اطلاعات تازهای از طراحی صدا و موسیقی بازی Alan Wake 2 منتشر شد
Remedy Entertainment اخیرا ویدئوهایی از پشت صحنه ساخت Alan Wake 2 منتشر میکند که جنبههای مختلف بازی و روند توسعه آن را برجسته میکنند. در جدیدترین ویدئو، سازندگان توجه خود را به بخش موسیقی و ...
Remedy Entertainment اخیرا ویدئوهایی از پشت صحنه ساخت Alan Wake 2 منتشر میکند که جنبههای مختلف بازی و روند توسعه آن را برجسته میکنند. در جدیدترین ویدئو، سازندگان توجه خود را به بخش موسیقی و طراحی صدا معطوف کردهاند.
کارگردان صدا، ریچارد لاپینگتون و طراح ارشد صدا، گولی گونارسون، ویدئو را با صحبت در مورد چالشهای ناشی از فرآیند ایجاد فضا و افزایش تنش از طریق طراحی صدا، آغاز میکنند.
رویکردی که استودیو برای دستیابی به این اهداف در پیش گرفته، بسیار جذاب و جالب است. چرا که توسعهدهندگان میخواهند «مرز میان طراحی صدا و موسیقی را محو کنند»، چیزی که به ویژه در Dark Place بهطور کامل نمایان میشود.
در همین حال، آهنگساز بازی، پتری آلانکو که موسیقی قسمت اول را نیز ساخته بود، در مورد برخی از تکنیکهای غیرعادی که برای Alan Wake 2 استفاده کرده، مانند کار با سازهای غیرمتعارفتر مانند Mega Marvin، صحبت میکند. او همچنین از همانندسازی احساس «تاخیر عصبی» با طراحی صدا گفت.
اگر تا به حال چیزی را تجربه کرده باشید که شما را شوکه کند، کمی طول میکشد تا بفهمید واقعاً چه اتفاقی افتاده است. اساسا به آن تاخیر عصبی یا تاخیر دستپاچگی میگویند. اگر آن افکت صوتی را فقط کمی به تاخیر بیندازید، تاثیرش بر بدن فرد افزایش مییابد و به این ترتیب بسیار قدرتمندتر میشود.
علاوه بر این در Alan Wake 2 بار دیگر شاهد همکاری رمدی با گروه راک فنلاندی Poets of the Fall خواهیم بود. آنها در بازی اصلی به عنوان یک گروه خیالی در دنیای آلن ویک ظاهر شدند. طبق گفته نویسنده و کارگردان خلاق، سم لیک، این گروه آهنگهای سفارشی را ضبط کرده که «برای اظهار نظر در مورد داستان و Lore جهان بازی ساخته شدهاند».
بازی Alan Wake 2 در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پیسی منتشر خواهد شد.
بررسی بازی مورتال کمبت ۱
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.