Starfield دست بازیکنان را در تجربه کوئستها باز میگذارد
براساس ادعای طراح ارشد کوئستهای Starfield بازیکنان در تجربه اول خود احتمالاً کوئستها را به بهترین شیوه ممکن به پایان نمیرسانند. طی مصاحبه ویل شن (Will Shen) طراح ارشد کوئستهای استارفیلد، او درباره منبع الهام ...
براساس ادعای طراح ارشد کوئستهای Starfield بازیکنان در تجربه اول خود احتمالاً کوئستها را به بهترین شیوه ممکن به پایان نمیرسانند.
طی مصاحبه ویل شن (Will Shen) طراح ارشد کوئستهای استارفیلد، او درباره منبع الهام شرکت بتسدا برای طراحی این کوئستها صحبت کرد.
طبق ادعای شن، Bethesda برای طراحی این مراحل به ریشههای نقش آفرینی خود رجوع کرده است؛ مواردی مثل انتخاب دیالوگها، تاثیر مهارتها و پیش زمینه داستانی مورد انتخاب بازیکنان، فعالیتهای مرتبط با مبارزات و مواردی غیر از نبردها و شیوه جدیدی که برای مطلع سازی بازیکن برای تجربه داستان مورد علاقهشان طراحی شده، از جمله مثالهایی هستند که شرکت از آنها استفاده کرده است.
در ادامه، ویل شن به سطحی از تکرارپذیری در استارفیلد اشاره میکند که تاحالا در هیچ عنوانی مشاهده نکردیم و ادعا کرد تیم توسعه دهنده، به این هدف از طریق طراحی ماموریتها بر محوریت تصمیمگیری بازیکنان دست یافته است.
وی معتقد است «تصمیم گیری همیشه از مهمترین موارد است» و «درکنار تصمیم بازیکنان، تصمیماتی که سایر افراد و دنیا در واکنش به بازیکن میگیرند نیز بسیار پراهمیت است». به طور مثال، تیم سازنده به این موارد فکر میکند که اگر یک بازیکن تصمیم خاصی را بگیرد، دوستان و دشمنان او به چه صورت پاسخ خواهند داد؟ به این صورت، گیمرها حس میکنند که داستان بازی دائماً درحال پاسخ دادن به تصمیمات و اعمال آنها است.
این نخستین باری نیست که شن درباره استارفیلد صحبت کرده و مدتی پیش نیز در گفتگوی خود از احتمال بازدید کره زمین نابود شده و محل سکونت جدید انسانها روی مریخ صحبت کرد بود. بازی مورد انتظار و انحصاری Starfield در تاریخی نامعلوم از نیمه نخست ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی منتشر خواهد شد.
تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
وقتی انقدر هایپ میکنن باید یه چیز درست هم بدن بیرون (البته من دلم روشنه) ولی با این حال واقعا امیدوارم گند نزنن
Game Of The Year
جز بازی های RE 4 و هاگوارتز لگسی و استارفیلد بقیه بازی های سال 2023 زیاد عامه پسند نیستن
چه بازی بزرگی بشه ?
ولی بتسدا زیاد از این حرف ها زده . انتخاب ها در واقع همون تاثیری رو دارن که توی بقیه بازی های بتسدا داشتن
هر روز هایپ بیشتر میشم?
واقعا حیف که زیرنویس فارسی نداره و هیچی ازش نمیفهمم?!
داستانش رو ببین
ولی خب واسه پی سی احتمالا میاد زیرنویسش
هایپ نداره واقعا.قشنگ معلومه که الکی هایپ میکنن و یه چیزی رو مخفی میکنن
سید جدیدا هیتر همه محصولات ایکس بوکس شدی??
چون داره تو شکست ها خودش غرق میشه
بزرگ ترین بازی نسل ۹ ایکس باکس( تا اینجا بعد می گی هایپ نداره؟
مگه به بزرگیه؟
پس به چیه ؟
هرچقدر بازی بزرگ تر باشه انتظار بیشتری ازش می ره
وقتی یازی بزرگ باشه اما مشکل داشته باشه چرا باید هایپش شی
کدوم مشکل ؟
و در جواب کامنت بالا ایکس باکس هر دقیقه و هر ثانیه داره به پلی استیشن نزدیک تر می شه
گرافیک،گیم پلی کپی شده از نومنز اسکای
من خودم مایکروفنم بارها هم گفتم ولی داره خراب میکنع نمیشه چشما رو رو حقیقت بست
علم غیب داری شما؟بتزدا هیچوقت بازی بد نداده بیرون
فالوت ۷۶ بازی بدی نیست؟؟
با اپدیت های جدیدش چی؟
خیلی کم بهتر شده ولی آپدیت مهم نیست مهم اینه که این بازی نه تنها هیچوقت شاهکار نبود و نیست و نخواهد بود،بلکه یه بازی ضعیف بود و است و خواهد بود