ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

The Callisto Protocol
اخبار و مقالات

کارگردان The Callisto Protocol بابت اظهارات اخیرش عذرخواهی کرد

«گلن اسکوفیلد»، کارگردان بازی The Callisto Protocol که اخیرا به فرهنگ کاری و مسئله کرانچ در استودیو Striking Distance اشاره کرده بود، حالا از بابت اظهارات خود عذرخواهی کرده است. همانطور که توسط برخی خبرگزاری‌ها ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۰

«گلن اسکوفیلد»، کارگردان بازی The Callisto Protocol که اخیرا به فرهنگ کاری و مسئله کرانچ در استودیو Striking Distance اشاره کرده بود، حالا از بابت اظهارات خود عذرخواهی کرده است.

همانطور که توسط برخی خبرگزاری‌ها فاش شده بود، اسکوفیلد اخیرا در توییتی که اکنون حذف شده است، اعلام کرده بود که او و تیمش ۶ تا ۷ روز در هفته و هر کدام ۱۲ تا ۱۵ ساعت در روز باید کار کنند تا کار ساخت The Callisto Protocol به پایان برسد و تیم «این کار را می‌کند چون بازی را دوست دارد».

مطلب پیشنهادی
دریای وحشتناک پر رمز و راز
۱۵ فیلم ترسناک با موضوع خطرات زیر آب

حالا او در توییت جدید خود، نسبت به اظهاراتش عذرخواهی کرده است. اسکوفیلد در این توییت نوشت:

هر کسی که من را می‌شناسد می‌داند که تا چه اندازه به افرادی که با آن‌ها کار می‌کنم علاقه‌مند هستم. قبلا توییت کردم که چقدر به تلاش و زمانی که تیم صرف بازی می‌کند افتخار می‌کنم. این اشتباه بود. ما برای اشتیاق و خلاقیت ارزش قائل هستیم نه کار به مدت طولانی. من از تیم خود عذرخواهی می‌کنم که چنین برخوردی داشتم.

The Callisto Protocol

جیسون شرایر از بلومبرگ که در گذشته نیز درباره مشکل کرانچ در استودیوها گزارش‌هایی منتشر کرده بود، نسبت به توییت اصلی اسکوفیلد واکنش نشان داد و گفته بود:

این [حرف‌ها]، از طرف رئیس یک استودیو، تعریف فرهنگ کرانچ است. البته هیچ‌کس «مجبور» نیست که ساعت‌ها دیوانه‌وار کار کند. اما اگر این کار را نکنید، پاداش‌های شما کاهش می‌یابد و فرصت ارتقا شغلی پیدا نخواهید کرد. «این کار را می‌کنی چون دوستش داری». شور و اشتیاق را تبدیل به سلاح کردند. به همین دلیل است که مردم از بازی‌سازی خسته می‌شوند.

مشکل کرانچ در استودیو‌های صنعت بازی در سال‌های اخیر مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است و تاکنون گزارش‌های زیادی در مورد شرایط کاری ناسالم شرکت‌ها منتشر شده است. برخی از بازی‌هایی که در چند سال گذشته با وجود این مشکل توسعه پیدا کرده‌اند شامل Metroid Prime و Destiny می‌شود.

The Callisto Protocol در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر خواهد شد و تیم سازنده قول داده که بسیار خشن‌تر از Dead Space خواهد بود. می‌توانید تا آن زمان مقاله هر آن‌چه که باید از این بازی بدانید را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی
مورمور‌‌کننده‌ترین عناوین کوتاه
معرفی ۱۰ فیلم کوتاه برتر در ژانر وحشت

۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب ویجیاتو پلاس

ign
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی