Resident Evil 7 قرار بود یک بازی لایو سرویس باشد
رزیدنت اویل ۷ (Resident Evil 7: Biohazard) را میتوان نسخهای دانست که این فرانچایز را نجات داد، اما به نظر میرسد که کپکام در ابتدا برنامههای متفاوتی برای آن داشت. کپکام در ابتدا میخواست که ...
رزیدنت اویل ۷ (Resident Evil 7: Biohazard) را میتوان نسخهای دانست که این فرانچایز را نجات داد، اما به نظر میرسد که کپکام در ابتدا برنامههای متفاوتی برای آن داشت.
کپکام در ابتدا میخواست که رزیدنت اویل ۷ یک بازی چند نفره و لایو سرویس با پرداختهای درون برنامهای باشد. جون تاکئوچی (Jun Takeuchi) در صحبتهایش با شینجی میکامی به این اشاره کرد که کپکام در ابتدا به تیم فشار وارد میکرد تا این عناصر را در بازی پیاده سازی کند. اما پس از اینکه تاکئوچی به تیم اضافه شد، همه چیز تغییر کرد.
وقتی کار روی Resident Evil 7 را شروع کردیم، به این موضوع برگشتیم که ژانر وحشت چیست؟ من در این مورد با [کارگردان رزیدنت اویل 7 کوشی] ناکانیشی زیاد صحبت میکردم. ما در واقع حتی قبل از شروع کار روی Resident Evil 7 در این مورد صحبت کرده بودیم.
درست در همان زمان یک فشار بزرگ از سوی کپکام روی تیم بود و میخواستند که ما عنوانی که بازیکنان درخواست میکنند را بسازیم. به ما میگفتند این کار را بکنید، آن کار را بکنید و در آن زمان شرایط برای کارگردانها واقعا سخت بود. بازی را چند نفره کنید، محتوای قابل دانلود بسازید، لایو سرویس شود و پرداختهای درون برنامهای داشته باشد!
۴ ژانویه و اولین روز کاری سال جدید بود. رئیس شرکت من را به دفتر خود فراخواند و به من گفت Resident Evil 7 در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. تاکئوچی کون وارد عمل شو و به ساخت آن کمک کن. بنابراین من در نهایت کار روی Resident Evil 7 را آغاز کردم.
نتیجه کار در نهایت یک موفقیت کامل برای کپکام بود و رزیدنت اویل 7 با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و بازیکنان روبه رو شد. این عنوان توانست متای ۸۶ را کسب کند و یکی از پرفروشترین بازیهای تاریخ کپکام شود.
ویجیلاگ پلاس: دث استرندینگ روی ایکسباکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23
تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو پلاس
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خوب شد یه مقاله راجب این بازی اومد ? به نظرم این بازی زیادی ترسناکه ? نه به اون نسخه ی ۵ ، ۶ نه به این یکی ? خیلی شنیده بودم که می گفتن این بازی ترسناکه ولی دیگه نه تا این حد !!!
خداروشکر که نشد
با سنگین تر شدن کفه اکشن نسبت به ترس، بعد از انتشار نسخه 5 و علل الخصوص نسخه6، فرانچایز عملا داشت به قهقرا میرفت و به یه بازی ای نیاز داشت که نجاتش بده. هر چند که رویلیشن2 هم عرضه شد و بازی خوبی بود؛ اما اگه این اتفاق میفتاد دیگه امید واقعا کم میشد.
"خطر از بیخ گوش کپکام گذشت"
تیتر مقاله رو که دیدم پیش از ورود بهش، قصد داشتم دقیقا چنین عبارتی رو در کامنتم استفاده کنم که دیدم نویسنده گرامی با من هم نظر بوده:)
واقعا جای شکر داره که چنین اتفاقی برای این عنوان نیوفتاد
وگرنه الآن زیر مجموعه ی کی بود !!؟
??