توسعه ریمیک Resident Evil 4 به مراحل پایانی خود رسیده است
در سال ۲۰۲۳ قرار است بازیهای امیدوارکننده زیادی منتشر شوند و ماههای ابتدایی سال جدید به تعدادی از این بازیها تعلق دارد. یکی از آنها، ریمیک موردانتظار کپکام از رزیدنت ایول ۴ (Resident Evil 4) ...
در سال ۲۰۲۳ قرار است بازیهای امیدوارکننده زیادی منتشر شوند و ماههای ابتدایی سال جدید به تعدادی از این بازیها تعلق دارد. یکی از آنها، ریمیک موردانتظار کپکام از رزیدنت ایول ۴ (Resident Evil 4) است که با زمان انتشار آن فاصله چندان زیادی نداریم و اکنون قبل از عرضه در ماه مارس، توضیحات مختصری درباره توسعه آن اعلام شده است.
یوشیاکی هیرابایاشی، تهیهکننده بازی رزیدنت ایول ۴، در پیامی به مناسب سال نوی میلادی که از طریق Famitsu به اشتراک گذاشته شد، گفت که کپکام در روند توسعه این پروژه به مرحله نهایی رسیده است.
هیرابیاشی نوشت:
ما سخت تلاش میکنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد Resident Evil 4 در اختیار شما قرار دهیم، در حالی که برای انتشار در ۲۴ مارس آماده میشویم. بازی همچنین در مرحله نهایی خود است تا تیم با یکدیگر متحد شده و کمی بهتر شود. لطفا فقط کمی بیشتر صبر کنید.
هنوز مشخص نیست که چه زمانی اطلاعات بیشتری درباره این بازی منتشر خواهد شد، اما با توجه به اینکه کمتر از سه ماه دیگر به عرضه آن باقی مانده، میتوان گفت که طرفداران زمان زیادی را نباید منتظر بمانند. همچنین این احتمال وجود دارد که کپکام مدتی قبل از انتشار رسمی بازی، نسخه دمو آن را در دسترس بازیکنان قرار دهد، کاری که این شرکت برای تمام بازیهای قبلی Resident Evil در سالهای اخیر انجام داده است.
ریمیک رزیدنت ایول ۴ در ۲۴ مارس برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی منتشر خواهد شد. مشخصات موردنیاز این عنوان چند ماه قبل اعلام شده بود.
چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
داخل سایت رسمی رزیدنت ایول نوشته برای ایکس باکس وان هم میاد
فقط امیدوارم چیزی رو حذف نکنن، همین. که در نهایت مثل re3 remake نشه و امیدوارم دی ال سی ها هم باشن
هایپپپپپپ....!
امیدوارم متاش مثل قبلیش بشه و دیگه کپکام اوج رو فتح کنه رسما
بیا - فقط بیا
امیدوارم این بازی کپی پیست ریمیک های قبلی نباشه (چه گیمپلی و چه UI) چون لاقل این نسخه از بازی رزیدنت ایول هویت خاص خودشو داره
همچنین مکانیزم shoulder aim بازی رو دستکاری نکنن چون یه جایی شنیدم که میگفت میشه حین Aim گرفتن راه رفت که همین قضیه کوچیک لاقل برای من از جذابیت بازی کم میکنه.
بلاخره یه درصد زیادی از محبوبیت بازی بخاطر همین مکانیزم سخت Aim گرفتن هست
اتفاقا یکی از دلایلی که این بازی رو(نسخه اصلیشو میگم) که از یه ابر شاهکار به یه شاهکار تبدیل میکنه همین سیستم مسخره AIMگرفتنشه
داداش اون برا این بود که رزیدنت اویل اویل گیمی بود که از دوربین روی شونه استفاده کرده بود.به مرور گیم های دیگه ای که این مکانیزم رو به کار گرفتن ایده های جدید مثل حرکت کردن حین aim و ... رو روش پیاده کردن
برا همین به نظرت مسخره میاد
برا اون موقع آره ولی با استاندارد های الان هم خونی نداره و یه چیز منقضی شده ست
بیاین به دید یک گیمر به قضیه نگاه کنیم . جذابیت بازی اونجاست که بخاطر مکانیزم ایم گرفتن باید تایم بندی درست داشت و در جای مناسب قرار گرفت تا بشه انمی رو زد چون همونطور که هممون میدونیم حین ایم گرفتن نمیشه حرکت کرد و این سخت بودنه خیلی جذابه و همچنین باعث میشه برای هر شلیک توی بازی برنامه ریزی داشته باشی و بدونی کجا شلیک کنی که بعدن یقتو نگیره
جالبه خیلی جالبه
تا دو ماه دیگه احتمال داره تموم بشه؟؟؟