جزئیات ریتریسینگ در نسخه پیسی Ratchet and Clank: Rift Apart اعلام شد
اخیرا جزئیات زیادی مربوط به نسخه پیسی Ratchet and Clank: Rift Apart منتشر شده، از سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی تا نحوه استفاده از قابلیت از فشرده خارج کردن DirectStorage 1.2. اکنون در پست ...
اخیرا جزئیات زیادی مربوط به نسخه پیسی Ratchet and Clank: Rift Apart منتشر شده، از سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی تا نحوه استفاده از قابلیت از فشرده خارج کردن DirectStorage 1.2.
اکنون در پست رسمی وبلاگ پلی استیشن، استودیو Insomniac Games توضیحات بیشتری در مورد سایر ویژگیهای انحصاری پیسی مانند انسداد محیطی (Ambient occlusion) و سایهها با رهگیری پرتو ارائه کرده است.
برنامهنویس گرافیک، منو بیل، نحوه عملکرد انسداد محیطی و تکنیکهای مختلف مورد استفاده را توضیح داد و اگرچه خیلی سختگیرانه نیستند، باید گفت «نتایج فیزیکی دقیقی ارائه نمیدهند».
از سوی دیگر، انسداد محیطی رهگیری پرتو به تیم اجازه داده «واقعگرایی انسداد محیطی را در بازی بیش از پیش تقویت کنند». آنها RTAO را به عنوان یک ابزار اضافی برای کسانی که دارای سیستمهای پیشرفته با سختافزار سازگار با ریتریسینگ و قدرت پردازش هستند، پیادهسازی کردند.
قابلیت XeGTAO (راهکار انسداد محیطی Ground-Truth اینتل) نیز در دسترس بازیکنان قرار دارد. در حالی که همان واقعگرایی RTAO را ارائه نمیدهد، عملکرد آن در بازی به سختی مورد قبلی نیست. این قابلیت در تمام پردازندههای گرافیکی در سطح HBAO+ موجود است و ممکن است ارزش امتحان کردن را داشته باشد.
اینسامنیاک همچنین اضافه کرد در حالی که Ratchet and Clank: Rift Apart در حداقل سیستم مورد نیاز با یک HDD قابل اجرا است، اما استفاده از SSD در ترکیب با سیستم توصیه شده یا بالاتر را تشویق میکند تا گیمپلی جذاب بازی را همانطور که در ابتدا در نظر گرفته شده بوده، تجربه کنید.
کاربران پردازندههای AMD نیز میتوانند به زودی منتظر جزئیات رهگیری پرتو در کارتهای گرافیک خود باشند. Ratchet and Clank: Rift Apart در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) برای پیسی عرضه میشود.
ویجیلاگ پلاس: پیروزی ایکس باکس در دادگاه و جنگ های صلیبی جدید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.