توسعهدهندگان بازی Gears 5 از برخی المانهای God of War الهام گرفتهاند
استودیوی Coalition به قدری برخی المانهای بازی God of War را تأثیرگذار دانسته که برخی از آنها را به Gears 5 آورده. شباهتهایی بین گیرز 5 و گاد آو وار وجود دارد. هر دوی آنها ...
استودیوی Coalition به قدری برخی المانهای بازی God of War را تأثیرگذار دانسته که برخی از آنها را به Gears 5 آورده.
شباهتهایی بین گیرز 5 و گاد آو وار وجود دارد. هر دوی آنها سعی دارند دگرگونی انقلابی و بزرگی را در کمپین داستانی همیشگی فرنچایزشان ایجاد کنند. با توجه به جهان نیمهبازی که در این عناوین مورد استفاده واقع شده، مراحل خطی هم بالاجبار دستخوش تغییراتی شدهاند. به همین دلیل، حفظ و راضی نگهداشتن طرفداران کار سختتری محسوب میشود.
وبسایت تلگراف با «آریان هِنبِک»، طراح هنری بازی Gears 5 و «راد فرگوسن»، رئیس استودیوی کوالیشن مصاحبهای ترتیب داده و طی آن راجع به این موضوع صحبت شده. هنبک گفت: «برای من، گاد آو وار اثر بزرگی محسوب میشد». او ادامه داد:
در این عنوان، خبری از سناریوی مشابه بازی Gears 5 نیست، اما هر دوی آنها وظیفه خود را در راهنمایی کاربر به برخی نقاط مشخص انجام میدهند و سرنخهای بصری خوبی را ارائه میدهند که طی تجربه اثر، به طور مداوم دیده میشوند.
این بازی بهاندازهای خوب بود که ما بخش زیادی از خط مشی آن را به گیرز 5 اضافه کردیم و در عین حال، حواسمان بود به تجربه (مد نظر) ما خدشه وارد نکند.
همانطور که هنبک اشاره کرد، بازی God of War کاربران را به سمت محلهایی انتخاب شده میرود، اما هرگز حس آزادی کلی اثر را از بین نمیبرد. راد فرگوسن اظهار داشت در حالی که انتظارات روی دوش تیم تولیدی سنگینی میکنند، آنها باید این توانایی را داشته باشد که مواردی را از ابعاد گستردهتر این صنعت یاد بگیرند. او ادامه داد:
صحبت در مورد این موضوع هیجانانگیز و تنوع گیمپلی، به این دلیل اتفاق افتاد که ما به وضعیت کنونی صنعت (بازیهای ویدیویی) نگاه میکنیم.
بازی Gears 5 در تاریخ ۱۰ سپتامبر یا ۱۹ شهریور عرضه خواهد شد و تا کنون، نگاههای زیادی را به خود جلب کرده. بههرحال باید دید این تجربه در محصول نهایی چگونه از آب درآمده.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.