ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکوئر انیکس
اخبار و مقالات

اسکوئر انیکس: بازار ژاپن دیگر برای کسب درآمد و سود قابل توجه کافی نیست

در طول چند سال گذشته، ناشران ژاپنی مانند سگا و اسکوئر انیکس با بازی‌های خود تمرکز بیشتری روی به دست آوردن مخاطبان جهانی داشته‌اند. Square Enix در گزارش سالانه جدید خود درباره همین موضوع صحبت ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰

در طول چند سال گذشته، ناشران ژاپنی مانند سگا و اسکوئر انیکس با بازی‌های خود تمرکز بیشتری روی به دست آوردن مخاطبان جهانی داشته‌اند. Square Enix در گزارش سالانه جدید خود درباره همین موضوع صحبت کرد و توضیح داد که دیگر فقط سرمایه‌گذاری روی بازارهای ژاپن و غرب را برای رشد خود در صنعت بازی کافی نمی‌داند.

ناشر ژاپنی در گزارش خود نوشت:

در حال حاضر، رشد گسترده در صنعت بازی برای شرکت‌هایی که عمدتا در بازار ژاپن رقابت می‌کنند، با توجه به جمعیت آماری در حال خاکستری شدن آن دشوار است. به این ترتیب، نکته مهم کسب‌و‌کار ما این است که عناوین موفقی تولید کنیم که برای بازار جهانی ساخته شده‌اند که هم از نظر مشتریان و هم از نظر حجم فروش مقیاس بیشتری را فراهم می‌کند.

مطلب پیشنهادی
عاشقانه‌هایی برای ایجاد حس دلگرمی
۱۰ صحنه عاشقانه سینما که همچنان مخاطب را تکان می‌دهند

در ادامه این گزارش آمده است:

علاوه بر این، تلاش‌های مربوط به توسعه بازی با توجه به پیشرفت‌های فناوری در دستگاه‌هایی که بازی‌ها روی آن‌ها اجرا می‌شوند، مانند کنسول‌ها یا گوشی‌های هوشمند، قابل‌ملاحظه‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند. بنابراین سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای توسعه بازی‌ها نسبت به گذشته بیشتر شده است. به عبارت دیگر، بازار ژاپن دیگر برای دستیابی به سطحی از درآمد که باعث می‌شود سود ایجاد کنیم، کافی نیست، بنابراین باید تلاش‌های خود را با مخاطبان و بازارهای جهانی هماهنگ کنیم.

Forspoken

با این وجود، می‌توان ادعا کرد که اسکوئر انیکس به دنبال بهبود و ساده‌سازی فرآیند توسعه داخلی خود است تا بتواند بازی‌های با کیفیت بالاتری را ایجاد کند که سرمایه‌گذاری‌های بیشتری را به وجود می‌آورند و به نوبه خود مخاطبان بسیار بیشتری در سراسر جهان خواهد داشت.

Square Enix در ادامه می‌گوید:

برای اینکه تیم ما در این محیط در حال تغییر بتواند بهتر روی توسعه بازی‌هایی برای بازار جهانی تمرکز کند، باید منابع محدود خود را روی توسعه عناوین قوی و قدرتمندی متمرکز کنیم. ما باید با ایجاد سریع یک ساختار سازمانی، حضور خود در بازار جهانی را تقویت کنیم.

اسکوئر انیکس در حال حاضر تعدادی بازی AAA در دست ساخت دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به Final Fantasy 16، Final Fantasy 7 Rebirth، Forspoken و Dragon Quest 12: The Flames of Fate اشاره کرد. همچنین این شرکت در حال کار روی چندین بازی کوچکتر مانند Octopath Traveler 2 و Dragon Quest 3 HD-2D Remake نیز است که احتمالا مخاطبان قابل توجهی را جذب کنند.

مطلب پیشنهادی
داستان هیتمن‌های جذاب سینما
۴۰ فیلم اکشن درباره قاتلان قراردادی و آدمکش‌های حرفه‌ای

تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب ویجیاتو پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Death Lake
    Death Lake | ۹ آبان ۱۴۰۱

    حرفش هم درسته . دیگه همه جهان با ویدیو گیم آشنا شده و اینکه فقط رو ژاپن تمرکز کنی کار بسیار ریسکی ای هست

مطالب پیشنهادی