shinji Mikami)، موسس استودیو Tango Gameworks، اعلام کرده که روی پروژه جدیدی کار میکند و قصد دارد فرهنگ توسعه بازیها را تغییر دهد.
میکامی که خیلیها او را با کار روی سری رزیدنت اویل میشناسند، در سال ۲۰۱۰ استودیو Tango Gameworks را تاسیس و کار روی بازی The Evil Within را آغاز کرد. چند سالی است که میکامی بازی جدیدی را کارگردانی نکرده و به عنوان تهیه کننده اجرایی در ساخت دو بازی The Evil Within 2 و Ghostwire Tokyo نقش داشت.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Starfieldجایی میان ستارههاشینجی میکامی با کانال یوتیوب Biohazard مصاحبهای داشته و درباره اهداف آینده خود صحبت کرد. او به اهداف توسعه پایدار اشاره میکند که ۱۷ هدف جهانی ایجاد شده توسط سازمان ملل در سال 2015 است. میکامی برای رسیدن به این هدف خود باید رشد اقتصادی پایدار و فراگیر را در استودیو خود ترویج دهد.
یک چیزی وجود دارد که من هنوز نتوانستهام انجام دهم. من میخواستم یک نوع بازی جدید برای توسعهدهندگان نسل جوان با شیوههای توسعه پایدار بسازم. آنچه به آن یک بازی با اهداف توسعه پایدار میگویند.
مهمترین چیز احتمالا پذیرش فرهنگ بازیسازی است. شما فرآیندهای خود را بر اساس نتایج تغییر میدهید. شما نتایج خوبی میگیرید و سیستم آن را میپذیرید، اما تغییر فرهنگ دشوارتر است.
من میخواهم چنین فرهنگی ایجاد کنم، این یکی از کارهایی است که میخواهم انجام دهم. حتی اگر بازنشسته شوم، با Tango Gameworks به یک هدف خواهم رسید. کار دیگری که میخواهم انجام دهم ساخت بازی خودم است. در حال حاضر ما به آرامی برای این کار آماده میشویم و برای نتیجه گرفتن باید دیگر وظایف را به شخص دیگری واگذار کنم.
میکامی در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که پیش از بازنشستگی یک بازی دیگر خواهد داشت و ایدههای بسیار زیادی برای آن دارد. نکته مهم این است که او قصد ندارد خودش را به ژانر ترس و وحشت محدود کند.
مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۳ ویجیاتو؛ چقدر با بتسدا آشنا هستید؟ویجیلاگ پلاس: دث استرندینگ روی ایکسباکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23
تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو پلاس
اصلا حال میکنم با این بشر پر از ایده های جدید ، نو آور و بدون محدودیت ذهنی کار خودشو رو میکنه بدون حاشیه و اینکه مردم چی میخوان
امیدوارم کلی بازی دیگه بسازه و بازم تاثیر خودشو تو دنیای گیم محکم تر و محکم تر کنه
زومجی دراما شده :/
“نکته مهم این است که او قصد ندارد خودش را به ژانر ترس و وحشت محدود کند.”
منی که اول مقاله خبر بودم بگه گیمی که قراره بسازه تو ژانر هارر باشه:((
ولی واقعا جای یه گیم هارر از میکامی تو این روز ها خالیه