Armored Core 6 از نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه در پیسی پشتیبانی میکند
اخیرا چندین نشریه و تولیدکننده محتوا، فرصت پیدا کردند بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را برای مدت کوتاهی تجربه کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. به طور مثال Fextralife اشاره کرده ...
اخیرا چندین نشریه و تولیدکننده محتوا، فرصت پیدا کردند بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را برای مدت کوتاهی تجربه کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. به طور مثال Fextralife اشاره کرده ۱۱ ماموریت انجام داده که سه ساعت طول کشیده و تکمیل کل بازی بین ۵۰ تا ۶۰ ساعت زمان خواهد برد.
البته سوال اصلی برای طرفداران این است که بر روی نسخه پیسی چگونه اجرا میشود. حتی اگر عملکرد بدی که Dark Souls 3 و Elden Ring در زمان عرضه داشتند را نادیده بگیرید، عناوین فرام سافتور معمولا گزینههای گرافیکی گستردهای ندارند.
با توجه به گزارش اخیر PC Gamer که نسخه پیسی را در یک رویداد پیش نمایش به طور عملی تجربه کردند، گزینههای گرافیکی همچنان بسیار استاندارد هستند و اطلاعات کمی در مورد نحوه تاثیر آنها بر عملکرد بازی وجود دارد، اما اکنون گزینههای نرخ فریم بالاتری در دسترس قرار دارد.
در کنار نرخ ۳۰ یا ۶۰ فریم بر ثانیه، بازیکنان میتوانند ۹۰ و ۱۲۰ فریم بر ثانیه را نیز انتخاب کنند که آن را به اولین عنوان FromSoftware در رایانههای شخصی تبدیل میکند که چنین گزینهای را ارائه میدهد.
گزینههای دیگر عبارتند از غیرفعال کردن تاری حرکت (motion blur) و فعال کردن رهگیری پرتو. اگرچه مورد دوم فقط در هنگام سفارشیکردن Armored Core در گاراژ اعمال میشود.
به تازگی مشخص شد که در بیشترین حالت بین ۲۰۰ تا ۲۳۰ نفر به صورت همزمان روی Armored Core 6 کار کردهاند که برای این فرانچایز یک رکورد محسوب میشود. به عنوان مثال قسمت پنجم که در سال ۲۰۱۲ به بازار منتشر شد، تنها توسط ۸۰ نفر ساخته شده بود.
Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۲۵ آگوست (۳ شهریور) برای پیسی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر میشود.
بزرگ ترین بازی های اندروید که شکست خوردن
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کلا ژاپنی ها با پیسی حال نمی کنند انگار
امیدوارم دکمه ها رو هم، دکمه های پی سی رو نشون بده، نه دکمه های کنترلر 😑