تسترهای بازی Cyberpunk 2077 به استودیو دروغ میگفتند
عرضه بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) با مشکلات زیادی همراه بود و به نظر میرسد که شرکت دیگری جز سی دی پراجکت رد در این زمینه مقصر بوده. بنابر گزارش Upper Echelon Gamers، یک پیمانکار ...
عرضه بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) با مشکلات زیادی همراه بود و به نظر میرسد که شرکت دیگری جز سی دی پراجکت رد در این زمینه مقصر بوده.
بنابر گزارش Upper Echelon Gamers، یک پیمانکار تضمین کیفیت رومانیایی با اسم Quantic Lab به سی دی پراجکت درباره تجربه و صلاحیت تسترهای خود دروغ گفته بود. از طرف دیگر این کمپانی به اعضای خود گفته بود که به صورت روزانه تعداد خاصی باگ و مشکل را گزارش دهند و به همین خاطر ممکن بود استودیو متوجه مشکلات بزرگتر نشود.
گزارش بالا مربوط به اوایل تابستان است که مدیرعامل Quantic Lab نیز آنها را رد نکرده بود. اکنون اطلاعات جدیدی در این زمینه منتشر شده که نشان میدهد اوضاع بسیار بدتر بوده است. پیسی گیمر با استفاه از شهادت کارمندان سابق این کمپانی، اعلام کرده Quantic Lab درباره اندازه، صلاحیت و تجربه کارکنان خود به مشتریهای زیادی دروغ گفته است.
به عنوان مثال تیمی ۳۰ نفره برای ارزیابی کیفیت روی سایبرپانک ۲۰۷۷ کار میکردند که در میان آنها تنها ۱۰ نفر سابقه فعالیت (حداکثر ۱ سال) در این زمینه را داشتند. از طرف دیگر به اعضای تیم دستور داده شده بود که در مورد تجربیات خود با اعضای سی دی پراجکت رد صحبت نکنند.
سایبرپانک ۲۰۷۷ با وجود مشکلات زیادش، فروش بسیار خوب ۲۰ میلیون نسخهای را نیز در بازار تجربه کرده است. ساخت دنباله این بازی نیز تایید شده و سازندگان اصلی برای ساخت آن به آمریکا میروند. بسته الحاقی داستانی جدیدی نیز برای بازی معرفی شده ولی نکته مهم این است که دارندگان پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قادر به تجربه آن نخواهند بود.
بازی Cyberpunk 2077 هماکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی در دسترس قرار دارد.
کارگردان های خوبی که فیلمهای بد ساختند!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نقش اون شرکت تستر به کنار ولی شما تو کتتون میره که حتی یک نفر هم از اعضای سی دی پراجکت بازی رو تجربه نکرده بود که مشکلات رو بفهمه ؟
عجیبه که چرا cd ازشون شکایت نکرده
یکی از مهم ترین کار ها توی ساخت بازی که شاید کسی آنچنان بهش توجه نکنه تست بازی هست . سازنده شاید متوجه مشکلات بازی نشه ، اما یک تستر میتونه خودشو به جای یک پلیر بزاره و راحت مشکلات رو متوجه بشه
همش میگفتیم چطور سازنده متوجه انقد باگ نشده
ننگ بر دروغ و دروغ گوها
احتمال دسیسه چینی خیلی قویه چونکه سایبر پانک انقدری باگ و مشکل داشت که بشه راحت متوجش شد و اینکه بعد از نزدیک به ۷ سال این همه مشکل وجود داشت ادم رو متعجب میکرد.