سازندگان The Callisto Protocol هفت روز هفته برای اتمام بازی کار میکنند
گلن اسکوفیلد، کارگردان The Callisto Protocol، اعتراف کرده که استودیو Striking Distance شش تا هفت روز در هفته برای اتمام بازی تلاش میکند و خاطرنشان کرد که برخی روزها کارکنان ۱۲ تا ۱۵ ساعت کار ...
گلن اسکوفیلد، کارگردان The Callisto Protocol، اعتراف کرده که استودیو Striking Distance شش تا هفت روز در هفته برای اتمام بازی تلاش میکند و خاطرنشان کرد که برخی روزها کارکنان ۱۲ تا ۱۵ ساعت کار میکنند.
اسکوفیلد در توییتی که اکنون حذف شده، افکار خود را در مورد کرانچ در صنعت به اشتراک گذاشت و فاش کرد که تیم سازنده نزدیک به ۱۰۰ ساعت در هفته روی کالیستو پروتکل کار میکنند. اسکوفیلد از آن دفاع کرد و اظهار داشت که هیچکس آنها را مجبور نمیکند تا این اندازه کار کنند و تیم «این کار را میکند چون بازی را دوست دارد».
در توییتی که اکنون حذف شده، نوشته شده بود:
من فقط در طول یک رویداد، در مورد بازی صحبت میکنم. ما ۶ تا ۷ روز در هفته کار میکنیم، هیچکس ما را مجبور نمیکند. با وجود فرسودگی، خستگی و کووید، اما باز هم داریم کار میکنیم. باگها، گلیچها، فیکسهای عملکرد بازی [را اعمال میکنیم]. یک بار دیگر صداگذاری را چک میکنیم. ۱۲-۱۵ ساعت در روز. این بازیسازی است. سخت کار میکنیم، ناهار و شام میخوریم و کار میکنیم. این کار را میکنی چون دوستش داری.
خوشبختانه، واکنش به توییت اسکوفیلد منفی بود و بسیاری از توسعهدهندگان و خبرنگاران پاسخ دادند این چیزی نیست که بخواهی دربارهش لاف بزنی یا از آن دفاع کنی. جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ، در جواب او گفت:
این [حرفها]، از طرف رئیس یک استودیو، تعریف فرهنگ کرانچ است. البته هیچکس «مجبور» نیست که ساعتها دیوانهوار کار کند. اما اگر این کار را نکنید، پاداشهای شما کاهش مییابد و فرصت ارتقا شغلی پیدا نخواهید کرد. «این کار را میکنی چون دوستش داری». شور و اشتیاق را تبدیل به سلاح کردند. به همین دلیل است که مردم از بازیسازی خسته میشوند.
کرانچ یکی از رایجترین مشکلات در صنعت بازی است، به طوری که بسیاری از استودیوهای پرمخاطب و مستقل گزارش میدهند که تحت فشار حفظ شغل خود و برآورده کردن انتظارات شرکت، ساعات بیشتری را نسبت به آنچه که قرارداد بستهاند، صرف کار میکنند.
The Callisto Protocol در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای کنسولها و پیسی منتشر خواهد شد و تیم سازنده قول داده که بسیار خشنتر از Dead Space خواهد بود. میتوانید تا آن زمان مقاله هر آنچه که باید از این بازی بدانید را مطالعه کنید.
پشت پرده کشنده ترین بیماری دنیای بازیها
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نه کرانچ چیه؟؟از سرِ علاقست?
یعنی کرانچ وحشتناکی که سر بازی های اخیر راکستار وجود داشته ، از سر علاقه نبوده !؟
نه؟
پس وقتی بازی مال استاد راکستاره کرانچش لذید نیست ، این نخودیا دیگه چی میگن !؟ والا .... پس حرف مفت زده !