ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت
اخبار و مقالات

مایکروسافت به دنبال اضافه کردن اچیومنت پلاتینیوم به ایکس باکس است

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، مایکروسافت به دنبال اضافه کردن اچیومنت‌هایی همانند تروفی پلاتینیوم پلی استیشن به اکوسیستم ایکس باکس است. در آخرین قسمت از The Xbox Two، جِز کوردن یکی از مجریان برنامه ...

خشایار امامی فرد
نوشته شده توسط خشایار امامی فرد | ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۰

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، مایکروسافت به دنبال اضافه کردن اچیومنت‌هایی همانند تروفی پلاتینیوم پلی استیشن به اکوسیستم ایکس باکس است.

در آخرین قسمت از The Xbox Two، جِز کوردن یکی از مجریان برنامه گفت که در گیمزکام با یکی از مدیران ایکس باکس به طور خاص در مورد معرفی اچیومنت‌های Platinum به اکوسیستم صحبت کرده است.

مطلب پیشنهادی
اقتصادی ولی باکیفیت!
راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ تا ۱ میلیون

مدیر اجرایی فوق گفت که مایکروسافت به اصلاح سیستم اچیومنت‌ها علاقه‌مند است. اساسا موضوع اولویت‌ها و زمان مناسب برای اجرای آن است و نشان می‌دهد که اچیومنت‌های پلاتینیوم در نهایت به ایکس‌ باکس اضافه خواهند شد.

کوردن معتقد است که افزودن این Achievement‌ها و همچنین پیشرفت‌های دیگر برای سیستم در نهایت انجام خواهد شد، اما قبل از آن مایکروسافت باید کارهایی که در حال حاضر می‌خواهد انجام دهد را به سرانجام برساند.

مایکروسافت

اچیومنت‌ها برای جذابیت بیشتر بازی‌ها اضافه می‌شوند و بازیکنان را تشویق کنند تا فراتر از تکمیل داستان اصلی آن پیش بروند و به عنوان چالش‌های خاص توسط سازندگان تعیین می‌شوند.

آن‌ها همچنین می‌توانند کاملا از اهداف اصلی یا فرعی بازی جدا باشند و از بازیکنان بخواهند که آن را به شیوه‌ای خاص یا غیر متعارف، مانند اسپیدرانینگ یا بدون شکست دادن هیچ دشمنی، کامل کنند.

اچیومنت‌ها لزوما مزیت‌های مستقیم درون بازی یا ویژگی‌های اضافی ندارند و نسخه‌های مدرن معمولا در خارج از محیط بازی قابل مشاهده هستند و در پروفایل آنلاین بازیکن ظاهر می‌شوند.

مطلب پیشنهادی
بازگشت جان مارستون
۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانید

بررسی بازی استارفیلد

بازی Assassin’s Creed Red احتمالا اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • iman-generous
    iman-generous | ۱۹ شهریور ۱۴۰۲

    خداییش از وقتی تروفی ها به PS3 اضافه شد (سال 2008 یا سال 1387 خودمون) بازی ها رو دوباره تموم میکنم و همه تروفی ها رو می گیرم. این کار دنیایی داره و چالش های جالبی رو پیش روی گیمر می گذارد. لذتی داره برای خودش و بازی رو کامل با گوشت و پوست و استخوان لمس و درک می کنید.
    گیمر ها تروفی هاشون رو با هم مقایسه می کنند و از یکدیگر برای تکمیل اون ها راهنمایی می خوان.
    بعضی تروفی ها باید با همکاری همدیگه و بصورت آنلاین کسب کرد و باعث دوستی و مشارکت گیمرها با هم میشه.
    موقعی که بالاخره موفق به کسب یک تروفی سخت میشید، یک صدای دنگ قشنگی می ده که لذتش قابل وصف نیست.

    • Mahan_Devil
      Mahan_Devil | ۱۹ شهریور ۱۴۰۲

      گرفتن کل تروفی ها یا یک تروفی سخت با اینکه سخته خیلی حال میده بعد انجامش

      • iman-generous
        iman-generous | ۱۹ شهریور ۱۴۰۲

        هر دو
        هم گرفتن یک تروفی سخت، خیلی حال میده و آدم عرق میکنه و بالاخره نتیجه زحمتش رو می بینه و اعتماد به نفس گیمر حتی در زندگی واقعی هم بالا می ره

        هم گرفتن کل تروفی ها خیلی فاز داره چون بالاخره تروفی پلاتینیوم اخذ میشه و کلی افتخار داره و این حس رو به آدم می ده (لااقل من که اینطوری هستم) که کار رو کامل کرده تموم کرده ام. و نقصی وجود ندارد و حس ایده آل گرایی رو ارضا می کنه و دیگه با خیال راحت، اون بازی رو می گذاری کنار و می روی سراغ یک بازی دیگه و ماجرا و چالش جدید
        هم اینکه وقتی با همکاری سایر گیمر ها (ایرانی، خارجی، هر چی) موفق به اخذ تروفی میشی هم حال می ده و همه سهمی در این موفقیت دارند.

    • parhamd2008
      parhamd2008 | ۲۰ شهریور ۱۴۰۲

      واقعا تروفی پلاتینیوم یک حس قدرتی بهت میده و واقعا انجام دادن تروفی ها بازی رو دو برابر جذاب تر میکنه به نظرم

      • iman-generous
        iman-generous | ۲۱ شهریور ۱۴۰۲

        کاملا موافقم. اصلا به نظر من تو زندگی واقعی هم به آدم اعتماد به نفس و قدرت می ده.

  • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
    Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۱۹ شهریور ۱۴۰۲

    تقزیبا در ۱۵ سالگی وجود این ویژگی در کنسول رقیب !
    ناگفته نماند که رقیب هم در اصل بیس این کار رو از رقیبش الهام گرفته !

مطالب پیشنهادی