قابلیت تلهپورت بازی Assassin’s Creed Mirage سروصدای هواداران را درآورده است
رویداد اخیر یوبیسافت فوروارد نگاه مفصلی به گیمپلی Assassin’s Creed Mirage داشت و طی آن مخاطبان با برخی صحنههای عجیب روبهرو شدند؛ لحظاتی که در آن بهنظر میرسید بسیم (Basim) حین به قتل رساندن سه ...
رویداد اخیر یوبیسافت فوروارد نگاه مفصلی به گیمپلی Assassin’s Creed Mirage داشت و طی آن مخاطبان با برخی صحنههای عجیب روبهرو شدند؛ لحظاتی که در آن بهنظر میرسید بسیم (Basim) حین به قتل رساندن سه نگهبان ناگهان تلپورت میکند و در کسری از ثانیه آنها را از بین میبرد. این موضوع صدای خیلی از طرفداران را درآورده و برخی فکر میکنند Mirage بهخاطر چنین عناصری از واقعیت دور شده.
همانطور که اشاره شد، در هفته گذشته بود که برای اولینبار توانستیم نگاهی اجمالی و دقیق به گیمپلی بازی Assassin’s Creed Mirage که یکی از موردانتظارترین محصولات استودیوی بازیسازی یوبیسافت (Ubisoft) است، داشته باشیم و با قابلیتهای کاربردی شخصیت بسیم به عنوان قهرمان این نسخه، بیشتر آشنا شویم. خیلی از عناصری که در تریلر گیمپلی بازی طی رویداد یوبیسافت فوروارد به نمایش درآمد، حرف سازندگان مبنی بر بازگشتن به ریشهها را تایید میکند؛ ولی با این حال اتفاق دیگری هم در حال رخ دادن است که میتواند برای طرفداران قدیمی جالب باشد.
در طی نمایش اولین تریلر از گیمپلی بازی Assassin’s Creed Mirage که سر و صدای زیادی بین مخاطبان به وجود آورد، برخی از بازیکنان و طرفداران، از وجود قابلیتهای تخیلی مثل توانایی فانتزی بسیم در ترور زنجیرهای دشمنان گله کرده بودند. اگر به خاطر داشته باشید، با وجود این قابلیت، میتوانید از فواصل دور با انجام حرکتی تلهپورت مانند، خودتان را به دشمنان رسانده و ۳ نفر از آنها را در کمترین زمان بکشید.
شک و تردیدها در خصوص بازگشت به ریشهها از بحثهای به وجود آمده در انجمن بازی Assassin’s Creed شروع شد که اطلاعات آن توسط رسانه GamesRadar پخش گردید. سوال اصلی بیشتر مخاطبان در آنجایی است که اگر بسیم هیچگونه توانایی جادویی ندارد، پس چگونه میتواند از فواصل دور تلهپورت کند؟ با توجه به صحبتهایی که با برخی از اعضای تیم سازنده شده، مشخص شد که چون سرعت بسیم بسیار بالا است، در واقع دستگاه انیموس با مشکل روبهرو میشود تا بتواند خودش را فورا با میزان سرعت او هماهنگ کند. با این پاسخ، هنوز بازیکنان نسبت به تجربهای پایدار و تاریخی بازی Assassin’s Creed Mirage مطمئن نیستند.
در پستهای تندتر دیگری که از سوی کاربران منتشر شد، برخی این قابلیت را بیفایده دانستند که حتی شبیه به قدرتی اختصاصی برای قهرمان اصلی هم نمیشود؛ درصورتیکه برخی دیگر این موضوع را به نفع بازیکن میدانند و میگویند که اگر دشمنان آنها را احاطه کرده باشند، به جای استفاده از ویژگیهای پارکور کاری، میتوانید چنین قابلیتی را برای رد گم کردن استفاده کنید. با این وجود، هنوز هم برای برخی از طرفداران سرسخت مجموعه Assassin’s Cred دشوار است که باور کنند Mirage آن تجربه واقعگرایانهای است که سالها در انتظارش بودهاند.
دستهای دیگر از مخاطبان ادعاهایی فراتر از این موضوعات داشتند و گفتند که اصلا مشکلی با وجود چنین قابلیتهایی که احتمالا هم استفاده از آن انتخابی خواهد بود، ندارد. آنها میگویند که بیشتر قهرمانان مجموعه از همان اول قدرت جادویی داشتند؛ مثل آرنو (Arno) از بازی Assassin’s Creed Unity که میتوانست خودش را تبدیل به شخص دیگری کند، یا ایوی فری (Evie Frye) از بازی Assassin’s Creed Syndicate که توانایی نامرئی شدن را داشت. حتی در این بین شخصی با نام کاربری Winter_Hospital4705 نکته جالبی رو توضیح داده که میگوید:
قهرمانان این مجموعه به خاطر داشتن قابلیتی مثل دید عقاب (Eagle Vision) و توانایی همه شخصیتها برای شیرجه زدن از ارتفاعات خیلی زیاد روی حجم بسیار کم کاهها بدون دریافت کردن جزئیترین آسیبی، هیچوقت تجربه واقعگرایانه نبوده است.
