ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یونیتی
اخبار و مقالات

یونیتی ساختار جدید قیمت‌گذاری خود را اعلام کرد

پس از مواجهه با واکنش‌ها و انتقادات فراوان نسبت به تغییرات درآمدزایی موتور بازی‌سازی یونیتی، این شرکت برنامه‌ی جدید و به‌روز شده‌ای برای کسب درآمد در آینده را همراه با نامه‌ای سرگشاده منتشر کرد که ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۱ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰

پس از مواجهه با واکنش‌ها و انتقادات فراوان نسبت به تغییرات درآمدزایی موتور بازی‌سازی یونیتی، این شرکت برنامه‌ی جدید و به‌روز شده‌ای برای کسب درآمد در آینده را همراه با نامه‌ای سرگشاده منتشر کرد که در آن تغییرات را توضیح می‌دهد.

یونیتی سیاست جدید Runtime Fee را برای بازی‌های ساخته شده بر روی Unity Personal به طور کامل حذف می‌کند و سقف آن را از ۱۰۰,۰۰۰ دلار به ۲۰۰,۰۰۰ دلار می‌رساند و همچنین الزام استفاده از صفحه نمایش Made with Unity هنگام لانچ بازی را حذف می‌کند.

مطلب پیشنهادی
دوست داری با من یه بازی بکنی؟
جواب بازی اتاق مخفی | پاسخ همه مراحل اتاق مخفی + عکس

Unity Pro و Unity Enterprise همچنان شاهد اعمال سیاست جدید Runtime Fee خواهند بود، اما تغییر عمده این است که برای بازی‌های از قبل منتشر شده در گذشته اعمال نخواهد شد. تنها بازی‌هایی که با استفاده از نسخه بعدی LTS این موتور ساخته شده‌اند و قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود، باید هزینه اجرا را بپردازند.

مارک ویتن، سرپرست تیم ویرایش موتور بازی‌سازی یونیتی، در نامه‌ای سرگشاده گفت:

می‌خواهم با این شروع کنم: متاسفم. باید با تعداد بیشتری از شما صحبت می‌کردیم و قبل از اعلام سیاست جدید Runtime Fee، بازخوردهای بیشتری را در نظر می‌گرفتیم.

این اعلامیه پس از آن منتشر شد که چندین توسعه‌دهنده مستقل از Unity به دلیل سیاست جدید هزینه اجرا انتقاد کردند که اساسا به این معنی بود که توسعه‌دهندگان باید هر زمان که یک بازی ساخته شده با یونیتی دانلود می‌شد، به آن‌ها هزینه‌ای پرداخت می‌کردند.

استودیوهای Innersloth (سازنده امانگ آس)، Aggro Crab (سازنده Subway Midnight)، مسیو مانستر (سازنده Cult of the Lamb) و Mega Crit (سازنده Slay the Spire) به این موضوع واکنش منفی نشان داده‌ بودند. 

هنگامی که این خط‌مشی برای اولین بار اعلام شد، شامل نصب مجدد بازی‌ها می‌شد و برای عناوینی که از نسخه قدیمی‌تر موتور Unity استفاده می‌کردند نیز اعمال می‌شد.

مطلب پیشنهادی
در راه والهالا
۱۰ فیلم جذاب در مورد جنگجویان وایکینگ

بررسی گیمینگ S23 Ultra | مسابقه‌ی کالاف دیوتی موبایل دادیم

فصل ۶ بازی Call of Duty با ۵ فرانچایز مختلف کراس‌اوور دارد - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
    Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۱ مهر ۱۴۰۲

    متاسفانه مثل اینکه هیچ کدوم از یونیتی ها شانس خوشبختی نداشتن : از این یونیتی تا یونیتی یوبیسافت 😭

    • Ali-Tango
      Ali-Tango | ۱ مهر ۱۴۰۲

      نصف بازی های دنیا با همین انجین ساخته شدن(گرچه اکثرا موبایلی هستن)! و معروف ترین موتور بازی سازی همینه! چطوری میتونی بگی شانس خوشبختی نداشت؟

      • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
        Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۱ مهر ۱۴۰۲

        این کامنت جنبه طنز داشت و به خصوص به بدشانسی اسسینزکرید یونیتی یوبیسافت اشاره می کرد در کنار ماجراهای اخیر موتور یونیتی !

        • Ali-Tango
          Ali-Tango | ۱ مهر ۱۴۰۲

          شرمنده متوجه نشدم.

مطالب پیشنهادی