کارگردان Alan Wake 2: موسیقی بازی در سطح دیگری قرار دارد
Remedy Entertainment سابقهی بسیار خوبی در زمینه موسیقی و طراحی صوتی در بازیهای خود دارد، بنابراین انتظارات از Alan Wake 2 به طور طبیعی در این زمینه بسیار بالا است. به گفته سازنده، دنباله این ...
Remedy Entertainment سابقهی بسیار خوبی در زمینه موسیقی و طراحی صوتی در بازیهای خود دارد، بنابراین انتظارات از Alan Wake 2 به طور طبیعی در این زمینه بسیار بالا است. به گفته سازنده، دنباله این بازی در بخش موسیقی ناامیدکننده نخواهد بود.
در مصاحبه اخیر با MP۱st، در پاسخ به این سوال که Remedy چگونه به موسیقی در Alan Wake ۲ در مقایسه با بازی اول نزدیک شده است، کارگردان بازی، Kyle Rowley گفت که هدف اصلی تیم ایجاد یک پاسخ احساسی از طریق استفاده از موسیقیهای فوقالعاده خلاقانه و جذاب خواهد بود. با وجود این که او تمایلی به افشای بسیاری از جزئیات نداشت، اما گفت که رمدی موسیقی آلن ویک ۲ را به «سطح جدیدی» رسانده است.
او گفت:
من فکر میکنم در بازیهای Remedy، موسیقی [همیشه] امری مهم بوده اس. در الن ویک اول ما سکانسهای پایانی را داشتیم که در آنها موسیقی [به اوج خود میرسید]. در مورد Quantum Break هم همینطور. بدیهی است که در کنترل، ما Ashtray Maze را داشتیم و سعی کردیم از موسیقی به روشهای جالبی خارج از موسیقی بودن استفاده کنیم.
اخیرا، Remedy همچنین یک ویدیو از پشت صحنه fhcd منتشر کرده که بر نحوه رویکرد استودیو به طراحی صدا و موسیقی Alan Wake 2 تمرکز دارد. این بازی در انتهای ماه جاری برای پلیاستیشن و ایکسباکس نسل نهم و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
چرا بازیهای موبایلی دیگه مثل گذشته حال نمیدن؟
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.