استودیو BioWare نمیخواهد یک سهگانه دیگر بسازد
دیگر هرگز انتظار چیزی مانند سهگانه سری Mass Effect را نداشته باشید چرا که استودیو BioWare هیچ برنامهای برای ساخت آن ندارد. یکی از کهنهکاران بایوور که شرکت را ترک کرده، باور ندارد دوباره یک ...
دیگر هرگز انتظار چیزی مانند سهگانه سری Mass Effect را نداشته باشید چرا که استودیو BioWare هیچ برنامهای برای ساخت آن ندارد.
یکی از کهنهکاران بایوور که شرکت را ترک کرده، باور ندارد دوباره یک سهگانه جدید تجربه کنیم و میگوید در زمانی که آنجا بوده، هرگز در مورد آن صحبتی نشده است.
مک والترز که از اولین بازی تا Legendary Edition روی Mass Effect کار کرده، در مصاحبهای با Eurogamer درباره این موضوع صحبت کرد. علیرغم اینکه سه گانه اولیه مس افکت بسیار موفقیتآمیز بود، والترز میگوید زمانی که در آنجا بود، BioWare برنامه مشابهی نداشت.
والترز در پاسخ به این سوال که آیا بایوور هرگز بازی دیگری را به عنوان بخشی از یک سهگانه منتشر خواهد کرد یا خیر، گفت:
فکر نمیکنم هرگز در مورد آن صحبت کرده باشیم. این کار را قبلا انجام دادیم، دیگر چه کاری میتوانیم بکنیم؟
او توضیح داد که چگونه اولین مس افکت همیشه اولین قسمت از یک داستان سه بازی در نظر گرفته شده که دو قسمت بعدی در کنار اولی ترسیم شده بودند.
در حالی که برخی از جزئیات تا زمان توسعه Mass Effect 3 مشخص نشد - مانند پایان بحثبرانگیز که چندین بار بازنویسی شد - همیشه تصور بر این بود که داستان شپرد به سه بازی نیاز دارد تا تکمیل شود.
با این حال Dragon Age: Origins به خوبی به عنوان یک بازی مستقل جواب داد و قبل از Mass Effect 2 منتشر شد. در واقع، برای امکان پذیر شدن دراگون ایج ۲، چندین عنصر داستانی از بازی اول باید مجددا مرتبط میشد.
اما حتی اگر والترز به صراحت آن را نگفته باشد، میتوانیم حدس بزنیم که چه چیزی باعث این تغییر رویه شد: Mass Effect: Andromeda. برخلاف سری اصلی، این بازی به وضوح برای دریافت نوعی دنباله یا حداقل بسته الحاقی ساخته شده بود. اما عناصر داستان، مانند سرنوشت Quarian Ark، پرداخت نشده باقی ماندند.
با توجه به اینکه نتوانست داستانی را که میخواست تعریف کند، والترز میگوید امیدوار است روزی آندرومدا دنبالهای داشته باشد. او آرزو میکرد میتوانست روی آن کار کند، زیرا این فرصت را به تیم میداد تا به بازخورد بازیکنان پاسخ دهند و تجربه نسل بعدی Mass Effect را بهتر کنند.
هوش مصنوعی قراره بازی سازها رو بیکار کنه
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
شما دیگه بازی نساز خواهشا تا دوباره چند تن رو پیدا کنی که بتونن درست هدایت کنن.
من سه گانه اصلی رو هم. مان عرضه تمام کردم و هم نسخه لجندری رو (که چقدر هم بهتر شده بود). اما تنها دلیلی که اندرومدا رو وسط بازی رها کردم، فقط و فقط نقشه اعصاب خرد کن بازی بود که واقعا روی اعصاب بود. فکر می کنم اگر مشکلات نقشه اینقدر اذیت نمی کرد اون شماره رو هم تا انتها رفته بودم.
کار خوبی می کنه ، دیگه به سه گانه آلرژی پیدا کردم !
والا.....
به نظرم اشکال نداره سه گانه نباشه، فقط شاهکار بسازن.