هر نظری که داشته باشید، باید بدانید که یک سری قابلیتهای اختیاری این چنینی در اختیار بازیکنان طی گیمپلی بازی Assassin’s Creed Mirage قرار خواهد گرفت. بنابراین باید از تجربه چنین محصولی که بعد از مدتها میخواهد ما را به تجربههای نوین و اصیل بازگرداند، لذت ببریم. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامههای بعدی استودیوی سازندهاش، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم وجود چنین قابلیتهایی را برای تجربههای واقعگرایانه شبیه به نسخه اول مضر میدانید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.
استارفیلد و هر چیزی که باید درباره آن بدانیم
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
توی برادرهود قابلیت قتل زنجیره ای بود ولی نمیومد وسطش عین ورجیل تلهپورت کنه...
به نظرم اون ۳ تارو میشد با تیرکمون کشت:/
جالبه ویژگیش فقط خیلی فانتزی پیاده شده
ایگل ویژن یه قابلیته نیروی فرا انسانی که نیست، قراره کمک کنه نه اینکه محور بشه
پ.ن:اگر یه قابلیت باشه مث همون دید عقاب یا کند کردن زمان اوکیه برای بهتر شدن تجریه بازی عه اما وقتی پای جادو در وسط باشه...
اینه که بده!
"بازگشت به ریشه ها"
ولی واقع گرایانه اصلا منطقتی نیست اودیسه با ۴ تا حیوون اساطیری میجنگیدی اون که واقع گرایانه ای بودنش اصلا ماورایی بود😂😂 همین که نقش آفرینی و لول آپی نباشه خوبه انگار داری با ویچری بازی میکنی که هیدن بلید داره من بودم با همین بسیم داستانو میبستم ریبوت میکردم چون همیشه بازی و مخصوصا فیلم بخوای دنباله بدی دیگه بعد چند تا نسخه مسخره میشه حتی جی تی ای هم ۱تا ۶ داره
(در آینده) هیچکدوم داستاناشون مرتبط نیست یوبیسافت یه عالمه آیپی خوب داره کم کم کونامی داره میشه حتی بدتر دیگه داره سعی میکنه بشه بازیاش عین کمپانیای دیگه تازه اسپلینترسل و ریمن که به رحمت خدا ول کرده یه بازی با همون سیستم حداقل نمیسازه
اسپویل والهالا
اگه بازی کرده باشید و داستانو دیده باشید میفهمید ایوور همون اودینه که خودشو سیج یا همون نسخه تناسخی خود اودین اصلی بوده سیگرد همون تیر هستش و بسیم همون لوکیه اصلا دلیل حمله اون به ایوور بخاطر همون بود اگه جنگ اودین و لوکی میدیدید لوکی همش تله پورت میکرد احتمالا این تله پورت کردن بسیم برای همونه یعنی قابلیت قبل رگناروکشو حفظ کرده حالا هوادارا به اون بازیای آر پی جی مزخرف که هیدن بلید حذف کردن توش کاری ندارن حالا به تله پورت یه سیج بازی ایراد میگیرن بازیه ها واقعیت بود که همون لیپ آف فیثش باید ایراد منطقی وارد بشه یا اینکه میکشی لکه خون نمیمونه اینا که دیگه کل بازی داشتیم
بهترین کاری که میشد با این بازی کرد این بود که بازی Open world نباشه
تنوع خوبی هم میشد
بعضی بازی ها بی خودی Open World ان
اساسین کرید از اول اوپن ورد بوده و کلا بازی یه بخش بزرگش به عهده اپن ورد بودنشه
دیسلایک بقول🗿
همچین چیزی تو بتمن آرخام نایت دیده بودیمfear combat
درسته که بازی ها برای باور پذیر تر بودن و منطقی تر کردن گیم پلی، عناصر واقع گرایانه رو پیش میکشن، اما باید توجه کنیم که هنوز هم اون ها ماهیت بازی دارن. نباید حتما تمام مکانیزم ها واقع گرایانه باشن. حتی رد دد ۲ هم بعضی مکانیزم هاش مثل آهسته کردن زمان، آنچنان واقع گرایانه نبودن.
فکر کنم بنیانگذار یا یکی از بنیانگذاران این ویژگی ، هیتمن ابسولیشن بود