سازندگان Starfield صدها ایده برای بازی داشتند که موفق به اجرای آنها نشدند
Starfield جدیدترین ساخته استودیوی بازیسازی بتسدا اخیرا منتشر شد و در این مدت توانسته بیش از ۶ میلیون بازیکن را جذب خود کند و در صدر جدول فروش فیزیکی در بریتانیا قرار بگیرد. این عنوان ...
Starfield جدیدترین ساخته استودیوی بازیسازی بتسدا اخیرا منتشر شد و در این مدت توانسته بیش از ۶ میلیون بازیکن را جذب خود کند و در صدر جدول فروش فیزیکی در بریتانیا قرار بگیرد.
این عنوان که برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی در دسترس قرار گرفته، به مدت ۸ سال در دست ساخت بود و همانطور که معمولا در صنعت بازی اتفاق میافتد، برخی از طرحها و ایدهها به اثر نهایی نرسیدند.
تاد هاوارد، کارگردان Starfield، به تازگی در مورد چالشهایی که سازندگان در ساخت بازی با آن مواجه بودند، از جمله اینکه چگونه همهگیری COVID-19 بر روند توسعه تاثیر گذاشت، با واشنگتن پست صحبت کرده است.
تاریخ اصلی عرضه در نوامبر ۲۰۲۲ با در نظر گرفتن «آمادهسازیهای زیاد» تعیین شد، اما همانطور که زمان پیش رفت، سازندگان چند درصد عقب افتادند و زمانی که مقیاس بازی را در نظر گرفتند، مشخص شد این چند درصد، زمان زیادی میطلبد. تاد هاوارد گفت تاخیر در عرضه، «کار درستی بود که باید انجام میگرفت تا زمان لازم را به ما بدهد».
اما «صدها طرح و ایده» که استودیو برای Starfield در نظر داشت و به بازی نهایی نرسیدند، چه شدند؟ به گفته هاوارد، بازسازی پسا آخرالزمانی شهر واشنگتن دیسی از Fallout 3 مورد بحث قرار گرفته بود.
ما برنامهریزیهای زیادی کردیم و همگی از دست رفتند. میدانستیم که میخواهیم بخشهایی از موتور ساخت را بازنویسی کنیم، بنابراین شروع به ساخت فناوری برای سیارات و فضای خارج از جو زمین، روی موتور و رندر قبلی خود کردیم.
در مورد آینده Starfield باید گفت که یک بسته الحاقی در حال توسعه است، همانند اکسپنشن Shattered Space. هنوز جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار آن به اشتراک گذاشته نشده، اما هاوارد تایید کرد ابزار کامل مادینگ سال آینده عرضه خواهد شد.
کانتر استرایک ۲ چه فرقی کرده؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
احتمال تایید نسخه دوم ؟!
کی بتسدا از یه چیزی یدونه ساخته که دفعه دومش باشه ( شایدم ساخته )
این تحلیل ها و استدلال های عجیب غریب رو از کجا میاری رو نمی دونم