ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زلدا
اخبار و مقالات

تهیه‌کننده بازی‌های زلدا: بازی‌های آینده نیز دارای طراحی جهان‌باز خواهند بود

«ایجی آئوناما»، تهیه‌کننده فرنچایز زلدا در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که سبک گیم‌پلی Breath of the Wild که با Zelda: Tears of the Kingdom ادامه پیدا کرد، فرمت جدیدی برای آینده این فرنچایز محسوب می‌شود. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۲:۳۰

«ایجی آئوناما»، تهیه‌کننده فرنچایز زلدا در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که سبک گیم‌پلی Breath of the Wild که با Zelda: Tears of the Kingdom ادامه پیدا کرد، فرمت جدیدی برای آینده این فرنچایز محسوب می‌شود.

در مصاحبه ای با نشریه Game Informer، از آئوناما سوال شد که آیا همانطور که Ocarina of Time در گذشته فرمت ۳ بعدی را برای این سری ایجاد کرده بود، پایه و اساس طراحی چند بازی بعدی فرنچایز زلدا نیز مانند بازی‌های جدید جهان‌باز خواهد بود یا خیر. آئونوما در پاسخ گفت هرچند قالب جدیدی که توسط Ocarina of Time ایجاد شده بود برای طراحان محدودکننده بود، اما Breath of the Wild فرمت کاملا جدیدی را ارائه می‌کند.

مطلب پیشنهادی
انتشار بزرگ‌ترین بازی استراتژیک پی‌سی برای موبایل
معرفی بازی موبایلی Frostpunk – هنر بقا در سرزمین‌های یخ‌زده

پاسخ تهیه‌کننده بازی‌های Zelda به شرح زیر است:

فکر می‌کنم درست است که بگوییم Ocarina of Time نوعی قالب جدیدی برای تعدادی از عناوین بعدی این فرنچایز ایجاد کرده است. اما از برخی جهان، این فرمت برای ما کمی محدودکننده بود. در حالی که همیشه هدف ما این است که به بازیکن آزادی‌های مختلف خاصی ارائه کنیم، این فرمت ویژگی‌های خاصی داشت که ارائه آزادی عمل کامل به بازیکنان از طریق آن چندان امکان‌پذیر نبود.

او در ادامه توضیح داد:

البته این فرنچایز پس از Ocarina of Time به تکامل خود ادامه داد، اما فکر می‌کنم اکنون منصفانه است که بگوییم با Breath of the Wild به نوع جدیدی از آزادی دست پیدا کرده‌ایم. فکر می‌کنم درست است که بگوییم قالب و فرمت جدیدی برای این سری ایجاد شده است.

آئوناما همچنین در جریان این مصاحبه به طراحی پازل و راه‌حل‌های متنوعی که در دسترس بازیکنان وجود دارد اشاره کرد و گفت که تقلب در این بازی هیچ مشکلی ندارد!

تقلب برای مردم سرگرم‌کننده است! آن‌ها تقلب کردن را دوست دارند! پیدا کردن راه‌های میانبر برای آن‌ها لذت بخش است. بازیکنان به دنبال راهی آسان برای انجام بازی‌ها هستند و ما می‌خواهیم مطمئن شویم که این چیزی است که بازی به آن‌ها ارائه می‌کند.

تهیه‌کننده فرنچایز زلدا و همچنین کارگردان آن، «هیدمارو فوجی‌بایاشی»، اخیرا همچنین به ساخت اقتباس سینمایی این سری علاقه خود را نشان داده بودند.

مطلب پیشنهادی
بهترین سیستم گیمینگ با بودجه پایین
راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ ارزان قیمت | پاییز 1403

ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aminoacid
    aminoacid | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

    تقلب اشکالی ندارد ...
    آلسو نینتندو: عکس بازی منو زدی رو تامبنیلت؟ تا ۹۰ سال آینده نصف حقوقت مال منه

مطالب پیشنهادی