ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی High on Life
اخبار و مقالات

اسلحه‌های High on Life همیشه در حال صحبت کردن نخواهند بود! [تماشا کنید]

Squanch Games توسعه‌دهنده بازی High on Life به طرفداران آن قول داد که اسلحه‌ها مدام در حال صحبت کردن نخواهند بود! در این بازی شوتر اول شخص آینده که دارای عناصر Metroidvania است، بازیکنان نقش ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۰

Squanch Games توسعه‌دهنده بازی High on Life به طرفداران آن قول داد که اسلحه‌ها مدام در حال صحبت کردن نخواهند بود!

در این بازی شوتر اول شخص آینده که دارای عناصر Metroidvania است، بازیکنان نقش یک شکارچی جایزه‌بگیر بین کهکشانی را خواهند داشت که برای از بین بردن یک کارتل بیگانه تلاش می‌کند. تمام ویدیوهایی که تاکنون از بازی High on Life دیده‌ایم، طراحی روشن و رنگارنگ و البته جذاب آن را نشان می‌دهد و نکته دیگر اینکه دیالوگ‌ها نقش مهمی در بازی دارند و حتی اسلحه‌ها نیز با شما صحبت خواهند کرد!

در ویدیو زیر می‌توانید صحبت‌های بامزه شخصیت‌ها و سلاح با شخصیت اصلی بازی را مشاهده کنید:

مت ایستون، تهیه‌کننده بازی، در گیمزکام ۲۰۲۲ کمی درباره دیالوگ‌های آن صحبت کرد:

در مراحل اولیه، بازی بسیار پرحرف است. سعی می‌کنیم چیزهای زیادی به شما بیاموزیم و بار شناختی بازیکنان را متعادل کنیم. اما پس از آن، مراحل بسیار آزادانه‌تر می‌شوند. در این بین، سعی می‌کنیم لحظات واقعا آرامی نیز داشتهه باشیم. زمانی که در حال مبارزه هستید، صداهای معمولی در بازی وجود دارد اما تمام مدت آن‌ها را نخواهید شنید. ما همچنین چهار تفنگ مختلف داریم که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. بنابراین می‌توانید یکی از آن‌ها را استفاده کنید که همیشه در حال صحبت کردن است یا سلاح دیگری را انتخاب کنید که کمتر حرف می‌زند.

بازی High on Life

اخیرا در گیمزکام ۲۰۲۲ تریلر جدیدی از بازی منتشر شده بود که در آن شاهد مبارزه با یکی از باس‌های بازی بودیم. نکته‌ای که مورد توجه بسیاری از بازیکنان قرار گرفته بود، دیالوگ‌های بازی است که دقیقا شبیه مورتی اسمیت از انیمیشن Rick and Morty است. هرچند این صدا برای برخی طرفداران جالب بوده اما برخی دیگر نظر متفاوتی داشته‌اند.

اگر در جریان اخبار مربوط به این بازی بوده‌اید، احتمالا بدانید که سازنده آن جاستین رویلند (Justin Roiland)، خالق ریک و مورتی (Rick & Morty) است. (و شاید به همین دلیل وجود فضاهای عجیب‌و‌غریب کمی منطقی به نظر می‌رسد.) اخیرا اعلام شده بود که بازی شش هفته‌ دیرتر و در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.


ولاگ گیمزکام #1 – اطلاعات تازه از A Plague Tale: Requiem

تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • 3D Club
    3D Club | ۵ شهریور ۱۴۰۱

    خیلی خفن بود ای کاش بیشتر حرف بزنه دلم نمیخواد ساکت باشه ???

  • Matin-Artorias
    Matin-Artorias | ۵ شهریور ۱۴۰۱

    طوری دیوار چهارم رو شکست که هیچ بنایی نمیتونه دوباره تعمیرش کنه

  • Uuuuuuuu8uhurc3ugrvugyvruguv4tugvrguy
    Uuuuuuuu8uhurc3ugrvugyvruguv4tugvrguy | ۵ شهریور ۱۴۰۱

    تو یهدفچه رو کشتی،ما یه بچه رو کشتیم ، خوشحالی که کشتیش؟ خوشحالی؟

    سلاحه شخصیتش خیلی مثله مورتیه

  • iman-generous
    iman-generous | ۵ شهریور ۱۴۰۱

    با احال به نظر می رسه - شاد خشن رنگارنگ با مزه و زیبا

  • QWJack
    QWJack | ۵ شهریور ۱۴۰۱

    اونجا که گفت (خوشحالی که کشتیش؟)
    یه لحظه حس کردم مورتی داره با ریک حرف می زنه

  • MMYKING
    MMYKING | ۴ شهریور ۱۴۰۱

    به شخصه دوست دارم اسلحم موقع فایت هی حرف بزنه و جو بده و هیجان ایجاد کنه

    • GHOST_RIDER
      GHOST_RIDER | ۵ شهریور ۱۴۰۱

      مخصوصا موقع باس مثلا چارتا فحشم بده

      • MMYKING
        MMYKING | ۵ شهریور ۱۴۰۱

        یه پیام دارم برای باس فایت گرامی

    • 3D Club
      3D Club | ۵ شهریور ۱۴۰۱

      منم

  • Sinagamermax
    Sinagamermax | ۴ شهریور ۱۴۰۱

    عالی بود صحبت کردن مثل مورتی بود

مطالب پیشنهادی