اعتراف توسعهدهندگان: بازی Halo Infinite به پیشرفتهای قابل توجهای نیاز دارد
هیلو اینفینیت (Halo Infinite) یکی از مورد انتظارترین بازی های ایکس باکس سری ایکس/اس بود که نتوانست انتظارات را برآورده کند. استودیو ۳۴۳ اینداستریز در توسعه و عرضه محتوای جدید برای بازی Halo Infinite چندان ...
هیلو اینفینیت (Halo Infinite) یکی از مورد انتظارترین بازی های ایکس باکس سری ایکس/اس بود که نتوانست انتظارات را برآورده کند.
استودیو ۳۴۳ اینداستریز در توسعه و عرضه محتوای جدید برای بازی Halo Infinite چندان خوب عمل نکرده و اکنون به این موضوع اعتراف کرده است. یکی از اعضای این استودیو در مصاحبه خود اعلام کرد که بازی هیلو اینفینیت از لحاظ کیفیت فنی و تجربی به پیشرفتهای قابل توجهای نیاز دارد.
شان بارون، مدیر بخش لایو سرویس، در مصاحبه با سایت Xbox Wire اعلام کرد که ریتم محتوای جدید در آینده بهبود پیدا خواهد کرد. او به شدت چشم انتظار فصل چهارم بازی Halo Infinite است و استودیو یک بار دیگر توانسته به زمانبندیهای خود پایبند بماند. حالا ۳۴۳ اینداستریز یک الگو برای خودش دارد که در ساخت محتوای جدید به آنها کمک میکند.
در فصل چهارم شاهد انتشار مد مورد انتظار Infection خواهیم بود، نقشههای جدید، سیستم Career Rank و آیتمها و ابزارهای جدید به هیلو اینفینیت خواهیم بود. بارون امیدوار است که با به روزرسانیهای بعدی کیفیت هیلو اینفینیت جهش قابل توجهی داشته باشد. باید اشاره کنیم که ماه پیش جزئیات از محتویات چند فصل بعدی بازی نیز لو رفته بود.
Halo Infinite همچنین دارای یک شاخه بتل رویال است که در استودیو Certain Affinity با نام رمزی Tatanka در دست ساخت است. مایکروسافت تصمیم گرفته از استودیو بیشتری برای سری بازی هیلو استفاده کند و این سری تنها در دست ۳۴۳ اینداستریز قرار ندارد.
استارفیلد و هر چیزی که باید بدونیم
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بزرگترین مشکل بازی پشتیبانی ضعیفش بود که واقعا عجیبه ماکروسافت نتونست برای بازی پرچمدارش یه پشتیبابی خوب انجام بده
احتمالا پشتیبانی از نسخه نسل هشتش رو میخوان متوقف کنن !