بازی Starfield در ابتدا شخصیت اصلی صامت نداشت
فاصله زیادی با عرضه استارفیلد (Starfield) نداریم و به نظر میرسد که شخصیت اصلی بازی در ابتدا قرار بود توانایی صحبت کردن داشته باشد. شخصیت اصلی بازی فالوت ۴ توانایی صحبت کردن داشت ولی به ...
فاصله زیادی با عرضه استارفیلد (Starfield) نداریم و به نظر میرسد که شخصیت اصلی بازی در ابتدا قرار بود توانایی صحبت کردن داشته باشد.
شخصیت اصلی بازی فالوت ۴ توانایی صحبت کردن داشت ولی به خاطر محدودیت در دیالوگها، طرفداران به این تغییر بازخورد خوبی نداشتند. امیل پاگلیارولو (Emil Pagliarulo)، طراح ارشد استارفیلد، با سایت Polygon مصاحبهای داشت. او درباره تصمیم انتخاب شخصیت اصلی صامت صحبت کرد و انتقادات از فالاوت ۴ روی این موضوع تاثیرگذار بود.
پاگلیارولو اعلام کرد که بتسدا قصد استفاده از یک شخصیت اصلی صامت را نداشت و یک صداپیشه را نیز استخدام کردند. با این وجود سازندگان پس از ضبط تعدادی دیالوگ، متوجه شدند که صداپیشه مورد نظر آنها لحن بسیار خاصی دارد و این موضوع برای بازیکنان محدودیت ایجاد میکند. ایده استفاده از چند صداپیشه نیز مورد بررسی قرار گرفت، اما در نهایت شخصیت صامت انتخاب آسانتر بود. شاید چنین چیزی کمی روی منفی شدن نظرات درباره استارفیلد اثر بگذارد.
Starfield مقیاسی غولآسا دارد و بتسدا مانور زیادی روی ۱۰۰۰ سیاره این عنوان برای گشت و گذار داده است. البته تمام این سیارات پر از محتوا و کوئستهای عمیق نخواهند بود و برخی صرفا دنیاهایی خالی از سکنه هستند که برای استخراج منابع کاربرد دارند. اگر جز طرفداران این ژانر از بازیها هستید، پیشنهاد میکنیم مقاله «برترین عناوین شبیه Starfield که باید تجربه کنید» را مطالعه کنید.
بازی Starfield قرار است در روز ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی به بازار عرضه شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کار سختی نیست اونقدر پیدا کردن یکی که شخصیت اصلی رو صدا گذاری کنه فقط باید یه نفر رو پیدا کنن که صدای خش و مردونه و خوبی داشته باشه چون همیشه موفق بوده مثل ویچر ، هیتمن ، سایبرپانک ، ولفنشتاین
خوبه حس بتسداییش بیشتر میشه
خیلی تصمیم بدی نیست اکثر بازیاشون هم شخصیت اصلی صامت داشتن
و خب بازیای جدیدی مثل الدن رینگ و زلدا هم بدون اینکه شخصیت حرف بزنه خیلی موفق شدن
ای بابا
یعنی چی اخه صامته؟
واقعا این از رو تنبلی بود
یعنی چی لحن خاصی داشت؟
خب صداپیشه رو عوض میکردید
البته میدونم چون بازی وسعتش زیاده و فضایی هم هستش با صداپیشگی عادی فرق داره ولی بازم به نظرم نامردیه
صامت بودن پلیر میتونه امضای ار پی جی های بتسدا باشه مشکلی نداره
"یک تصمیم از روی تنبلی"
فکر میکنم این تیتر مناسب خبر نبود
اینکه یه بازی کلی دیالوگ و کاراکتر مختلف داشته باشه، کار ضبط دیالوگ رو سخت میکنه.
وقتی یه چیزی بیش از حد سخت باشه و کسی نتونه انجامش بده، به معنی تنبلی نیست.
دقت کنید ۲۰۰ هزار خط دیالوگ در استارفیلد وجود داره.
۲۰۰ هزار کلمه نه! ۲۰۰ هزار خطططط
داداش برو ببین جی تی ای وی یا ردد۲ چند خط دیالوگ داشته
به شخصه شخصیت اصلی های صامت یا کم حرف رو ترجیح میدم.
مثل High On Life ؟! 😂😂
شخصیت اصلی باید زبون داشته باشه،npc هرچقدر کم حرف تر بهتر
کل High On Life رو بردی زیر سوال
و FFXV
چقد زر میزدن اون سه نفر(اسمشون یادن نیست)