جوزف استیتن از استودیو ۳۴۳ اینداستریز جدا میشود
۳۴۳ اینداستریز یکی دیگر از اعضای ارشد خود را از دست میدهد و جوزف استیتن (Joseph Staten) تصمیم به ترک این استودیو و تیم توسعه دهنده سری بازی هیلو گرفته است. چند سال پیش که ...
۳۴۳ اینداستریز یکی دیگر از اعضای ارشد خود را از دست میدهد و جوزف استیتن (Joseph Staten) تصمیم به ترک این استودیو و تیم توسعه دهنده سری بازی هیلو گرفته است.
چند سال پیش که تریلر Halo Infinite بازخوردهای بدی را کسب کرده بود، مایکروسافت از جوزف استیتن خواست به تیم توسعه دهنده در ۳۴۳ اینداستریز برای بهبود بازی کمک کند. بنابر گزارش جیسون شرایر از بلومبرگ، استیتن که از بخش انتشارات استودیوهای ایکس باکس جدا شده بود، پس از سه سال دوباره به دپارتمان قبلی خود بازخواهد گشت.
جدا شدن استیتن همزمان شده با خبر اخراج ۱۰ هزار کارمند مایکروسافت که حتی روی ایکس باکس و بتسدا هم تاثیرگذار بوده است. شرایر اشاره کرده که ۳۴۳ اینداستریز خیلی از کارکنان خود را از دست میدهد و نکته مهم این است که بیشتر افراد روی بخش داستانی بازیهای این استودیو فعالیت داشتند.
در ماههای گذشته تام فرنچ، کارگردان خلاق بخش چند نفره، «دیوید برگر» (David Berger)، کارگردان مهندسی و سازنده اصلی Slipspace Engine و بانی راس با سابقه ۱۵ ساله همگی استودیو ۳۴۳ اینداستریز جدا شدند. توسعه و پشتیبانی از هیلو اینفینیت نیز به خوبی پیش نمیرود و مدهای و به روزرسانیهای آن چندین بار تاخیر خوردهاند.
همانطور که اشاره کردیم روز گذشته مایکروسافت، غول فناوری ایالات متحده، از برنامههای خود برای اخراج تقریباً ۴.۵ درصد از نیروی کار ۲۲۰ هزار نفری (حدود ۱۰ هزار نفر) خبر داد. کوین اشمیت، طراح ارشد Halo Infinite نیز تأیید کرد که او به همراه جسی استیپک، تهیهکننده ویدیوی 343 و سم لوانگهت که مدیر انجمن The Elder Scrolls Online بود، اخراج شدهاند.
چرا همه بازیها فضایی شدند؟
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.