طراح ارشد کوئستهای Starfield، بتسدا را ترک کرد
پیت هاینز تنها فرد جدا شده از Bethesda Softworks در روزهای اخیر نبوده است. ویل شن، طراح ارشد کوئست و کارگردان طراحی Starfield نیز اعلام کرده که استودیو را ترک میکند. او به استودیو Something ...
پیت هاینز تنها فرد جدا شده از Bethesda Softworks در روزهای اخیر نبوده است. ویل شن، طراح ارشد کوئست و کارگردان طراحی Starfield نیز اعلام کرده که استودیو را ترک میکند.
او به استودیو Something Weird Games، با کارکنان سابق بایوور، بتسدا و آبسیدین میپیوندد تا روی Wyrdsong، اولین بازی نقشآفرینی آنها کار کند.
شن در مصاحبه با سایت Game Developer گفت که او به عنوان پلی بین تیمهای روایت و طراحی در Something Weird عمل خواهد کرد. او همچنین به توسعه فناوری استودیو در سالهای آینده کمک میکند.
ویل شن در رابطه با محلق شدن به این تیم گفت:
نکته خوب در مورد یک تیم تثبیت شده و مجموعه ابزارهای تثبیت شده این است که شما از قبل یک زبان مشترک دارید، اما یکی از چیزهای هیجان انگیز در مورد یک مکان جدید با یک مجموعه ابزار جدید این است که شما آن زبان را با هم میسازید و میتوانید این کار را با تعداد زیادی انجام دهید.
استودیو Something Weird توسط جف گاردینر تاسیس شد که پیش از این روی عناوینی همچون Fallout 3، Fallout 4، The Elder Scrolls 4: Oblivion، The Elder Scrolls 5: Skyrim و موارد دیگر کار کرده بود.
Wyrdsong که در مراسم شب افتتاحیه گیمزکام سال گذشته معرفی شد، یک بازی نقشآفرینی و جهان باز است. این عنوان که در کشور پرتغال میگذرد، انتخابها و پیامدها، درختان گفتگو و حتی راویهای غیرقابل اعتمادی خواهد داشت.
تاریخ انتشار و پلتفرمهای مقصد هنوز اعلام نشده، اما منتظر جزئیات بیشتر در ماههای آینده (و شاید سالهای آینده) باشید.
طبق جدول فروش بازیهای ویدیویی Circana، بازی Starfield پرفروشترین اثر ماه سپتامبر و همچنین هفتمین بازی پرفروش سال تا به امروز بوده است.
ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.