ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

بازسازی بازی Final Fantasy 6 کار بسیار سختی خواهد بود

کمپانی اسکوئر انیکس منابع زیادی را صرف توسعه ریمیک بازی Final Fantasy 7 کرده و به همین خاطر خیلی از طرفداران به بازسازی فاینال فانتزی 6 امیدوار هستند.  Final Fantasy 6 از دید خیلی‌ها یکی ...

اشکان دولتی
نوشته شده توسط اشکان دولتی | ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۲:۳۰

کمپانی اسکوئر انیکس منابع زیادی را صرف توسعه ریمیک بازی Final Fantasy 7 کرده و به همین خاطر خیلی از طرفداران به بازسازی فاینال فانتزی 6 امیدوار هستند. 

Final Fantasy 6 از دید خیلی‌ها یکی از بهترین بازی های این سری محسوب می‌شود که طرفداران به شدت خواهان بازسازی آن هستند. با این وجود به نظر نمی‌رسد که اسکوئر انیکس برنامه‌ای برای انجام این کار داشته باشد و توسعه دهندگان انجام چنین کاری را بسیار سخت و سنگین می‌دانند. 

عده‌ای از اعضای تیم فاینال فانتزی به مناسبت سالگرد ۳۵ سالگی سری در یک میز گرد شرکت کرده‌اند و امید به بازسازی Final Fantasy 6 را تقریبا از بین برده‌اند. یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، تهیه کننده کمپانی، اعلام کرد که با وجود تقاضای بالا برای این بازسازی، انجام آن کار بسیار سختی برای اسکوئر انیکس خواهد بود. 

بازی Final Fantasy 6

Final Fantasy 6 خیلی قدیمی بوده و هیرونوبو ساکاگوچی (Hironobu Sakaguchi)، خالق این سری، باور دارد که گرافیکی پیکسلی بازی، کار برای یک ریمیک مدرن شده بسیار سخت می‌کند. از طرف دیگر به نظر می‌رسد که این شرکت روی بازسازی دو بازی Final Fantasy 9 و Final Fantasy 10 کار می‌کند. 

همچنین باید اشاره کنیم که Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر ۱۴۰۲) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.


آشغال ترین گجت های ساخته شده برای بازی ها

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Death Lake
    Death Lake | ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

    کپ کام هم تونست از بازی های خیلی قدیمی خودش مثل رزیدنت ایول ۲ یه ریمیک عالی در بیاره، اونوقت اینا نمیتونن؟
    درسته که بازی با بازی فرق میکنه، اما باز هم سازنده ها اگر خلاقیت داشته باشن میتونن یه ریمیک خوب رو عرضه کنن. بنابراین بهونه تیم سازنده اصلا قابل توجیه نیست.
    کی فکرشو میکرد که کپ کام از بازی رزیدنت ایول ۲ که زاویه دوربین ثابت داشت، برسه به بازی ای که زاویه دوربین روی شانه داره؟

  • mamomran
    mamomran | ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

    انحصاری پلی استیشن؟

  • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
    Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

    چرند نگو ، بساز که میسازی !

مطالب پیشنهادی