تمام لوازم تزئینی Redfall را میتوان از طریق گیمپلی به دست آورد
استودیوی Arkane اخیرا اطلاعات جدیدی از بازی Redfall را به واسطه یک جلسه پرسش و پاسخ در دیسکورد منتشر کرده است. تیم ساخت در مورد مقیاس درجه سختی پویای بازی و چگونگی چالش برانگیزتر شدن ...
استودیوی Arkane اخیرا اطلاعات جدیدی از بازی Redfall را به واسطه یک جلسه پرسش و پاسخ در دیسکورد منتشر کرده است.
تیم ساخت در مورد مقیاس درجه سختی پویای بازی و چگونگی چالش برانگیزتر شدن همه چیز با بازیکنان دیگر بحث کردند. همچنین درباره دشمن The Rook، یک خون آشام غول پیکر که ظاهراً اکثر تواناییها را داراست، صحبت شد.
با توجه به شباهت روک به Nightmare از بازی Prey، طرفداران تعجب کردند که آیا این دشمن به صورت رویهای احضار خواهد شد یا فقط در نقاط خاصی از کمپین داستانی ظاهر میشود.
سازندگان گفتند زمانی که Rook در بازی معرفی شود، در نتیجه اقداماتی که شما از آن نقطه به بعد انجام میدهید، احضار میشود. اگر اقدامات بیشتری انجام دهید که خدایان خون آشامی را خشمگین کند، او را بیش از یک بار خواهید دید. به طور خلاصه، اقدامات شما در بازی عواقبی دارند.
از نظر سفارشیسازی لوازم تزئینی، بازیکنان دارای اقلام جانبی سر، اسکین کوله پشتی و لباسهای کامل خواهند بود. با این حال، سازندگان فاش کردند که به غیر از پاداشهای پیشخرید، تمام لوازم تزئینی از طریق گیمپلی قابل باز شدن هستند، چه به عنوان پاداش یا با کاوش در اطراف.
از آنجا که خانههای متروکه زیادی در بازی وجود دارد، پتانسیل به دست آوردن لوازم تزئینی متنوعی برای بازیکنان وجود دارد.
بازی Redfall در تاریخ ۲ می (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای Xbox Series X/S و PC به همراه سرویس گیم پس عرضه خواهد شد. چند روز پیش بحثی بر سر عدم وجود دیسک در نسخه فیزیکی بازی وجود داشت، اما بتسدا تصریح کرد که این مورد تنها برای رایانههای شخصی صدق میکند.
ویجیلاگ پلاس: آپدیت جدید ماینکرفت و ضربه گیم پس به فروش بازیها
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خوبه