بازی Cyberpunk 2077 بهزودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود
استودیو سی دی پراجکت رد از ویژگی ردیابی مسیر (path tracing) برای سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) رونمایی کرده که به زودی برای بازی منتشر میشود. این توسعه دهنده طی رویداد GDC از ویژگی ردیابی مسیر ...
استودیو سی دی پراجکت رد از ویژگی ردیابی مسیر (path tracing) برای سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) رونمایی کرده که به زودی برای بازی منتشر میشود.
این توسعه دهنده طی رویداد GDC از ویژگی ردیابی مسیر یا همان رهگیری کامل پرتو نور رونمایی کرد. این ویژگی رفتار نور در صحنهها و محیطها را شبیهسازی میکند که باعث دستیابی به گرافیک فوق واقعگرایانه میشود. استودیو سی دی پراجکت رد اکنون اعلام کرده که بازیکنان در تاریخ ۱۱ آپریل (۲۲ فروردین) میتوانند به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.
پاول کوزلوفسکی (Pawel Kozlowski)، مهندس توسعه دهنده فناوری ارشد Nvidia، با انتشار بیانیهای اعلام کرد که این ویژگی میتواند انقلابی در نحوه توسعه بازیهای ویدئویی باشد. انویدیا باور دارد که کارت گرافیکهای GeForce RTX با هستههای RT و تکنولوژی DLSS همراه با هوش مصنوعی شرکت اجزای مهم path tracing هستند.
سی دی پراجکت رد هماکنون روی پرخرجترین بسته الحاقی خود به نام Phantom Liberty کار میکند که اولین و آخرین DLC بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود. در این اکسپنشن یک ماموریت غیرممکن برای جاسوسی و بقا داریم که ما را به منطقه جدیدی از نایتسیتی میبرد. باید اشاره کنیم که لانچ بد سایبرپانک برنامهها انتشار یک بازی چند نفره را لغو کرد.
این بسته الحاقی با رها کردن پلتفرمهای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، در سال ۲۰۲۳ تنها برای کنسولهای نسل نهمی و پیسی عرضه میشود.
بازیهای مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
هر چقدرم گرافیک محیط رو واقع گرایانه کنن گرافیک صورت ها کمه
این رهگیری پرتو خیلی فریم میگیره فعلا چند سالی زمان لازم داره جا بیوفته
کارت گرافیک ، cpu ، مانیتور ، رم و ....... خوب برای اجرای بالاترین تنظیمات ممکن توی بازی ها هست ، ولی خب خیلی گرونه . ببین سخت افزار مناسب هست ، ما باید توان مالی رو در نظر بگیریم . حتی کشور های دیگه هم میگن قطعات گرونه ، وقتی اونا اینو میگن پس ما دیگه چی داریم که بگیم ؟
به نظرم باید این جا بیوفته که بازی سازا فکر بهینه سازی باشن ، نه اینکه فقط تا جایی که میتونن بازی رو سنگین کنن .
ولی مهم اینه رو لو شاهکار میکنه