ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Elden Ring
اخبار و مقالات

استودیو فرام سافتور روی بسته الحاقی بزرگ Elden Ring کار می‌کند

با توجه به موفقیت فوق‌العاده انتقادی و تجاری که Elden Ring با آن مواجه شد، می‌توان تصور کرد که استودیو فرام سافتور و شرکت بندای نامکو علاقه داشته باشند بازی را برای مدت زمان بیشتر ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

با توجه به موفقیت فوق‌العاده انتقادی و تجاری که Elden Ring با آن مواجه شد، می‌توان تصور کرد که استودیو فرام سافتور و شرکت بندای نامکو علاقه داشته باشند بازی را برای مدت زمان بیشتر با افزودن محتوای جدید حفظ کنند و به نظر می‌رسد که واقعاً چنین قصدی دارند.

پس از اینکه اخیراً حالت‌های Colosseum، PvP و موارد دیگر را با به‌روزرسانی رایگان در ماه دسامبر به بازی اکشن نقش آفرینی اضافه کرد، به نظر می‌رسد FromSoftware اکنون تمام تمرکز خود را به یک بسته الحاقی در مقیاس بسیار بزرگ معطوف کرده است.

به گفته لنس مک‌دونالد، یکی از اینسایدرهای برجسته که سابقه اثبات شده‌ای در افشای اطلاعات مربوط به فرام سافتور دارد، DLC بزرگی از الدن رینگ در راه است.

همانطور که توسط یکی از کاربران در Reddit به اشتراک گذاشته شده، مک‌دونالد در یک تصویر لو رفته از مکالمه دیسکورد ادعا می‌کند که سازندگان در حال کار بر روی یک بسته الحاقی «عظیم» برای Elden Ring هستند. در حالی که او مطمئن نیست که چه مکانیزم‌های گیم‌پلی جدیدی با این بسته به بازی اضافه می‌شود، او تکرار می‌کند که «واقعاً بزرگ» خواهد بود.

Elden Ring

چندین ماه است که طرفداران چشم انتظار معرفی بسته الحاقی الدن رینگ هستند دارد و FromSoftware نیز نشان داده یکی از برنامه‌های استودیو ساخت DLC است. در ماه دسامبر، کارگردان بازی، هیدتاکا میازاکی، گفت که استودیو هنوز «چندین چیز دیگر» دارد که می‌خواهد با بازی انجام دهد.

نقش آفرینی موفق استودیو فرام سافتور در اوایل ژانویه رکورد GOTY بازی The Last of Us 2 را شکست و به موفق‌ترین اثر در تاریخ صنعت بازی تبدیل شد. الدن رینگ اکنون مجموعاً دارای ۳۲۵ جایزه GOTY، سه جایزه بیشتر از لست آو آس ۲، ساخته استودیو ناتی داگ است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد.

Elden Ring برای پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی
باس فایتی که خون شما را ذره ذره مصرف می‌کند
چطور Mohg را در Elden Ring شکست دهیم؟

مصاحبه ویجیاتو با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Amirhossein13
    Amirhossein13 | ۷ بهمن ۱۴۰۱

    فرام سافتور تو ساخت dlc کارش درسته و همینطور dlc ها همیشه بخش مهمی از بازی های سری سولز بورن بودن هم از لحاظ داستانی و کلی باس خفن و البته خیلییی سخت و سلاح های خوب. به جز سکیرو مظلوم ( و البته demon souls) بقیه بازی ها dlc داشتن و بعضی ها مثل دارک سولز دو و سه چندتا dlc داشتن.

    • leonskenedy
      leonskenedy | ۷ بهمن ۱۴۰۱

      سکیرو تو بازی اصلی بعضی از باس هاش وحشتناک سخته(خودم دیشب با تعداد مرگ 3 رقمی اول فادر رو زدم) اگر DLC داشت فکر کنم باید به هر باسش 1000 بار می مردیم

      • Amirhossein13
        Amirhossein13 | ۷ بهمن ۱۴۰۱

        به نظر منم سخت ترین بازی تو سری سکیروعه. بیشترین تعدادی که سر باس فایت ها مردم تو سکیرو بود. برای owl و isshin هر کدوم بالای ۱۰ بار

  • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
    Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۷ بهمن ۱۴۰۱

    توصیف این روزای فرام سافتور : پُرکار و بااستعداد

مطالب پیشنهادی