در Assassin’s Creed Mirage به هر ترتیبی که بخواهید میتوانید اهداف را بکشید
کارگردان روایت داستانی بازی فاش کرد
توسعهدهندگان Assassin’s Creed Mirage بارها تاکید کردهاند که این بازی قرار است بر روی جنبه مخفیکاری و ترورها، مشابه آثار قدیمیتر این فرنچایز، تمرکز زیادی داشته باشد.
مسلما این بدان معناست که بازیکنان به تعدادی ابزار و تکنیک برای از بین بردن اهداف ترور در بازی دسترسی خواهند داشت – اگرچه جالب است که فهمیدیم این تنها بخشی از بازی نخواهد بود که درجه بالایی از آزادی را برای شما فراهم میکند.
مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Assassins Creed Mirageتماشا کنیددر مصاحبه اخیر با Wccftech، سارا بولیو، کارگردان روایت داستانی، فاش کرد که Assassin’s Creed Mirage به بازیکنان اجازه میدهد تا اهداف خود را به هر ترتیبی که انتخاب میکنند ترور کنند، نه اینکه شما را به صورت خطی از یک هدف به هدف دیگر هدایت کند.
طبق گفته بولیو، میزان افزایش رتبه Hidden Ones (که هر بار که هدف اصلی را ترور میکنید افزایش مییابد) تاثیری بر اهدافی که میتوانید یا نمیتوانید دنبال کنید، نخواهد داشت. او گفت:
شما میتوانید هر هدفی را به ترتیبی که میخواهید ترور کنید، بدون اینکه پیشرفتی در رتبه Hidden Ones داشته باشید. هر کار بخواهید میتوانید انجام دهید.
این موضوع به نوبه خود به این معنی است که بازیکنان همچنین میتوانند قفل ابزارهای جدید را برای مجموعه ابزارهای در حال گسترش بسیم به هر ترتیبی که بخواهند باز کنند، با هر بار کشتن یک هدف اصلی، یک وسیله جدید در دفتر Hidden Ones باز میشود.
Assassin’s Creed Mirage که توسط استودیو Ubisoft Bordeaux توسعه یافته، در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ماه) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، پیسی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه میشود.
چند روز پیش مشخص شد که Assassin’s Creed Mirage دارای یک فیلتر نوستالژیک آبی-خاکستری به صورت اختیاری است که بازی را بیشتر شبیه به عنوان اصلی میکند.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Skull and Bonesفرسنگها زیر انتظاراتاستارفیلد و هر چیزی که باید درباره آن بدانیم
فک کنم خط زمانی بسیم خیلی خیلی عقب تر از الطائر باشه
درست مثل سیستم ترور اساسین ۱،خیلی به این بازی امیدوارم